Myyn sijoitusasunnon, mitä tilalle?
Hyviä ideoita otetaan vastaan. Vapautuu n. 250 000e.
Kommentit (9)
Tee kapitalisaatiosopimus ja osta pienikuluista indeksirahastoa. Mutta ei nyt, kun kurssit ovat nousseet jo vuosikymmenen.
Globaalisti hajautettu rahasto. Tee myös ajallinen hajautus. Tai osta metsää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi myyt sen?
Hinta on nyt tapissa, tulevaisuudessa varmaan tulee alas, koska tulee remonttitarpeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi myyt sen?
Hinta on nyt tapissa, tulevaisuudessa varmaan tulee alas, koska tulee remonttitarpeita.
Koska se on sijoitusasunto, oletan sen olevan yksiö tai kaksio, ja myyntihinta-arvion perusteella se sijaitsee todennäköisesti hyvällä alueella. Silloin remonttitarpeet eivät juurikaan vaikuta hintaan. Vai tarkoitatko taloyhtiön isoja remontteja? Siinä tapauksessa ymmärrän myyntihalut, ja kehottaisin ostamaan tilalle uuden sijoitusasunnon jossa remontit on tehtynä. Katsoo vain alueen niin, että hinnat eivät todennäköisesti siellä laske vaikka Suomessa yleisesti niin kävisikin.
Halpaan menitte 😂 Ei kukaan jolla on 250 000 eur sijoitettavaksi kysele neuvoja VAUVA-LEHDEN KESKUSTELUPALSTALLA!
Bitcoinii, tehterii, amd:tä, ääplee ja teslaa salkku täyteen. Näillä ollaan menty ja hyvin oon pärjännyt vaikka monesti ovat yrittäneet yllyttää myymään kun mukamas tulevat romahtamaan.
T. Ultrarikas
Vierailija kirjoitti:
Halpaan menitte 😂 Ei kukaan jolla on 250 000 eur sijoitettavaksi kysele neuvoja VAUVA-LEHDEN KESKUSTELUPALSTALLA!
Itse olen kysynyt, ja sijoitusomaisuuteni arvo on noin 300 000,-.
Neuvoja voi ja kannattaa kysyä mahdollisimman monilta erilaisilta ihmisiltä. On sitten eri asia, mitä neuvoja menee noudattamaan, mutta niitä aktiivisesti kysyvät ihmiset pärjäävät yleensä muita paremmin.
t. 6
Eiköhän jokainen osaa itse keksiä mihin vähät rahansa laittaa