TAMPERELAISET!!!! Huhuu!
Kertokaa mulle missäpäin Tamperetta sijaitsee Suomisen tehdas? Fiksut pomot päätti sulkea Kauhavan tehtaan ja meidän perheellä on luultavasti vuoden sisällä muutto Tampereelle edessä.
Kommentit (26)
Esim. Koukkuniemen vanhainkotiin otetaan yli sata uutta työntekijää ja TAYSissa on jatkuvasti pätkätyötä tarjolla, kuten muissakin sairaaloissa.
Oletin siis että olet lähi-/sairaanhoitaja, mutta kyllä myös lastenhoitoalla on vientiä.
Olen luottavainen että pohjalaiset hoitajat ovat kysyttyjä ja mullekin töitä löytyy sieltä. ;)
Tuntuu kyllä tosi hurjalle jos me sinne muutetaan, vielä on kaikki auki.
mitenköhän oikeasti jatkossa sinne takaisin muuttaisitte. Totuttu Tampereeseen ja jos on lapsia, niin hekin tottuvat. Teillä on sitten molemmilla työpaikat täällä. Eläkeläisenäkö. Sitten lapsenne jäisivät tänne, jos niitä on. Muuttaisitteko kuitenkaan takaisin.
Tiedäättekö onko Tampereella tai Kangasalalla mitään muuttajan tietopakettia tms? Mistähän sellaisen saisi käsiinsä. Tampereen Webbisivuista en hirveesti saanut irti, Kangasalan sivuilla en oo ehtinyt vielä käydäkään.
T: ap taasen
että kuulemma uudet tamperelaiset saavat sellaisen tietopaketin, kun ovat muuttaneet.
niistä on tehty kantelu. Jotain sata hoitajaa puuttuu. Luulen, että saat hyvin töitä. Se on vanhainkoti.