Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TAMPERELAISET!!!! Huhuu!

Vierailija
01.06.2006 |

Kertokaa mulle missäpäin Tamperetta sijaitsee Suomisen tehdas? Fiksut pomot päätti sulkea Kauhavan tehtaan ja meidän perheellä on luultavasti vuoden sisällä muutto Tampereelle edessä.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä on tehty kantelu. Jotain sata hoitajaa puuttuu. Luulen, että saat hyvin töitä. Se on vanhainkoti.

Vierailija
22/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Koukkuniemen vanhainkotiin otetaan yli sata uutta työntekijää ja TAYSissa on jatkuvasti pätkätyötä tarjolla, kuten muissakin sairaaloissa.

Oletin siis että olet lähi-/sairaanhoitaja, mutta kyllä myös lastenhoitoalla on vientiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luottavainen että pohjalaiset hoitajat ovat kysyttyjä ja mullekin töitä löytyy sieltä. ;)

Tuntuu kyllä tosi hurjalle jos me sinne muutetaan, vielä on kaikki auki.

Vierailija
24/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitenköhän oikeasti jatkossa sinne takaisin muuttaisitte. Totuttu Tampereeseen ja jos on lapsia, niin hekin tottuvat. Teillä on sitten molemmilla työpaikat täällä. Eläkeläisenäkö. Sitten lapsenne jäisivät tänne, jos niitä on. Muuttaisitteko kuitenkaan takaisin.

Vierailija
25/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäättekö onko Tampereella tai Kangasalalla mitään muuttajan tietopakettia tms? Mistähän sellaisen saisi käsiinsä. Tampereen Webbisivuista en hirveesti saanut irti, Kangasalan sivuilla en oo ehtinyt vielä käydäkään.

T: ap taasen

Vierailija
26/26 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuulemma uudet tamperelaiset saavat sellaisen tietopaketin, kun ovat muuttaneet.