Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pariterapeutti kannustaa kertomaan, millaista seksiä harrastin ja missä

Vierailija
06.10.2019 |

Minulla oli sivusuhde, josta jäin kiinni. Mies murtui, mutta sanoi, että suhde voi jatkua, jos minä sitä tahdon ja jos menemme pariterapiaan.

Terapeutti sanoo, että on tärkeää käsitellä tapahtunut yksityiskohtaisesti kerran läpi ja sitten siirtyä eteenpäin.

Minä en kuitenkaan tahdo. Mies esimerkiksi tahtoo tietää, millaista seksiä harrastimme, missä ja milloin. Terapeutti kannustaa minua kertomaan tämän, mutta minulle kertominen on vaikeaa, enkä ymmärrä, miten se auttaa meitä eteenpäin.

Minusta pitäisi keskustella tunteista ja tulevaisuudesta eikä seksin yksityiskohdista.

Onko pariterapia aina tällaista? Muuttuisiko tilanne terapeuttia vaihtamalla? Nyt tilanne kotona on jumittunut, koska mies kokee, etten edelleenkään ole hänelle rehellinen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voitko meille kertoa, mitä yksityiskohtia et halua miehellesi kertoa?

En tahdo kertoa yksityiskohtaisia seksin toteuttamistapoja ja paikkoja, joissa seksiä harrastimme (mm. kauppojen sovituskopeissa). Meillä oli esimerkiksi kevyitä sitomis- ja ruoskaleikkejä, enkä tahdo mieheni tietävän näistä.

Tuollainenhan juurikin voisi avata teille miehesi kanssa ihan uusia juttuja. Kyllä nyt heität mahdollisuuden hukkaan saada suhteenne sinuakin tyydyttävämmäksi. En ymmärrä miksei noita voisi mainita, kuitenkin tuon tarkempia yksityiskohtia tuomatta esiin. Suurin vaarahan noista kertoessa on, että pääset niitä miehesikin kanssa kokeilemaan, vai eikö ne hänen kanssa kiihotakaan sitten?

Vierailija
22/27 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voitko meille kertoa, mitä yksityiskohtia et halua miehellesi kertoa?

En tahdo kertoa yksityiskohtaisia seksin toteuttamistapoja ja paikkoja, joissa seksiä harrastimme (mm. kauppojen sovituskopeissa). Meillä oli esimerkiksi kevyitä sitomis- ja ruoskaleikkejä, enkä tahdo mieheni tietävän näistä.

Minusta olisi pikaisesti syytä erota, jos ei tällaisista varsin perustarpeista voi jutella? Antaisit miehen mennä, niin ehkä hän pääsee kokemaan tällaisia asioita myös avoimemman naisen kanssa. Sinun kanssasi nimittäin sitä ei tule koskaan tapahtumaan. Toisinsanoen rajoitat toisen seksuaalisuutta, mutta samat säännöt eivät kosketa sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat suhteesi jatkuvan sinun on varmaan avattava kaikki asiat mitkä miehesi toivoo sinun avaavan.

Itse miehenä varmaan haluaisin kuulla myös enemmän kuin että seksiä on harrastettu. Se että viekö se tieto asiaa eteenpäin vai ei on sitten toinen juttu. Joka tapauksessa jos et tuossa kohtaa toiveesta huolimatta avaa yksityskohtia, et tule saamaan luottamusta takaisin ja suhteenne päättyy.

Päätös on sinun. Ehkä muutoinkin eroaminen saattaa olla viisasta.

Vierailija
24/27 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on nyt elämäsi tilaisuus tässä käsillä. Mieti, millaista seksiä haluat, millaisen suhteen haluat ja ennen kaikkea, mieti paljon sitä miksi noista asioista puhuminen etukäteen ja nyt on niin vaikeaa. Se puhe kun on parisuhteessa aika tärkeä juttu.

Voit siis oppia itsestäsi ja parisuhteen rakentamisesta paljon. Rehellisyydestä, liika rehellisyys on raakutta ja ilman rehellisyyttä ei oikein voi rakentaa suhdetta.

Ei ole kivaa, mutta jos hoidat asiasi fiksusti ja ajatuksella, voit selvitä tilanteesta ulos paljon entistä viisaampana. Valitettavasti se kyllä edellyttää että pystyt myös hanskaamaan sen tunnemyllerryksen mikä tilanteeseen liittyy.

Vierailija
25/27 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko joku että jos yksityiskohdista ei puhuta, niin miehen mielikuvitus ei paikkaa tilannetta pahimmilla mahdollisilla vaihtoehdoilla?

Vierailija
26/27 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi jättää sinut. Olet saastaa.

Vierailija
27/27 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettäny on muttei oo pilduu kertoo edes paljastumisen jälkeen. mitä vttttuuuu enää salata jos aiot asiat saada tolalle

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan