Sain tuulettimeni
Kommentit (19)
Miksi me sitä mietittäisiin?
Vai onks täällä joku, joka on koko päivän miettinyt Valiksen tuuletinta? Kertokaa nyt, bliiiis!!
Pöytätuuletin pyörinyt päiväkausia, liian kuuma yöllä muuten ettei saa nukuttua ja päivällä tietysti vielä kuumempi. Ilman paitaa pelkät shortsit jalassa, olen mies.
Itsehän sä siitä sen aloituksen teit. Etkö muista? Tämä on kyllä muidenkin aloitusten kohdalla ollut samanlaista...Ei riitä yks, eikä kaks aloitusta samasta asiasta. Esim. siitä veronpalautuksesta/ teinin ajokortista on ainakin 2 tai 3 eri aloitusta.
Vierailija kirjoitti:
Itsehän sä siitä sen aloituksen teit. Etkö muista? Tämä on kyllä muidenkin aloitusten kohdalla ollut samanlaista...Ei riitä yks, eikä kaks aloitusta samasta asiasta. Esim. siitä veronpalautuksesta/ teinin ajokortista on ainakin 2 tai 3 eri aloitusta.
Niin tein ja nyt vastasin, että sain sen.ap
Vierailija kirjoitti:
Pöytätuuletin pyörinyt päiväkausia, liian kuuma yöllä muuten ettei saa nukuttua ja päivällä tietysti vielä kuumempi. Ilman paitaa pelkät shortsit jalassa, olen mies.
No niin olet, todellakin, mies.
Mulla viilennyslaite ja sen edessä pyörii tuuletin niin leviää viikeä ilma tasaisesti huoneistoon
Kannattaa muuten purkaa ensi töikseen ja varmistaa että kaikki osat on mukana.
Valiksen suuri tuuletinkeskustelu, juhuu🥳🥳🥳🥳🥳
Ja ihan sillai hyvällä, tärkeä ja erittäin ajankohtainen aihe!
Voipi olla, että tuulettimista pitäisikin keskustella enemmän...
Parhaassa tapauksessa pelkkä tuulettimista keskusteleminen auttaa viilentymään!
Tuuletin on mahtava vekotin, eipä juuri muuta ihminen tarvitse.
Hyvä, mäkin sain kaverilta lattiatuulettimen kun kertoi että oli antamassa kipparille. Aiemmin mulla oli vain pöytätuuletin.
Vierailija kirjoitti:
Hyvinkö on toiminut?
Joo. Hyvin on toiminut. ap
Mitä jos tuuletin menee rikki? Se on lämpöhalvaus ja henki pois! Kaupoissa hyllyt tyhjänä!
Vierailija kirjoitti:
Niin tein ja nyt vastasin, että sain sen.ap
Mutta sitten piti tehdä uusi erillinen aloitus, eikä vastata jo aihetta koskevaan ketjuun🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos tuuletin menee rikki? Se on lämpöhalvaus ja henki pois! Kaupoissa hyllyt tyhjänä!
Äläs, Valis vain innostuu moisesta😆
Ja kaikki tulisitte seuraamaan youtube kanavaani.ap
Vierailija kirjoitti:
Tuuletin on mahtava vekotin, eipä juuri muuta ihminen tarvitse.
Kylmällä märällä pyyhkeellä vielä huitelee kroppaansa niin tuuletin tuntuu tosiaan jääkylmältä iholla.
Vierailija kirjoitti:
Ja kaikki tulisitte seuraamaan youtube kanavaani.ap
Mitäs maksat?
Hyvä!