Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen naispuolinen työkaveri oli vihamielinen?

Vierailija
06.10.2019 |

Olipa erikoinen kokemus! Tapasin eilen miehen uuden työpaikan ihmisiä ensimmäistä kertaa. Mies siis vaihtoi työpaikkaa noin vuosi sitten, mutta sopivia juhlia ei ollut sattunut aikaisemmin, joihin minäkin olisin voinut osallistua.

Ihmiset olivat kaikki kamalan kivoja – paitsi yksi nainen. Jo saapuessamme näin, miten hän hätkähti, kun minä olinkin mieheni mukana. Sama outo meininki jatkui koko illan. Nainen istui toisella puolella huonetta ja kyräili minua. Jossain vaiheessa, kun juttelin iloisesti muiden kanssa, hän vain käveli tilanteeseen ja keskeytti kaiken ja kysyi minulta, että mitä siis teenkään työkseni. Hän tenttasi minua muutaman kysymyksen verran kuin missäkin työhaastattelussa, ei kertonut mitään itsestään, puhui vähän miehelleni ja lähti taas istumaan toiselle puolelle huonetta kyräilemään.

Ensimmäinen ajatukseni tietysti oli, että onko nainen mahdollisesti ihastunut mieheeni ja siksi suhtautui minuun niin vihamielisesti. Nyt kun kävin katsomassa naisen Facebook-profiilia, hän on kuitenkin pienen lapsen äiti ja mennyt naimisiin vasta muutama vuosi sitten. Ainakin omasta mielestäni outoa käytöstä varatulta, ilmeisesti ihan hyvää elämää viettävältä naiselta (hänen miehensä ei tosin ollut mukana, vaan oletettavasti oli jäänyt kotiin hoitamaan lasta). Käytös oli niin outoa, että sanoinkin siitä miehelleni, mutta mies kuittasi asian vain niin, että nainen nyt on vaan vähän varautunut.

Ajatuksia?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies on unohtanut kertoa sinusta. 

Tai miehen "viaton" flirtti ja suhteentynkä on mennyt hankalaksi, kun kolleganainen ihastuikin oikeasti. Niinpä mies otti vaimonsa mukaan työpaikkajuhliin näytille, jotta se työpaikkanainen tajuaisi, ettei enempää ole odotettavissa.

Yksi tuttu mies on hirveä pelimies ja pettää vaimoaan. Hön laittaa aina välillä someen kuvia vihkidormuksestaan ja vanhoja hääkuviaan, ilmeisesti häätääkseen ne naiset, jotka ovat jääneet roikkumaan.

Vierailija
22/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai miehen "viaton" flirtti ja suhteentynkä on mennyt hankalaksi, kun kolleganainen ihastuikin oikeasti. Niinpä mies otti vaimonsa mukaan työpaikkajuhliin näytille, jotta se työpaikkanainen tajuaisi, ettei enempää ole odotettavissa.

Yksi tuttu mies on hirveä pelimies ja pettää vaimoaan. Hön laittaa aina välillä someen kuvia vihkidormuksestaan ja vanhoja hääkuviaan, ilmeisesti häätääkseen ne naiset, jotka ovat jääneet roikkumaan.

Jos tätä teoriaa ajattelee, niin siihen voin uskoa, että mieheni on ollut kiva, saattanut vähän flirttaillakin, mutta ei ole tarkoittanut sillä sen kummempaa ja nainen on sitten kuvitellut jotain ihan muuta. Jos olisi oikeaa pettämistä kuvioissa, niin uskon, että mies olisi jäänyt siitä minulle kiinni eikä myöskään olisi pyytänyt minua ko. juhliin edes mukaan tai suunnittelisi talon laajennusta kanssani.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko mihinkään ihastumisiin, naurettavaa.

Ennemminkin niin, että sinusta liikkuu ikäviä huhuja tai muuta vastaavaa, olet ehkä uhka työmielessä, saat tietää liikaa miehesi kautta eikä sinuun voi luottaa.

Vierailija
24/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdalla miehen työpaikan naistyöntekijän omituinen käytös minua kohtaan johtui työpaikkaromanssista. Joka selvisi siten, että sain mieheltäni sp-taudin, jonka oli saanut naiselta. Loppui avioliitto mutta loppui myös heidän suhde.

Vierailija
25/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai miehen "viaton" flirtti ja suhteentynkä on mennyt hankalaksi, kun kolleganainen ihastuikin oikeasti. Niinpä mies .

Jos tätä teoriaa ajattelee, niin siihen voin uskoa, että mieheni on ollut kiva, saattanut vähän flirttaillakin, mutta ei ole tarkoittanut sillä sen kummempaa ja nainen on sitten kuvitellut jotain ihan muuta. Jos olisi oikeaa pettämistä kuvioissa, niin uskon, että mies olisi jäänyt siitä minulle kiinni eikä myöskään olisi pyytänyt minua ko. juhliin edes mukaan tai suunnittelisi talon laajennusta kanssani.

ap

Höh. Eivät miehet ajattele mitään noin vakavaa pettäessään. Ajattelevat vain, miten kivalta se tuntuu juuri sillä hetkellä.

Vierailija
26/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit vain niin ärsyttävä ja kovaääninen?

Vierailija
27/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen hyvännäköinen? Osaatko sanoa oliko pynttäytynyt, vahvasti meikattu tms.?

Vierailija
28/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkaa naisen Facebookki tänne.

Vierailija
29/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä sontaa. Kyllä siitä miehestä ois paistanu jos niillä joku suhde. Ja jos ois ollu vakaata säpinää nii miksi ois sut rahdannu edes juhliin. Sitte on olemas ihmisii, miehis ja naisissa, joiden käytös on erilaista kun muiden.

Itse en haluaisi olla ihastukseni vaimon kanssa missään tekemisessä enkä toimisi noin.Tervehditään, kun joten kuten tunnetaan. Ei muuta.

Viimeksi mies säpsähti kun satuttiin samaan aikaan yhteen kahvilaan. Ikäänkuin pysähtyi. Minä vain tervehdin ja jatkoin juttua ystäväni kanssa. Tuo säpsähdys kertoi paljon miehen ajatuksista.

Vierailija
30/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nainen hyvännäköinen? Osaatko sanoa oliko pynttäytynyt, vahvasti meikattu tms.?

Nainen oli ihan perus nätti, mutta ei mitenkään sillä tavalla, että olisin kokenut olevani häntä rumempi tms. Oli laittautunut juhliin aika lailla samalla tavalla kuin muutkin.  On muutaman vuoden vanhempi kuin minä ja mies. Jos nyt yritän ajatella, niin ei tavallaan todellakaan sellainen, jonka viehättävyyden voisin kokea uhaksi - enemmänkin koko erikoisen episodin.

ap

Vierailija
31/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveetä sontaa. Kyllä siitä miehestä ois paistanu jos niillä joku suhde. Ja jos ois ollu vakaata säpinää nii miksi ois sut rahdannu edes juhliin. Sitte on olemas ihmisii, miehis ja naisissa, joiden käytös on erilaista kun muiden.

Itse en haluaisi olla ihastukseni vaimon kanssa missään tekemisessä enkä toimisi noin.Tervehditään, kun joten kuten tunnetaan. Ei muuta.

Viimeksi mies säpsähti kun satuttiin samaan aikaan yhteen kahvilaan. Ikäänkuin pysähtyi. Minä vain tervehdin ja jatkoin juttua ystäväni kanssa. Tuo säpsähdys kertoi paljon miehen ajatuksista.

Osa pettäjistä on kyllä äärimmäisen taitavia peittämään tunteensa, tai oikeammin heillä ei ole tunteita ollenkaan. Pikkasenkin persoonallisuushäiriöinen ei säpsähtele tuolla lailla. Pikemminkin tietoisesti vie vaimonsa siihen tilanteeseen ja kokee siten hallitsevansa molempia naisia.

Vierailija
32/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niillä välttämättä suhdetta ole. Mutta nainen oli ajatellut ehkä lyöttäytyvänsä miehesi seuraan juhlissa (jos viihtyy vaikka työpaikallakin) ja sä tulit sotkemaan kuvion.

Vierailija
33/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei niillä välttämättä suhdetta ole. Mutta nainen oli ajatellut ehkä lyöttäytyvänsä miehesi seuraan juhlissa (jos viihtyy vaikka työpaikallakin) ja sä tulit sotkemaan kuvion.

Tämäkin voi olla mahdollista. Ei suoraan sanottuna vaikuttanut sosiaalisesti lahjakkaimmalta tai kivoimmalta tyypiltä.

ap

Vierailija
34/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tulee tästä mieleen oma omituinen kokemkseni vuosien takaa. Exäni oli töissä miesvaltaisella alalla. Hän kertoi kotona työkavereistaan ihan ”tavallisesti”, jos näin voi sanoa. Tiesin senkin, että siellä työskentelee muutama nainen. Kerran ex kertoi itsekin vähän hölmistyneenä, että heidän sihteerinsä halusi tutustua minuun ja lähteä kanssani (!) risteilylle. Ko. nainen oli meitä muutamia vuosia vanhempi, eronnut yh, minä silloin lapseton. Exän kertoman perusteella meillä kahdella maisella ei ollut mitään yhteistä puhuttavaakaan. Miksi ihmeessä hän halusi tutustua minuun? Exästä kyllä uskon, että oli varmasti flirttaillut tämän kanssa. Vähän päinvastainen tilanne kuin ap:lla, mutta outo sekin.

Vierailija
35/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle tulee tästä mieleen oma omituinen kokemkseni vuosien takaa. Exäni oli töissä miesvaltaisella alalla. Hän kertoi kotona työkavereistaan ihan ”tavallisesti”, jos näin voi sanoa. Tiesin senkin, että siellä työskentelee muutama nainen. Kerran ex kertoi itsekin vähän hölmistyneenä, että heidän sihteerinsä halusi tutustua minuun ja lähteä kanssani (!) risteilylle. Ko. nainen oli meitä muutamia vuosia vanhempi, eronnut yh, minä silloin lapseton. Exän kertoman perusteella meillä kahdella maisella ei ollut mitään yhteistä puhuttavaakaan. Miksi ihmeessä hän halusi tutustua minuun? Exästä kyllä uskon, että oli varmasti flirttaillut tämän kanssa. Vähän päinvastainen tilanne kuin ap:lla, mutta outo sekin.

Tämä oli kyllä ihan omaa tasoaan. :D Joko nainen ei osannut hankkia itselleen kavereita ja oli oikeasti vailla risteilyseuraa tai halusi tietää, minkälainen ihminen olet. 

Vierailija
36/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

”Ei helvetti, tuo stalkkaava kalkkuna on täällä...”

Vierailija
37/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olit vain niin ärsyttävä ja kovaääninen?

En ole kovaääninen ja olin myös niin kaukana naisesta, ettei hän voinut varmastikaan edes kuulla, mitä puhuin.

ap

Vierailija
38/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seukkaa tai haluaisi seukata miehesi kanssa?

Vierailija
39/39 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli ihan perus nätti, mutta ei mitenkään sillä tavalla, että olisin kokenut olevani häntä rumempi tms. Oli laittautunut juhliin aika lailla samalla tavalla kuin muutkin.  On muutaman vuoden vanhempi kuin minä ja mies. Jos nyt yritän ajatella, niin ei tavallaan todellakaan sellainen, jonka viehättävyyden voisin kokea uhaksi - enemmänkin koko erikoisen episodin.

ap

En minäkään pitänyt uhkana downin syndroomaisen näköistä ja vanhempaa naikkosta. Mies oli kuitenkin päässyt maturen makuun. Terkkuja J.L.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi