Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pahoitinko asiakkaana turhaan mieleni?

Vierailija
06.10.2019 |

Olen pitkään pohtinut soittoa fysioterapiaan ja lopulta keräsin rohkeutta ja soitin paikkaan X. Minulle luvattiin soittaa tunnin kuluttua takaisin. Odotin ja odotin soittoa. Lopulta kahden ja puolen tunnin kuluttua minulle soitettiin paikasta X. Olin juuri sillä hetkellä laittamassa lastani päiväunille (olin pitkittänyt päiväunille laittoa, koska ajattelin, että hoidan ensin sovitun puhelun). Pääsin soittamaan henkilölle takaisin n. 5 minuutin kuluttua, mahdollisesti aikaa meni jopa vähemmän.

Puhelimessa oli jotain häikkää, vastapuoli sanoi useasti, että "kuuluuko". Linja särisi. Ymmärsin, että hän puhui autossa hands freen:n kautta. Jotenkin saimme särinästä huolimatta keskustelua. Hetken kuluttua hän kertoi, että on nyt seuraavalla asiakkaalla, mutta voin varata hänelle netin kautta aikaa. Kiitin puhelusta.

Minulle jäi kuitenkin tosi kurja olo. Ensinnäkään, minulle ei soitettu siinä ajassa, missä luvattiin. Pieni myöhästyminen ei haittaisi, mutta luvattiin tunnin kuluttua soittaa ja todellisuudessa meni 2,5 tuntia. Sen jälkeen linja on särisevä. Ja vielä kaikenlisäksi, henkilö oli hyvin kiireisen oloinen ja jäi sellainen tunne, ettei minun asianai ollut kovin tärkeä :(

En varannut netistä aikaa. Jäi jotenkin tosi paha mieli. Pahoitinko mieleni turhaan? Olisiko tämä teistä ok ja varaisitte vain ajan netistä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se per*eestä, että takaisinsoitto venähti, mutta en tuosta olisi mieltäni pahoittanut.

Vierailija
2/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minusta pahoitit mielesi turhaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä nyt niin mieleni..........

Kasva aikuiseksi ja opettele sietämään pettymyksiä.

Vierailija
4/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän pahoitit, hänellä on varmasti kiire ja kädet täynnä asiakkaiden kanssa. Varaat netistä sen ajan, niin pääset tapaamisessa paremmin kertomaan, mistä kiikastaa. Tosin jos et varaa, niin isompi ongelma se on sinulle, kuin fysioterapeutille. Hän sentään otti puhelusi vastaan, vaikka ajoi autoa.

Vierailija
5/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aivan turhaa pelleilyä sinun osaltasi. Luuletko että kaikki pyörii ympärilläsi? Työtään hän vain tekee..

Vierailija
6/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Taidat olla ehkä vähän herkkä, en tarkoita tällä pahaa. En olisi pahoittanut tuosta mieltäni. Aina ei vaan pääse soittamaan, vaikka se valitettavaa onkin. Linja taas ei ole soittajan vika. Elämässä lienee suurempiakin ongelmia, joten pääset varmaan asian ylitse.

Vierailija
7/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi tuosta. Edellisen kanssa oli varmaan jostain mennyt kauemmin aikaa kun oli pitänyt ja ei halunnut antaa seuraavan asiakkaan odottaa. Soitti kuitenkin sulle vielä samanpäivän aikana ja sille tuskin mitään voi, että puhelimessa on häikkää. On kyllä joskus ollut yrityksiä, joihin on tosi vaikea saada aikaa varattua. Kukaan ei vastaa puhelimiin ja sähköposteihin vastailu saattaa viedä päiväkausia, tällaisissa tapauksissa vaihdan aika pian toiseen paikkaan.

Vierailija
8/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelepa jos hänellä on koko päivän ollut huonot puhelinyhteydet eikä voinut soittaa /saanut puhelua läpi. Mikä tuossa nyt oikeasti loukkasi sinua? Oletko tottunut saamaan kaiken justhetinyt?

Vierailija
9/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että et ole raskaana? 

Vierailija
10/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustakin tuntuu että joskus pahoitan asiakkaani mieleni ehkä ihan turhasta.

Lisäksi minäkään en tykkää asioiden hoitamisesta puhelimitse. Paljon helpompaa laittaa sähköpostia tai käyttää netin kautta tehtävää ajanvarausta.

Tässä esimerkkejä, joista olen viime aikoina pahoittanut mieleni:

- soitin toukokuussa kampaajalle, halusin värin+leikkauksen. Kampaaja sanoi että seuraava vapaa aika on lokakuussa. Vedin tästä johtopäätöksen että oikeasti hänellä on aikoja, mutta ei minulle.

- soitin eräälle toiselle kampaajalle, jonka puhelinvastaaja sanoi että hän on vähentänyt töitä tietyistä syistä, mutta ottaa edelleen vastaan. Jätin viestin kuten puhelinvastaajassa neuvottiin, ja pyysin ottamaan yhteyttä kun hänelle aika sopii ja luettelin vielä numeroni perään. Kampaaja ei vastannut viestiini mitään, mutta oli Facebookkiin omille sivuilleen kirjoittanut että seuraavat vapaat ajat on ensi vuoden puolella (pahoitin siis mieleni siksi, että kampaaja ei vastannut edes tekstiviestillä, ettei ole vapaita aikoja vaan OLETTI että kaikki asiakkaat käyttävät facebookkia ja käyvät sieltä lukemassa tiedoitukset).

- kävimme eräässä koruliikkeessä katsomassa sormuksia. Vanhempi naismyyjä huokaili koko ajan että "mistähän teille löydettäisiin nyt sopiva vihkisormus, ei meillä kyllä ole kuin nämä, onkohan näissä edes oikeaa kokoa, tuokin on varmasti liian pieni/iso/kapea/väärän mallinen..." (ps. oltaisiin ostettu tietty sormus mutta asiakaspalvelutilanne oli niin luokattoman huonoa, että äänestettiin sitten lompakolla)

Vierailija
11/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettava tosiasia on, että nykyään kaikilla on kiire. Lupauksista huolimatta, aina ei ehdi soittamaan takaisin juuri sovittuun aikaa, vaan aikaväli venyy. Koskaan ei voi tietää, miten asiat hoituu ja joskus on suoranaista kaaosta, Meillä kaikilla on omat aikataulumme, mutta ylättäviä tilanteita tulee eteen, joten ne on hoidettava alta pois. Elämä on! Ei tuosta kannata mieltään pahoittaa. Uutta yritystä peliin vaan.

Vierailija
12/12 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus. Täytyy olla kyllä joko tavattoman herkkä ihminen tai sitten vain kovin pienet ympyrät. Tietysti jos ajattelee, että vaikka hammaslääkärissä sanoo olevansa pelkäävä potilas niin saa huolitellumpaa palvelua. Kaikki selitetään tosi tarkkaan ja rauhoitellaan. Onnistuisiko sama fysioterapian kanssa?

Jotenkin en usko, että kukaan fysioterapeutti tai hammaslääkäri tai kampaaja on oikeasti kovin kiinnostunut asiakkaansa raajoista/hampaista/hiuksista. Se on työtä heille ja sitä tehdään tietty määrä tiettyyn rahakorvaukseen, oma elämä se on heilläkin. Jos haluaa itselleen extrakiinnostusta, että otetaan oikein huomioon, syvennytään, pohditaan ja mietitään nikama nikamalta mikä hei olis nyt just sulle paras ratkaisu niin ota personal trainer ja maksa kunnolla henkilökohtaisesta palvelusta. Ne ainakin feikkaa paremmin.