Hyviä ideoita n.25-vuotiaiden häälahjaksi!!!
Meillä on kesällä kolmet häät. Kaikki naimisiinmenevät ystävämme ovat tuommoisia 25 vuotiaita.
Kaipaisin hyviä lahjavinkkejä!!!!!!
Kommentit (6)
esim. marimekon kylpytakit ovat ylelliset, laadukkaat, tyylikkäät ja kestävät ja niihin tulee harvemmin itse satsattua sitä sataakolmekymppiä kappale. Ovat sitten ihanat kun ne on... Edellyttäen tietysti, että ystäväsi pitävät Marimekosta
Myös kolehdin kerääminen ja rahojen lahjoittaminen jossain itsetehdyssä tai muuten hauskassa muistoesineessä on aina hyvä idea -- rahapuu taitaa olla vähän vanha, kannattaa ideoida jotain uutta... Itse saimme kavereilta ihanan antiikkisen pienen puisen " aarrearkun" joka oli täynnä rahaa, seteleitä ja kolikoita, ja joukossa oli myös tyyliimme sopivat hopeakorut meille molemmille... Häiden jälkeen pankissa selvisi, että rahaa oli yli 500 euroa ja lipas on kaunis ja kunniapaikalla...
Yhdet ystävät arvostivat lippuja red hot chili pepprsien konserttiin, tuli ihana yhteinen elämys.
Ja itse (mutta olenkin vanha täti, 34 jo) ottaisin todella mielelläni Harri Koskisen Block-valaisimen. Suomalaista muotoilua parhaimmillaan, varma klassikko syntymässä.
Omien häiden suosikkilahja oli myös harrastuksen puitteissa tutuiksi tulleilta tyttökavereilta Ivana Helsinki Rouva-malliston paita ja käsilaukku minulle ja ratsumies-rannekoru miehelle.
Mutta toisaalta ehkä tuttumme tietävät että meille ei saa ostaa mitään krääsää, varsinkaan mistään Marimekolta jotka on ylihinnoiteltuja rumia rättejä.
terveisin kesällä naimisiin menevä 24v.
vaikutat äkkiseltään aika nirppanokalta... ;)
Kannataisiko ottaa vähän rakentavampi ote -- tässä on ehdotettu rahaa eri muodoissa ja kerrottu, mistä muut on tykänneet. Sinä et siis halua rahaa, etkä ns. laatutavaraa. Kerro mitä haluaisit -- ainakin minun tuntemani kaksivitoset todennäköisesti tykkäisivät molemmista. ja olisin muuten tykännyt itsekin, varsinkin siitä rahasta :)
T: 29 v, naimissa jo 3 vuotta
Kun nyt kerran monet (myös sinä 34-vuotias täti ;) ) olette samaa ikää, niin mitä mieltä olisitte tällaisesta:
Meillä on täällä paikkakunnalla tosi kiva omien paikkakuntalaisten sisustusliike. Myyvät siis meikäläisten käsintehtyjä tavaroita.
Siellä on myös nättejä, käsinmaalattuja kahvikuppeja + lautasia + kannuja ym. samaa sarjaa.
Olisiko ne kivoja?
ap
säilyttää arvonsa sukupolvia, ei vie turhaan tilaa, ei tartte pitää väkisin esillä. Osta vaikka hopeiset salaattiottimet. (Me saimme kahdet, mutta ei haittaa) Hopeinen voiveitsi, sokerilusikka. Onhan niitä.
Olen ollut naimisissa 5 vuotta, mutta jos nyt menisin naimisiin arvostaisin lahjakorttia sisustusliikkeeseen, tai jotakin muuta lahjakorttia että voi itse valita.
Meillä ainakin on tähän ikään mennessä tarpeeksi kattiloita, maljakoita, lakanoita yms.