Jos naapuri tekee valituksen minusta, mä en anna ikinä anteeksi
Tai tervehdi enää rapussa vastaantullessa.
Jos haluaa vihaa lietsoa niin sitä saa kyllä mitä tilaa!
On tämä kerrostaloelämä helvettiä.
Naapurin seinän takaa saa kuulua kuorsaus ja muut perus elämisen äänet kuten veden laskeminen, mutta mitään viihdykelaitteiden ääniä ei saisi kuulua naapuriin eli musiikkia tai tv:n ääntä! Äly hoi, älä jätä tämän p..askan äänieristyksen kanssa. Tapetaan maailmasta kaikki luovuus eli kerrostalo kodeissa pitää möllöttää vaan hiljaa paikallaan ilman että saa nauttia viihdykkeistä tai sitten täytyy pilata kuulokkeilla korvansa!
Mulla alkaa aggressiivisuus kasvaa kun ei saa vapaasti olla oma itsensä vaikka normaalin puheen voimakkuudella kuuntelee musaa ja katsoo tv-ohjelmia niin se silti häiritsee mutta mietippä jos kuuluu kuorsauskin seinän takaa niin millä v..itun oikeudella musiikista ja tv:stä osoitetaan mieltä ja valitetaan mutta kuorsaamisesta ei!!! ja omakotitaloon mulla ei ole varaa.
Kommentit (34)
Jos joku tekee vuorotyötä niin se ei tarkoita sitä ettei ihmiset sais elää normaalisti päiväsaikaan, suurimmalla osalla ihmisistä vuorokausirytmi on kuitenkin sellanen että yöt nukutaan ja päivällä valvotaan, joten päivällä saa vaikka imuroida!
Korvatulpat korviin jos et pysty muuten päivällä nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos joku tekee vuorotyötä niin se ei tarkoita sitä ettei ihmiset sais elää normaalisti päiväsaikaan, suurimmalla osalla ihmisistä vuorokausirytmi on kuitenkin sellanen että yöt nukutaan ja päivällä valvotaan, joten päivällä saa vaikka imuroida!
Imurointi on tarpeellista, musiikin huudattaminen taas ei ole.
Korvatulpatkaan eivät juuri auta siinä kohtaa kun basso jytisee seinissä ja talon rakenteissa. Ei mikään ihme, että ihmiset vihaavat toisiaan tässä maailmassa kun löytyy näitä itsekkäitä "minä minä"-ihmisiä, joilta ei löydy mitään kunnioitusta tai huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan.
Äänitä sitä kuorsausta ja soita sitä 7-22.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korvatulpatkaan eivät juuri auta siinä kohtaa kun basso jytisee seinissä ja talon rakenteissa. Ei mikään ihme, että ihmiset vihaavat toisiaan tässä maailmassa kun löytyy näitä itsekkäitä "minä minä"-ihmisiä, joilta ei löydy mitään kunnioitusta tai huomaavaisuutta muita ihmisiä kohtaan.
Niin mikään viihdyke ei ole tarpeellista. Kuka sitä nyt musiikista nauttisi? Parempi ettei sitä kuunnella ollenkaan! Kaikki pakollinen tässä elämässä on vaan sallittua, viihdykkeet nollaan. Mutta arvaappa mitä kun bassoa en edes omista, joten puheesi että basso jytisee seiniä pitkin on liioittelua minun kohdallani, mä saan ihan naapuria häiritsevät äänet tulemaan pelkältä läppäriltä äänenvoimakkuudella 12%/100% ja läppäri ei ole ees naapurin seinässä kiinni. Uskotko?
Vierailija kirjoitti:
En ole idiootti ja en alennu kiusaamaan.
Nostan tämän naapuri"kiusaamis"hullun toisen aloituksen.
Mikähän kellonaika oli kyseessä? Meidän sekakäyttäjäalkoholistinaapuri pitää juhlia, tappelee itsekseen, musisoi, huutopanee yms. aina hiljaisuuden alun jälkeen. Välillä tekisi mieleni mennä liimaamaan hänen lukkonsa ja naulaamaan ovensa umpeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mikään viihdyke ei ole tarpeellista. Kuka sitä nyt musiikista nauttisi? Parempi ettei sitä kuunnella ollenkaan! Kaikki pakollinen tässä elämässä on vaan sallittua, viihdykkeet nollaan. Mutta arvaappa mitä kun bassoa en edes omista, joten puheesi että basso jytisee seiniä pitkin on liioittelua minun kohdallani, mä saan ihan naapuria häiritsevät äänet tulemaan pelkältä läppäriltä äänenvoimakkuudella 12%/100% ja läppäri ei ole ees naapurin seinässä kiinni. Uskotko?
Uskon, jotkut suomessa rakennetut kerrostalot on suunniteltu ja rakennettu aivan älyttömän huonosti. Mutta minkäs teet kun monen on niissä asuttava pakon edessä.
Musiikkia voi tosiaan kuunnella niin ettei se häiritse ketään. Ihmisten kotirauha, yö- ja päiväunet ovat tärkeämpiä kuin sinun itsekäs pakkomielteesi saada luukutettua musiikkiasi naapureillesi ja häiriköidä heitä.
Vaikka kyseessä lieneekin trolli, aloittajan tavoin ajattelevia ihmisiä todella löytyy. Eivät ole edes kovin harvinaisia. Kunpa heidät saisi jotenkin asutettua samoihin taloyhtiöihin, joissa voivat sitten luukuttaa toisilleen muita häiritsemättä!
Tämä sama jaksaa valittaa, kun ei saa soittaa musiikkia tarpeeksi lujaa.
Itse asun 2018 rakennetussa kerrostalossa ja en ole koskaan kuullut naapurista mitään ääniä.
Oma valinta asua jossain 60-luvulla rakennetussa hökkelössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole idiootti ja en alennu kiusaamaan.
Se idioottipuoli tuli jo selväksi avauksesta.
Musa ja teeveen katselu normipuheäänivoimakkuudella on sallittua normaalielämää
Sen haluan myös vielä sanoa että en kuuntele musiikkia tai katso tv hiljaisuusaikaan 22-07, annan ihmisille rauhan levätä ja nukkua, joten tässäkin mielessä naapurin ärsyyntyminen musiikin kuuntelustani ja tv ohjelmien katsomisesta on kohtuutonta!