Jos naapuri tekee valituksen minusta, mä en anna ikinä anteeksi
Tai tervehdi enää rapussa vastaantullessa.
Jos haluaa vihaa lietsoa niin sitä saa kyllä mitä tilaa!
On tämä kerrostaloelämä helvettiä.
Naapurin seinän takaa saa kuulua kuorsaus ja muut perus elämisen äänet kuten veden laskeminen, mutta mitään viihdykelaitteiden ääniä ei saisi kuulua naapuriin eli musiikkia tai tv:n ääntä! Äly hoi, älä jätä tämän p..askan äänieristyksen kanssa. Tapetaan maailmasta kaikki luovuus eli kerrostalo kodeissa pitää möllöttää vaan hiljaa paikallaan ilman että saa nauttia viihdykkeistä tai sitten täytyy pilata kuulokkeilla korvansa!
Mulla alkaa aggressiivisuus kasvaa kun ei saa vapaasti olla oma itsensä vaikka normaalin puheen voimakkuudella kuuntelee musaa ja katsoo tv-ohjelmia niin se silti häiritsee mutta mietippä jos kuuluu kuorsauskin seinän takaa niin millä v..itun oikeudella musiikista ja tv:stä osoitetaan mieltä ja valitetaan mutta kuorsaamisesta ei!!! ja omakotitaloon mulla ei ole varaa.
Kommentit (34)
Mäkään en ikinä anna anteeksi, kun naapuri valitti, että mun koira haukkuu ja ulvoo! Naapurinkin koira tekee ihan samaa!
Ja mä en ikinä anna anteeksi, kun poliisi sakotti mua ylinopeudesta! Muutkin ajaa ylinopeutta!
Kuuntele sitä musiikkia ja töllöä kuulokkeista. Voit kuunnella vaikka täysillä ja kuulostaa muutenkin paremmalta kuin himmattu stereo huoneistossasi. Ottakaa naapurinne huomioon kun kuitenkin joudumme tässä betonikuutiohelvetissä useimmat suomalaiset asumaan toistemme naapureina.
Vierailija kirjoitti:
Kuuntele sitä musiikkia ja töllöä kuulokkeista. Voit kuunnella vaikka täysillä ja kuulostaa muutenkin paremmalta kuin himmattu stereo huoneistossasi. Ottakaa naapurinne huomioon kun kuitenkin joudumme tässä betonikuutiohelvetissä useimmat suomalaiset asumaan toistemme naapureina.
MILLÄ OIKEUDELLA SEINÄN TAKAA SAA KUULUA NAAPURIN KUORSAUS MUTTA EI MUN MUSIIKIN SOITTO TAI TV KATSOMINEN!
Tällä samalla periaatteella, lopeta kuorsaus.
Mä en ota huomioon ihmistä joka nipottaa normaalin elämisen äänistä. Kerta minä en osoita lapsellisesti mieltäni hänen kuorsauksesta ja valita siitä, niin voisi hän olla suvaitsevainen mun musiikin soittoa ja tv ohjelmien katselua kohtaan... Ei voi olla niin aasi, ettei tajua että jos seinän läpi kuuluu kuorsaus niin sillon kuuluu helposti myös musiikki ja tv!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MILLÄ OIKEUDELLA SEINÄN TAKAA SAA KUULUA NAAPURIN KUORSAUS MUTTA EI MUN MUSIIKIN SOITTO TAI TV KATSOMINEN!
Tällä samalla periaatteella, lopeta kuorsaus.
Kuorsaus on tahatonta, sille ei voine oikein mitään. Se ei ole valinta, ymmärtänet eron itsekin. Toisekseen, luultavasti naapurisi ei osaa lukea ajatuksiasi niin mitäs jos vaikka antaisit sille ihan ensin palautetta asian tiimoilta?
Vierailija kirjoitti:
Mä en ota huomioon ihmistä joka nipottaa normaalin elämisen äänistä. Kerta minä en osoita lapsellisesti mieltäni hänen kuorsauksesta ja valita siitä, niin voisi hän olla suvaitsevainen mun musiikin soittoa ja tv ohjelmien katselua kohtaan... Ei voi olla niin aasi, ettei tajua että jos seinän läpi kuuluu kuorsaus niin sillon kuuluu helposti myös musiikki ja tv!
Eihän se kuorsaava ihminen välttämättä ole edes lainkaan tietoinen siitä että edes kuorsaa ellet kerro sille asiasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kuorsaava ihminen välttämättä ole edes lainkaan tietoinen siitä että edes kuorsaa ellet kerro sille asiasta?
Ei mulla tulis mieleenkään alkaa kertomaan asiasta, kun ei mua häiritse ja ymmärrän ettei voi sille välttämättä mitään. Vois hänkin sitten samalla tavalla tajuta että mun musiikin soitto ja tv katselu on tahatonta, en soita musiikkia tai katso tv:tä siksi että kiusaisin häntä, vaan haluan rentoutua niiden parissa!
Sehän on hirveän epätavallista että ihminen haluaa rentoutua kuuntelemalla musiikkia tai katsomalla tv ohjelmia. Sen takia alapeukkua sataa ja nipotus jatkaa reuhottamistaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mulla tulis mieleenkään alkaa kertomaan asiasta, kun ei mua häiritse ja ymmärrän ettei voi sille välttämättä mitään. Vois hänkin sitten samalla tavalla tajuta että mun musiikin soitto ja tv katselu on tahatonta, en soita musiikkia tai katso tv:tä siksi että kiusaisin häntä, vaan haluan rentoutua niiden parissa!
Se sinun musisoimisesi voi kyllä häiritä naapureitasi huomattavastikin - ja lisäksi se on sinun täysin tietoinen valintasi.
Luurit päähän niin et häiritse ketään ja kuuletkin paremmin.
Jos se naapurin kuorsaaminen häiritsee, niin mene sille kertomaan. Ehkä hän voi asiasta tietoiseksi tullessaan yrittää tehdä asialle jotakin.
Ja joku vois tajuta että sitä musiikkia tai tv:tä ei tarvitse huudattaa kerta kuuluu kuorsauskin seinän läpi
Käsitätkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se sinun musisoimisesi voi kyllä häiritä naapureitasi huomattavastikin - ja lisäksi se on sinun täysin tietoinen valintasi.
Luurit päähän niin et häiritse ketään ja kuuletkin paremmin.
Jos se naapurin kuorsaaminen häiritsee, niin mene sille kertomaan. Ehkä hän voi asiasta tietoiseksi tullessaan yrittää tehdä asialle jotakin.
En ala käyttämään kuulokkeita ja pilaamaan niillä kuuloani. Jos sinä et voi sietää että naapurin seinän takaa kuuluu välillä musiikkia tai tv ääniä jotka on myös normaalin elämisen ääniä, niin se on omaa pikkumaisuuttasi!
Onpa järkyttävä kosto, lakkaat moikkaamasta... sun naapurisi varmaan vaan ilahtuu tästä. Mitäs jos lakkaisit huudattamasta niitä laitteitasi, kyllä ne varmaan paremmin kuuluu kuin kuorsaus.
Mun yläpuolella asuu lapsiperhe joka alkaa kolistella klo 6 aamulla, tein valituksen. Ei sitä tarvi kaikkea sietää,. Kolistelu on sellaista että siihen herää korvatulppien läpikin.
Täällä kun näitä kuulokkeita suositellaan niin kerta halutaan kerrostalossa vetää kaikki elämisen äänet minimiin, niin eikö sit ois saman tien hyvä kieltää kaikki normaalit elämisen äänet!?
Se olisi reilua.
Ei voida olla niin että kuorsaamisen ja veden laskun äänet sallitaan, mutta musiikin ja tv ääniä ei.
Eriasia on jumputijumputi bileitä pitävät örinä juopot tai kun naapurin vaimoa hakataan ja lautaset lentää seinille, se on häiritsevää ja epänormaalia elämää johon tulee puuttua, mutta se että jos puututaan huonon äänieristyksen takia siihen että kuuntelee musiikkia tai katsoo tv normaalin puheen voimakkuudella niin ei ole kyllä mitään muuta kuin pikkumaisuutta!
Vierailija kirjoitti:
Onpa järkyttävä kosto, lakkaat moikkaamasta... sun naapurisi varmaan vaan ilahtuu tästä. Mitäs jos lakkaisit huudattamasta niitä laitteitasi, kyllä ne varmaan paremmin kuuluu kuin kuorsaus.
Mun yläpuolella asuu lapsiperhe joka alkaa kolistella klo 6 aamulla, tein valituksen. Ei sitä tarvi kaikkea sietää,. Kolistelu on sellaista että siihen herää korvatulppien läpikin.
Teit valituksen lapsiperheestä!? niistä pakostikkin lähtee ääntä. Katso peiliin ja hanki elämä. Tuskin kilistelivät tai kolistelivat normaalia elämää. Sunlaisilla fakin kyylillä on yleensä korvien välissä vikaa ja tässä vaiheessa sun omatunto pitäisi soida. *vihainen*
Mitä jos ilta kymmenen jälkeen,menisit vaikka nukkumaan, niin ei kukaan häiriintys.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kun näitä kuulokkeita suositellaan niin kerta halutaan kerrostalossa vetää kaikki elämisen äänet minimiin, niin eikö sit ois saman tien hyvä kieltää kaikki normaalit elämisen äänet!?
Se olisi reilua.
Ei voida olla niin että kuorsaamisen ja veden laskun äänet sallitaan, mutta musiikin ja tv ääniä ei.
Eriasia on jumputijumputi bileitä pitävät örinä juopot tai kun naapurin vaimoa hakataan ja lautaset lentää seinille, se on häiritsevää ja epänormaalia elämää johon tulee puuttua, mutta se että jos puututaan huonon äänieristyksen takia siihen että kuuntelee musiikkia tai katsoo tv normaalin puheen voimakkuudella niin ei ole kyllä mitään muuta kuin pikkumaisuutta!
Joku voi esim. olla vuorotöissä ja mahdollisesti haluaa nukkua rauhassa. Tarvitseeko olla muutenkaan niin itsekäs, että ei voi suoda ihmisille edes kotirauhaa?
Huono.