Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kun suhteessa seksihalut eivät kohtaa

Vierailija
05.10.2019 |

Toinen haluais joka päivä ja aamuseksi olis oikein erityisesti mieleen.

Toinen ei voi sietää aamuseksiä eikä halua enää muutenkaan.

Mikä avuksi? Enemmän haluava ei uskalla/tahdo enää tehdä alotteita tultuaan jatkuvasti torjutuksi. Haluton määrää siis marssin tahdin.

Terapia kokeiltu. Siellä haluton puhui että enemmän haluava saa hakea seksiä muualta. Kuitenkin myöhemmin kotona perui "luvan" kun ei halua jakaa toista.

Mikä avuksi? Tilanne alkaa olla kestämätön.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa nyt joku jotain...

Vierailija
2/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Mulle sopis tosi hyvin tuo aamuseksi. Todennäköisesti lopettaisin suhteen, jos toinen ei haluaisi minua muutenkaan. 

Vierailija
4/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika!!!

Kuka on sika??

Vierailija
5/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Mulle sopis tosi hyvin tuo aamuseksi. Todennäköisesti lopettaisin suhteen, jos toinen ei haluaisi minua muutenkaan. 

Arki sujuu. Välittämistä on. Rakkauttakin. Vain seksi puuttuu.

Vierailija
6/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta kuin joko erota tai elää ilman seksiä.

Vierailija
7/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arki sujuu. Välittämistä on. Rakkauttakin. Vain seksi puuttuu.

Minä en haluaisi seksitöntä loppuelämää, jos en voi hakea sitä puuttuvaa seksiä muualta. 

Arki sujuisi ihan hyvin yksinkin. 

Vierailija
8/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri vähän aikaa sitten suhteen. Toinen osapuoli (mies, minä nainen) olisi koko ajan halunnut enemmän seksiä. Minä annoin sitä säälistä siksi, että minusta seksi miehen kanssa ei ollut hyvää. En kehdannut sanoa syytä suoraan ja sanoin vain, ettei minua haluta. Minulle seksi on kynnyskysymys suhteessa, sen pitää olla minullekin hyvää.

Koko suhteen ajan minulla on ollut vakiseksikumppani, jonka kanssa seksi on ollut uskomattoman hyvää. Tämä seksisuhde oli jatkunut jo vuosia ja jatkunee vuosia eteenpäin. Haluni eivät toisin sanoen kohdistuneet mieheen, jonka kanssa seurustelin. En puolustele pettämistä mutta olisin toivonut, että suhteessakin olisi ollut hyvää seksiä.

Ei näitä asioita voi järjellä valita, etsikää seksuaalisesti yhteensopivat kumppanit.

Vierailija
9/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppani ei halua minua seksuaalisesti, se tarkoittaa ettei hän rakasta minua enää vaan hän haluaa elää vain kämppissuhteessa todennäköisesti joidenkin muiden etujen vuoksi. 

En ole kiinnostunut pelkästään kaverisuhteesta yhdessä asuen. Voidaan ollaan kaverisuhteessa, mutta ihan omissa asunnoissa sitten. 

Vierailija
10/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri vähän aikaa sitten suhteen. Toinen osapuoli (mies, minä nainen) olisi koko ajan halunnut enemmän seksiä. Minä annoin sitä säälistä siksi, että minusta seksi miehen kanssa ei ollut hyvää. En kehdannut sanoa syytä suoraan ja sanoin vain, ettei minua haluta. Minulle seksi on kynnyskysymys suhteessa, sen pitää olla minullekin hyvää.

Koko suhteen ajan minulla on ollut vakiseksikumppani, jonka kanssa seksi on ollut uskomattoman hyvää. Tämä seksisuhde oli jatkunut jo vuosia ja jatkunee vuosia eteenpäin. Haluni eivät toisin sanoen kohdistuneet mieheen, jonka kanssa seurustelin. En puolustele pettämistä mutta olisin toivonut, että suhteessakin olisi ollut hyvää seksiä.

Ei näitä asioita voi järjellä valita, etsikää seksuaalisesti yhteensopivat kumppanit.

Miksi olit tuossa suhteessa, jos et edes halunnut edes miehen kanssa seksiä ja siinä sivussa pidit vakiseksikumppania? Olisit sen verran kunnioittanut tätä miestä ja lopettanut suhteen samantien. 

Vierailija
11/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olit tuossa suhteessa, jos et edes halunnut edes miehen kanssa seksiä ja siinä sivussa pidit vakiseksikumppania? Olisit sen verran kunnioittanut tätä miestä ja lopettanut suhteen samantien. 

Pidin miehestä ja alkuun laitoinkin katolle tapailun tämän seksimiehen kanssa. Kaipasin koko ajan hyvää seksiä ja minulle ei riitänyt se seksi, jota tämän toisen miehen kanssa oli. Toivoin, että seksin laatu olisi parantunut mutta niin ei käynyt.

Vierailija
12/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin tarve on kaikilla erilainen.Ja siihen ei voi toista pakottaa.Minusta paras ratkasu on erota,jos halut ei kohtaa.Se on muuten jatkuva riidan aihe,jos toinen kärsii puutteesta.Ja toinen ahdistelusta.

Vierailija
13/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella iso ero haluissa nakertaa suhdetta. Pelkkä tunnetason läheisyys ja hyvä arki ei kompensoi jatkuvaa fyysistä kohtaamattomuutta. Terapiakaan ei auttanut teillä. Mieti, voitko elää asian kanssa. Mä en voisi. N44

Vierailija
14/14 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, on kaksi vaihtoehtoa. Joko kärvistelet puutteessa tai olet fiksu ja lähdet nosteleen. Siinä vaihtoehdot. En suosittele jäämään, ei tee hyvää itsetunnolle eikä mielelle. Mikään ei ole vittumaisempaa kuin pihtaava puoliso ja niitä riittää.