Turhat köyhyydestä vinkujat
https://www.iltalehti.fi/perheartikkelit/a/b921a0f5-a82f-4312-8e01-358d…
Nainen kertoo, että pahin on jo tapahtunut lun ei ole rahaa. Voi kuule, sinä et tiedä pahasta mitään. Jos suurinpia ongelmia on kun lapsi ei pääse kaverisynttäreille, niin vähällä olet päässyt!
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetin lapseni. Hän kuoli syöpään kun oli 10v. Olemme köyhiä. Antaisin mitä vaan, jotta saisin hänet takaisin. Söisin vaikka kaurapuuroa loppuelämäni. Siinä tälle naiselle mittakavaa" elämän pahimmista"
Kurjaa jos totta, mutta eihän se niin mene, että vain se kärsii (saa kärsiä) jolla on kaikkein huonoin tilanne. Jos tuohon mennään niin Afrikassa kuollaan nälkään jo lapsena. Äidiltä kuolee lapsi eikä ole sitä puuroakaan.
Ai meidän tilanne on verrattavissa afrikkassa nälkäänäkeviin? Ole nyt jo hiljaa, oikeasti!!
Juu auto ja koira käy kalliiksi ja rahat loppuu, vaatteet Kallliita kuten haglofsin Takki
Kyllä ihmetyttää, miten on valittu tämä joka ns antaa kasvot köyhyydelle? Oikeastaan jo huvittavaa, missä on ne elämän suurimmat ongelmat. Hänellä on kuitenkin asunto ja jonkinlainen toimeenturva. Suomessahan kela kyllä auttaa, saa mm ilmaiset lääkkeet, Olisipa kerrankin oikea köyhä perhe, jolla ei ole varaa edes siihen autoonkaan. Ja jotka eivät tosiaan murehdi miksi eivät pääse hampurilaisille?
Tukkain on pitänyt kasvattaa pitkäksi!! Ei ole varaa kampaajalle!! Herranen aika, sehän vasta on katastrofi. Ei ole totta mitä ihmisiä haetaan esimerkiksi köyhyydestä!
Vierailija kirjoitti:
Liittyisi uskonnlliseen seuraan. Siellä on rahaa ja "auttajia" . Vaikka he ovat kaksinaamaisia pellejä niin sieltä saa apua :) Olen itse valehdellut olevani uskossa. Saan kaikki ruoat ilmaiseksi. Ja jopa seurakunta maksoi tyttöni ratsastusharrastuksen.
Kuka tässä onkaan kaksinaamainen pelle. Hyväksikäyttäjä. Toivottavasti jäät kiinni.
Meidän perheessä ei ole kukaan koskaan voinut käydä parturissa tai kampaajalla. Ei ikinä. Ei ole myöskään ollut autoa, koskaan. Kaksi työssäkäyvää, minimipalkalla. Lapsia 3. Ei todellakaan ole varaa autoon. Polkupyörällä kuljetaan työmatkat. Itse kävelen( 6 km). Onneksi lapset saavat päiväkodissa ja koulussa ruoan. Kotona syödään samaa ruokaa 2-3 päivää. Itse leivon ja teen tietenkin ruoat itse.
Ja missä se lapsen isä on? Ei mainittu lainkaan artikkelissa.
Oudolta tuntuu, että mainitaan naiSen eronneen, mutta ei sitten muuta esim. yhteishuoltajuudesta, elatusmaksuista yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liittyisi uskonnlliseen seuraan. Siellä on rahaa ja "auttajia" . Vaikka he ovat kaksinaamaisia pellejä niin sieltä saa apua :) Olen itse valehdellut olevani uskossa. Saan kaikki ruoat ilmaiseksi. Ja jopa seurakunta maksoi tyttöni ratsastusharrastuksen.
Kuka tässä onkaan kaksinaamainen pelle. Hyväksikäyttäjä. Toivottavasti jäät kiinni.
Mietä siellä seurakunnassa on satoja näitä jotka valehtelee. Ja mukana myös ne itse uskovaiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä uhkasin sossuja aikoinaan ( aikaa sitten) Että tapan perheeni, jos en pääse jonnekin pois kotoa. Sossu maksoi mulle ulkomaan matkan. Mutta olen lestadiolainen ja lapsia piti tehdä putkessa. Erosin siitä uskonnosta, kun mieheni yritti minut tappaa. Mutta kyllä silloin hyvin voitiin. Nykyään ei onneksi tarvitse turvautua näihin valehteluihin. Mutta meillä kävi kotiapu 4 krt viikossa. Siivosivat, tekivät ruoat, ihan kaiken. Sain levätä,
Voi helvetti mitä vastuuttomia hulluja ja panna pitää!
Mä käyn Oulun prismassa aina colleget ja croksit jalassa. Enkä ole edes köyhä.