Paras ripsari
Hintaluokka saa olla mikä vaan, paljasta suosikkiripsarisi. Minun on tällä hetkellä Maybellinen deep cocoa mascara. Ruskea näyttää kivan pehmeitä ja luonnolliselta.
Kommentit (20)
Essence The False lashes. Tää kivasti antaa volyymia lyhyisiin ja harvoihin ripsiin! t Mummo
Mikä tahansa näitä 38 asteisella vedellä irtoavista. Ne on ihania kun ne ei liukene rasvaan eikä sateeseen, vaan ainoastaan lämpimään veteen. Ja sillä ne sit lähtee täydeellisesti jättämättä mitään sotkua yöksi.
MIten nää 38 asteiset reagoi itkettäessä? Mä olen aika herkkä itkeen ja tän vuoksi oon aina käyttänyt vedenkestävää, mutta se poistaminen on niin ikävää.
Vierailija kirjoitti:
MIten nää 38 asteiset reagoi itkettäessä? Mä olen aika herkkä itkeen ja tän vuoksi oon aina käyttänyt vedenkestävää, mutta se poistaminen on niin ikävää.
Itke pois, sun pitäis olla kovassa kuumeessa että itku vaikuttais mitään.
Ja saa ruskeana ainakin Sensaita, kun joku kyseli.
Olen vanhanaikainen ja ripset on melkein liian pitkät ja tuheat (osuu silmälaseihin). Käytän Maybellinen mustaa ripsaria, vaaleanpunainen pullojossa vihreä korkki, vedenkestävässä musta korkki. Great Lash?
Ihan paras. Erottelee ripset ja pysyy. Olen kokeillkut vaikka mitä kalliita systeemejä ja inhonnut, ripset menee paakuiksi ja näyttää epäluonnolliselta. Leviää silmän alle jne. Ihan Dioria myöden.
Tämä on vieläpä halpa.
Essence all eyes on me vedenkestävä ripsiväri. Tällä saa luonnolliset, kauniin viuhkamaisesti levittyvät ripset, eikä tarvitse pelätä että lopputulos on paakkuinen ja epäsiisti.
Essence vaaleanpunainen tuubi. Hyvä ja halpa.
La rochen herkille silmille tarkoitettu. Nyt enää käytä ollenkaan ripsaria ja ripset ovat vahvistuneet. Teen joskus vain rajauksen tyveen ja taivutan.
Sensai 38 on ollut jo vuosikymmenen luottoripsarini. Kestää pienet itkut ja herkistymiset siistinä, mutta kunnon itkuparun jälkeen pitää uusia. Sateesta ei ole moksiskaan eikä suttaa pois pestessä vaan lähtee siisteinä paloina irti ripsistä. Noita on erilaisia eli esim. tuuheuttava ja mustan lisäksi ruskeaa.
Imatran blondi tarjoili sellasta ripsaria mitä ei hevillä muualta löydy
Maybelline se lämpimällä vedellä lähtevä tällä hetkellä käytössä ja tykkään kyllä. Aiempi oli clinique vastaava. Max factorin/lorealin vedenkestäviä käytin aiemmin, mutta nyt oon tykästynyt näihin lämpölukollisiin ripsareihin.
Mulla on vaaleat ripset joten ripsari on melko välttämätön jos meikkaan muutenkin. Omat ripset on pitkät mutta suorat ja harvahkot, ja tykkään että ripsari näkyy, eli lopputuloksen ei tarvitse olla luonnollinen, sitäpaitsi nythän on muutenkin muodissa kunnon tekoripset. Maybellinen Snapscara on hyvä, pidentää näkyvästi. Samoin Essencen Lash Princess.
Bobbi Brown long-wear, lähtee lämpimällä vedellä, paras.
Paras mitä ikinä olen käyttänyt oli joku dior. Harjan pesin ripsiharjaksi kun se loppui.
Maybelline snapscara. Älyttömän hyvä. Kestää itkut ja sateet(kokeiltu moneen kertaan) , mutta peseytyy täysin pelkällä lämpimällä vedellä. Ei myöskään karise ollenkaan päivän aikana. Tai jätä mustaa yläluomen niin kuin Maybelline keltaisessa hylsyssä oleva vedenkestävä ripsari.
Idun Vatn ja Hourglass Caution. Molempia saa vain mustina. Maybelline Snapscara, jota on montaa eri väriä.