Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras ripsari

Vierailija
05.10.2019 |

Hintaluokka saa olla mikä vaan, paljasta suosikkiripsarisi. Minun on tällä hetkellä Maybellinen deep cocoa mascara. Ruskea näyttää kivan pehmeitä ja luonnolliselta.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idun Vatn ja Hourglass Caution. Molempia saa vain mustina. Maybelline Snapscara, jota on montaa eri väriä.

Vierailija
2/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence The False lashes. Tää kivasti antaa volyymia lyhyisiin ja harvoihin ripsiin! t Mummo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa näitä 38 asteisella vedellä irtoavista. Ne on ihania kun ne ei liukene rasvaan eikä sateeseen, vaan ainoastaan lämpimään veteen. Ja sillä ne sit lähtee täydeellisesti jättämättä mitään sotkua yöksi.

Vierailija
4/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38

Vierailija
5/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIten nää 38 asteiset reagoi itkettäessä? Mä olen aika herkkä itkeen ja tän vuoksi oon aina käyttänyt vedenkestävää, mutta se poistaminen on niin ikävää.

Vierailija
7/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko 38 ripsareita ruskeana?

Vierailija
8/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MIten nää 38 asteiset reagoi itkettäessä? Mä olen aika herkkä itkeen ja tän vuoksi oon aina käyttänyt vedenkestävää, mutta se poistaminen on niin ikävää.

Itke pois, sun pitäis olla kovassa kuumeessa että itku vaikuttais mitään.

Ja saa ruskeana ainakin Sensaita, kun joku kyseli.

Vierailija
9/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vanhanaikainen ja ripset on melkein liian pitkät ja tuheat (osuu silmälaseihin). Käytän Maybellinen mustaa ripsaria, vaaleanpunainen  pullojossa vihreä korkki, vedenkestävässä musta korkki. Great Lash?

Ihan paras. Erottelee ripset ja pysyy. Olen kokeillkut vaikka mitä kalliita systeemejä ja inhonnut, ripset menee paakuiksi ja näyttää epäluonnolliselta. Leviää silmän alle jne. Ihan Dioria myöden.

Tämä on vieläpä halpa.

Vierailija
10/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence all eyes on me vedenkestävä ripsiväri. Tällä saa luonnolliset, kauniin viuhkamaisesti levittyvät ripset, eikä tarvitse pelätä että lopputulos on paakkuinen ja epäsiisti.

Vierailija
11/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Essence vaaleanpunainen tuubi. Hyvä ja halpa.

Vierailija
12/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benefit Roller Lash

Vierailija
13/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

La rochen herkille silmille tarkoitettu. Nyt enää käytä ollenkaan ripsaria ja ripset ovat vahvistuneet. Teen joskus vain rajauksen tyveen ja taivutan.

Vierailija
14/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai 38 on ollut jo vuosikymmenen luottoripsarini. Kestää pienet itkut ja herkistymiset siistinä, mutta kunnon itkuparun jälkeen pitää uusia. Sateesta ei ole moksiskaan eikä suttaa pois pestessä vaan lähtee siisteinä paloina irti ripsistä. Noita on erilaisia eli esim. tuuheuttava ja mustan lisäksi ruskeaa.

Vierailija
15/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatran blondi tarjoili sellasta ripsaria mitä ei hevillä muualta löydy

Vierailija
16/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelline se lämpimällä vedellä lähtevä tällä hetkellä käytössä ja tykkään kyllä. Aiempi oli clinique vastaava. Max factorin/lorealin vedenkestäviä käytin aiemmin, mutta nyt oon tykästynyt näihin lämpölukollisiin ripsareihin.

Vierailija
17/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaaleat ripset joten ripsari on melko välttämätön jos meikkaan muutenkin. Omat ripset on pitkät mutta suorat ja harvahkot, ja tykkään että ripsari näkyy, eli lopputuloksen ei tarvitse olla luonnollinen, sitäpaitsi nythän on muutenkin muodissa kunnon tekoripset. Maybellinen Snapscara on hyvä, pidentää näkyvästi. Samoin Essencen Lash Princess.

Vierailija
18/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bobbi Brown long-wear, lähtee lämpimällä vedellä, paras.

Vierailija
19/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras mitä ikinä olen käyttänyt oli joku dior. Harjan pesin ripsiharjaksi kun se loppui.

Vierailija
20/20 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maybelline snapscara. Älyttömän hyvä. Kestää itkut ja sateet(kokeiltu moneen kertaan) , mutta peseytyy täysin pelkällä lämpimällä vedellä. Ei myöskään karise ollenkaan päivän aikana. Tai jätä mustaa yläluomen niin kuin Maybelline keltaisessa hylsyssä oleva vedenkestävä ripsari.