Minua luultiin isosiskoni äidiksi!
Olemme molemmat vähän yli kolmekymppisiä, ja kyllä tuo kolahti. Pukeudumme samankaltaisesti (ja mielestäni niin kuin keskimääräinen ikäisemme) ja olemme molemmat normaalipainoisia. Kai sitten olen vain vanhan näköinen kasvoiltani. Tämä lienee hyvä osoitus siitä, että elämäntavoilla ei juurikaan ole vaikutusta ulkonäköön, sillä syön terveellisesti, liikun suositusten mukaan, nukun säännöllisesti, en tupakoi ja alkoholia käytän kohtuudella (tänä vuonna olen juonut yhteensä ehkä 10 annosta).
Kommentit (12)
Siskon hiukset on ehkä vähän paremmin leikattu, mutta siltäkin osin tyylimme on hyvin samankaltainen.
Minua luultiin kerran isäni veljeksi. Kommentoija oli tosin naapurin höpsö mummo, joten jätin kommentin omaan arvoonsa. Tai en sitten tiedä jätinkö sittenkään kun vieläkin muistan asian...
Minuakin luultiin siskoni äidiksi, vaikka olen hänen pikkuveljensä. Meinasin jo mennä parturiin ja vaateostoksille, mutta sisko onneksi tunsi sen tyypin ja kertoi sen jonottavan kaihileikkaukseen.
Jaa mulle yks herrasmies sanoi eilen että onko siitä kauankin kun täytin 20. Olen 35-vuotias mies.
En loukkaantunut :)
Vierailija kirjoitti:
Jaa mulle yks herrasmies sanoi eilen että onko siitä kauankin kun täytin 20. Olen 35-vuotias mies.
Ootkos vähän miehiin päin kallellaan?
Mua luultiin 66v mummoksi ja olen 46v pienen koululaisen äiti.
Olin 32v ja kysyttiin "joko sinusta on tullut mummo"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkos vähän miehiin päin kallellaan?
En omasta mielestäni. Ihan normihetero. Omaan hyvät geenit sit ilmeisesti koska elintavat ei ole sieltä terveellisemmästä päästä.
Kerran eräs kaupustelija kysyi onko vanhemmat kotona. N38.
Hiustyylikin voi vaikuttaa paljon, onkohan siinä teillä paljon eroa?