Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huonoina yleisesti pidetyt ruoat joista tykkäät?

Vierailija
05.10.2019 |

Tykkään tosi paljon Saarioisten mikropizzoista. Varsinkin jauhelihasta. Tykkään valmisperunamuusista.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nötkötti. Siis purkkilha josta tulee aivan älyttömän hyvä munakas leivän päälle.

Vierailija
22/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa. Maksakastike ja jauhemaksapihvit, ihanaa!

Maksa on toisten gourmet, toisten inhokki. Huippuravintolat kyllä useimmiten tarjoavat sitä.

Maksassa on vielä se, että esim. minä en tykkää ollenkaan maksakastikkeesta tai -pihveistä, mutta maksalaatikkoa ja maksamakkaraa rakastan.

Toki näissä on eroa maksapitoisuuksissa, mutta jännä juttu sinällään, kun toista inhoaa ja toista rakastaa.

Eihän valmiissa maksalaatikossa ja maksamakkarassa edes maistu maksa. Niissä maistuu ihan muut aineet. Vilkasepa ainesosaluetteloa :D:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikherneitä ei kyllä yleisesti inhota.

Vierailija
24/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksa on toisten gourmet, toisten inhokki. Huippuravintolat kyllä useimmiten tarjoavat sitä.

Maksassa on vielä se, että esim. minä en tykkää ollenkaan maksakastikkeesta tai -pihveistä, mutta maksalaatikkoa ja maksamakkaraa rakastan.

Toki näissä on eroa maksapitoisuuksissa, mutta jännä juttu sinällään, kun toista inhoaa ja toista rakastaa.

Eihän valmiissa maksalaatikossa ja maksamakkarassa edes maistu maksa. Niissä maistuu ihan muut aineet. Vilkasepa ainesosaluetteloa :D:D

Katsopa nyt otsikkoa. Älä ivaa.

T. Eri

Vierailija
25/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitähän mä niinku sanoin ettei noissa paljoa ole, mutta silti tavallaan hassu juttu. Tai ehkä se maistuu, mutta tarpeeksi vähän.

Vierailija
26/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna. Syön Annabelle-merkkiä viitisen kpl päivässä. Niin hyvää ja edullista.

Vierailija
27/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä pidetäänkö Atrian tai Saarioisten (en muista kumpi) pikkulasagnea pahana tai huonona ruokana mutta aah se on hyvää.

Vierailija
28/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilliliha

Vierailija
29/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kokkauskirjassa väitettiin että se kouluruokalan jauhemaksapihvi on todennäköisesti väärin valmistettu, mikä vaikuttaa runsaasti makuun. Pitänee joku kerta ostaa maksaa kaupasta ja koittaa itse... Lihamyllykin on, kiitos kirppiksen...

Vierailija
30/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksalaatikko, se on niin hyvää raejuuston kanssa. Mantelikalakin on oikein hyvää ja koulun kanaviilokista olen aina pitänyt myös. Kalapuikot, nams!

Vierailija
31/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkihernari

Vierailija
32/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyhtökaura. Ihana rakenne ja herkkua itämaisissa wokeissa.

Vierailija
33/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sienet, tilliliha, kanaviillokki, säilyke-stroganoff, kaupan makaroonilaatikko, kalapuikot, purkkihernari.

Vierailija
34/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuro. Mielellään ihan perus kauraversio. Eihän puuroa varmaan huonona ruokana pidetä, mutta taidan olla ainut jonka lempiruokaa se on. Voin syödä aamulla ja vaikka illalla uudestaan.

Samoin. Varsinkin Lidlin kauraryyneistä saa ihanan samettista mikropuuroa. Enkä kaada päälle isoa annosta marjoja tms. vaan vain hiukan omenahilloa. Haluan syödä ruokani aika kuumana, ja tuntuu että tuo varmaankin terveellinen kasa marjoja jäähdyttäisi sen ja peittäisi koko kaurapuron maun. Hyvä Lidl ja Myllynkivi!

Vierailija
35/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silakkalaatikko, maksaruoat, läskisoosi/tirripaisti, makaroni-, peruna- ja riisivelli.

Vierailija
36/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitetty kieli. Niin hyvää kylmänä ruisleivän päällä.

Vierailija
37/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiitos kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jossain kokkauskirjassa väitettiin että se kouluruokalan jauhemaksapihvi on todennäköisesti väärin valmistettu, mikä vaikuttaa runsaasti makuun. Pitänee joku kerta ostaa maksaa kaupasta ja koittaa itse... Lihamyllykin on, kiitos kirppiksen...

Maksaa saa kaupasta jauhettunakin versiona, ei tarvi itse jauhaa.

Vierailija
38/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakki- ja makkara kastike/keitto, pinaattikeitto, lihapiirakka, kaaliruoat.

Vierailija
39/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italianpata (kuiva pussiaines)

Vierailija
40/40 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Savustettu nahkiainen, aa että!