Antti Heikkilä sanoo: älkää luottako asiantuntijoihin
Jos kuitenkin älykkyysosamääränne on kengännumeron luokkaa tai vähän ylikin ja laiskuus pursuaa korvista ulos, niin tämä juttu ei ole teille.
Lääketiede: huijausta
Ruokateollisuus: huijausta
Driveri: raha
Johtopäätös: ei teidän edunne mukaista toimintaa
Kommentit (50)
Siis Heikkilä ei pidä itseään asiantuntijana? Ei sitten luoteta.
Antti heikkilä on huijari, joka kerää hölmöiltä rahat pois.
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa, millä tavalla hän sen tekee?
Vierailija kirjoitti:
Älä usko ainakaan Heikkilään pitkässä juoksussa. Vuosi pari vielä mennee, mutta jos hänestä ottaa elämänopikseen on karu tulema.
Tuskin tiedät edes mitä hän opettaa...
Tämä vetoaa juuri niihin joiden äo on sitä kengännumeron luokkaa. Normaaliälyinen ihminen kyllä osaa syödä ja elää terveellisesti. Joillekin on vaan väännettävä rautalangasta, että sen kolesterolilääkkeen sijaan kannattaa luopua siitä jokailtaisesta pizzasta ja käydä joskus lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaatko kertoa, millä tavalla hän sen tekee?
Se myy hyväuskoisille kirjoja ja ravintoneuvontakursseja.
Eli Heikkilään voi luottaa koska ei ole asiantuntija. :DD
Luotan THL:llään ainakun kun puhutaan Pandemrixistä
Väistämätön johtopäätös siis on. Älkää luottako Antti Heikkilään.
Vierailija kirjoitti:
Hedelmällisessä iässä olevat naiset on syytä rokottaa kohdunkaulan syöpää vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hedelmällisessä iässä olevat naiset on syytä rokottaa kohdunkaulan syöpää vastaan.
Höpö höpö. Osa on altistunut hpv:lle jo syntyessään.
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt nyt kuusi kuukautta Antti Heikkilän oppien mukaan ja minulle vähähiilihydraattinen ruokavalio on tehnyt ihmeitä. Olen saanut veriarvot kuntoon. Minulla on aiemmin tulehdusarvot ja paastosokeri koholla, ei ole enää. Olen saanut vyötärön takaisin ja entisten Xxl-vaatteiden jälkeen voin käyttää pitkästä aikaa taas L-kokoisia vaatteita. Jaksamiseni on lisääntynyt ja koen, että älykkyytenikin on lisääntynyt. Mistään lääketieteestä en tiedä mitään, mutta minulle tämä ruokavalio sopii.
Mutta miten söit ennen Heikkilän oppeihin siirtymistä? Ja ennen kaikkea kuinka paljon?
Enemmän luotan asiantuntijoihin kuin Heikkilään. Väittää aivan ihme juttuja.
Heikkilä on tainnut olla useammin oikeassa kuin ns. asiantuntijat. Olisi hyvä jos joku listaisi ne. Heikkilältä on tullut kuitenkin aika paljon kirjallisuutta, eli on helppo tarkistaa. Esimerkiksi diabeteksen hoito VHH:lla oli sekä professoreiden ja Diabetesliiton mielestä hengenvaarallista, nyt sitä jopa suositellaan (pluspiste Heikkilälle, muille miinuspiste).
Miksi ihmeessä mä uskoisin tuota tyyppiä?
Parempi siis luottaa esim. kaikenmaailman homeopatiahuuhaan myyjiin ja itseoppineisiin amatööreihin, jotka hankkivat tietonsa YouTubesta ja yksisarviskursseilta?
Vierailija kirjoitti:
Olen syönyt nyt kuusi kuukautta Antti Heikkilän oppien mukaan ja minulle vähähiilihydraattinen ruokavalio on tehnyt ihmeitä. Olen saanut veriarvot kuntoon. Minulla on aiemmin tulehdusarvot ja paastosokeri koholla, ei ole enää. Olen saanut vyötärön takaisin ja entisten Xxl-vaatteiden jälkeen voin käyttää pitkästä aikaa taas L-kokoisia vaatteita. Jaksamiseni on lisääntynyt ja koen, että älykkyytenikin on lisääntynyt. Mistään lääketieteestä en tiedä mitään, mutta minulle tämä ruokavalio sopii.
Söitkö aiemmin virallisten ruokasuositusten ja lautasmallin mukaisesti?
Tuohan on vaarallista paskanjauhantaa....
Pelkästään se että että väität lääketieteen olevan huijausta riittää: olet pelkkä pelle sinäkin.
Nii tää oli se, jonka mielestä bipo paranee ruokavaliolla?
Olisko sun mahdollista hankkia tietoa hiljaisesta tulehduksesta?