Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antti Heikkilä sanoo: älkää luottako asiantuntijoihin

Vierailija
05.10.2019 |

Jos kuitenkin älykkyysosamääränne on kengännumeron luokkaa tai vähän ylikin ja laiskuus pursuaa korvista ulos, niin tämä juttu ei ole teille.

Lääketiede: huijausta
Ruokateollisuus: huijausta
Driveri: raha
Johtopäätös: ei teidän edunne mukaista toimintaa

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän vanhainaikainen ukko kyllä. Ei se ruokavalio kyllä elimistön tulehduksiin auta, vaan mikrobilääkkeet. Rounduppi ja muut tuholaistorjunta-aineet ovat immunosuppressiivisia, ja saavat infektiot leviämään elimistössä.

Ruoka kylläkin auttaa elimistön hiljaiseen tulehdukseen. Se ei ole sama asia kuin infektio.

Hiljaiset tulehdukset ovat sama asia kuin infektiot. Se joka väittää että esim. parodontiitti ei ole infektio, vaan vain hiljainen tulehdus on humpuukimaakari. Sama on applisoitavissa kaikkiin muihinkin tulehduksiin, osa hiljaisia, osa rajumpia, mutta infektioita kaikki, jotka johtuvat mikrobeista. Kuten myös infektioekseema, eli pompholyx, tai vatsahaava - helicobacter pylori. Joihinkin tulehduksiin ei löydy yksiselitteistä mikrobia, löytyy vaan kokoelma mikrobeja, ja jotkut infektiot johtuvat tuntemattomista mikrobeista, ei ole vielä löytynyt lääkärin puusilmin havaittavaa mikrobia.

Olisko sun mahdollista hankkia tietoa hiljaisesta tulehduksesta?

Vierailija
22/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Heikkilä ei pidä itseään asiantuntijana? Ei sitten luoteta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti heikkilä on huijari, joka kerää hölmöiltä rahat pois.

Vierailija
24/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa, millä tavalla hän sen tekee?

Vierailija
25/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko ainakaan Heikkilään pitkässä juoksussa. Vuosi pari vielä mennee, mutta jos hänestä ottaa elämänopikseen on karu tulema.

Tuskin tiedät edes mitä hän opettaa...

Vierailija
26/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä vetoaa juuri niihin joiden äo on sitä kengännumeron luokkaa. Normaaliälyinen ihminen kyllä osaa syödä ja elää terveellisesti. Joillekin on vaan väännettävä rautalangasta, että sen kolesterolilääkkeen sijaan kannattaa luopua siitä jokailtaisesta pizzasta ja käydä joskus lenkillä.

Vierailija
27/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osaatko kertoa, millä tavalla hän sen tekee?

Se myy hyväuskoisille kirjoja ja ravintoneuvontakursseja.

Vierailija
28/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Heikkilään voi luottaa koska ei ole asiantuntija. :DD

Vierailija
29/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan THL:llään ainakun kun puhutaan Pandemrixistä

Vierailija
30/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistämätön johtopäätös siis on. Älkää luottako Antti Heikkilään.

Vierailija
31/50 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hedelmällisessä iässä olevat naiset on syytä rokottaa kohdunkaulan syöpää vastaan.

Vierailija
32/50 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hedelmällisessä iässä olevat naiset on syytä rokottaa kohdunkaulan syöpää vastaan.

Höpö höpö. Osa on altistunut hpv:lle jo syntyessään.

Vierailija
33/50 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt nyt kuusi kuukautta Antti Heikkilän oppien mukaan ja minulle vähähiilihydraattinen ruokavalio on tehnyt ihmeitä. Olen saanut veriarvot kuntoon. Minulla on aiemmin tulehdusarvot ja paastosokeri koholla, ei ole enää. Olen saanut vyötärön takaisin ja entisten Xxl-vaatteiden jälkeen voin käyttää pitkästä aikaa taas L-kokoisia vaatteita. Jaksamiseni on lisääntynyt ja koen, että älykkyytenikin on lisääntynyt. Mistään lääketieteestä en tiedä mitään, mutta minulle tämä ruokavalio sopii.

Mutta miten söit ennen Heikkilän oppeihin siirtymistä? Ja ennen kaikkea kuinka paljon?

Vierailija
34/50 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän luotan asiantuntijoihin kuin Heikkilään. Väittää aivan ihme juttuja.

Vierailija
35/50 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikkilä on tainnut olla useammin oikeassa kuin ns. asiantuntijat. Olisi hyvä jos joku listaisi ne. Heikkilältä on tullut kuitenkin aika paljon kirjallisuutta, eli on helppo tarkistaa. Esimerkiksi diabeteksen hoito VHH:lla oli sekä professoreiden ja Diabetesliiton mielestä hengenvaarallista, nyt sitä jopa suositellaan (pluspiste Heikkilälle, muille miinuspiste).

Vierailija
36/50 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä mä uskoisin tuota tyyppiä?

Vierailija
37/50 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi siis luottaa esim. kaikenmaailman homeopatiahuuhaan myyjiin ja itseoppineisiin amatööreihin, jotka hankkivat tietonsa YouTubesta ja yksisarviskursseilta?

Vierailija
38/50 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen syönyt nyt kuusi kuukautta Antti Heikkilän oppien mukaan ja minulle vähähiilihydraattinen ruokavalio on tehnyt ihmeitä. Olen saanut veriarvot kuntoon. Minulla on aiemmin tulehdusarvot ja paastosokeri koholla, ei ole enää. Olen saanut vyötärön takaisin ja entisten Xxl-vaatteiden jälkeen voin käyttää pitkästä aikaa taas L-kokoisia vaatteita. Jaksamiseni on lisääntynyt ja koen, että älykkyytenikin on lisääntynyt. Mistään lääketieteestä en tiedä mitään, mutta minulle tämä ruokavalio sopii.

Söitkö aiemmin virallisten ruokasuositusten ja lautasmallin mukaisesti?

Vierailija
39/50 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on vaarallista paskanjauhantaa....

Pelkästään se että että väität lääketieteen olevan huijausta riittää: olet pelkkä pelle sinäkin.

Vierailija
40/50 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii tää oli se, jonka mielestä bipo paranee ruokavaliolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä