Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voittaisin pikkuruisen Annimari Korten aidoissa, koska olen mies.

Vierailija
05.10.2019 |

Jos treenaisin vuoden täysillä, niin uskoisin juoksevani Annimarin ajan alle, koska minun juoksuaskel vastaa lähes kahta Annimarin askelta.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä selvä.

Vierailija
2/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan mies ei ole kellottanut nopeampaa aikaa tällä kaudella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako vuotta oot treenannu juomista?

Vierailija
4/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa todella tärkeää juosta nopeasti, aitojen kera.

Vierailija
5/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Annemari voittaisi sinut synnyttämisessä ilman mitään harjoittelua. Mietipä sitä!

Vierailija
6/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan mies ei ole kellottanut nopeampaa aikaa tällä kaudella

No ei varmaan ole, kun juoksevat 110 metriä ja aidat 23 cm korkeammalla.

Vierailija
7/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhhaahhahaaaaaaaa söpöä. :3 Miehinen teiniuho on jotenkin hellyttävää.

Vierailija
8/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on täysin turhia hyvin monessa paikassa. Naisista ei loppujen lopuksi ole muuta hyötyä kuin miehen seksuaalisen halun tyydyttäjänä ja uusien veronmaksajien synnyttäjänä.

Kaikilla muilla osa-alueilla miehet ovat ylivertaisia. Tämän takia joissain maissa tyttövauvat eivät ole haluttuja ja heitetään jopa roskikseen.

Selvä!

Vierailija
9/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on täysin turhia hyvin monessa paikassa. Naisista ei loppujen lopuksi ole muuta hyötyä kuin miehen seksuaalisen halun tyydyttäjänä ja uusien veronmaksajien synnyttäjänä.

Kaikilla muilla osa-alueilla miehet ovat ylivertaisia. Tämän takia joissain maissa tyttövauvat eivät ole haluttuja ja heitetään jopa roskikseen.

Outoa, että joku nainen ajattelee näin.

Vierailija
10/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outoa, että joku nainen ajattelee näin.

Tästä nautin eniten kun palstamiehiä alkaa itseäänkin hävettää jonkun sukupuolensa edustajan töppäilyt kuten tässä ja sitten yrittävät kääntää senkin naisten syyksi 😀.

Vierailija
11/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että sileällä satasella voittaisit. Ilman muuta.

Mutta aidoissa en usko. Tekniikka on niin tärkeää aitajuoksussa ja en usko, että sitä ihan aikuisena edes oppii kunnolla. Tekniikka, rytmi ja samalla nopeus.

Olen joutunut Liikunnan pääsykokeissa juoksemaan aitoja ja se rytmi on aivan sika vaikeaa oppia. Tuossa edes ajalla ei ollut väliä.

Sama kun väittäisit, että vuoden harjoittelemalla pystyisit samaan kuin vaikka Simone Biles telinevoimistelun permannolla. Koska olet mies ja sulla on voimaa.

Vierailija
12/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naiset olisivat luonnostaan tasavertaisia miesten kanssa, heillä ei olisi omia sarjojaan urheilukilpailuissa. Naisten osuus pörssiyritysjohtajista on häviävän pieni, koska eivät osaa hommia yhtä hyvin kuin miehet.

Naisiin ei luoteta vastuullisissä tehtävissä kovinkaan paljon, koska ovat henkisesti ja fyysisesti heikkoja.

Nyt tää henkisesti ja fyysisesti heikko omassa sarjassaan kilpailemaan joutuva naisihminen lähtee syömään perheensä kanssa aamupalaa. Sulle toivotan voimia lauantaipäivään happamien pihlajanmarjojen äärellä :D.

Vierailija
13/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, raskassarjalainen mies voittaa höyhensarjalaisen. Olen itse 210 cm ja nostelen autoja, kaikki pienemmät miehet on mikkihiiriä ja vois lopettaa urheilun.

Vierailija
14/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvoisa ap. koska olet tuossa lajissa niin hyvä, niin mikä on tekosyysi sille mikset osallisti mm kilpailuun jossa on maailman kovimmat miehet mukana?

Vierailija
15/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, raskassarjalainen mies voittaa höyhensarjalaisen. Olen itse 210 cm ja nostelen autoja, kaikki pienemmät miehet on mikkihiiriä ja vois lopettaa urheilun.

ja todennäköisesti olet myös terveessä parisuhteessa, toisin kuin eräät.

Vierailija
16/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä, pikkuruinen kotikissa päihittää juoksussa Boltin. Tällaisiin vertailuihin ei yleensä kannata lähteä, jollei välttämättä haluta todeta olevansa varsin surkea.

Vierailija
17/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen mies ja toisinaan juoksen kilpaa naapurissa asuvien alakoululaisten poikien kanssa. heität voitan mennen tullen, vaikken ole pahemmin juoksua harjoitellut.

Vierailija
18/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

arvoisa ap. koska olet tuossa lajissa niin hyvä, niin mikä on tekosyysi sille mikset osallisti mm kilpailuun jossa on maailman kovimmat miehet mukana?

En pystyisi kuromaan miesten etumatkaa kiinni 110 aidoissa. 

t.ap

Vierailija
19/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isi onkin vanhempi kuin teidän äiti.

Vierailija
20/28 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh, varmasti niin. Jatka vaan harhoissasi elämistä.