Miehen käytöksen tulkinta-apua joltain fiksulta!
Olipa siis todella hyvin alkanu juttu ja oli tosi hauskaa ja lämmintä yhessä, yhteydessä oltiin koko ajan. Mietin jo, että wau tässä taitaa ny olla Se Oikea, koska kaikki meni niin hyvin ja luontevasti yhteen. Mutta homma muuttui jostain syystä siihen, että mies kyllä aina ottaa yhteyttä, mutta viestittely on tosi lyhyttä ja asiallista...ja aina kuitenkin mulle alkaa kirjotteleen uudestaan ja uudestaan. Eikä oo pyytäny treffeillekään enää, vaikka kaikesta mahdollisesta tekemisestä ollu puhetta. Niin, ja oon ollu myös minä välillä aktiivisempi, mutta ihan sama tilanne, joten ny oon lopettanu nuo omat yhteydenotot häneen päin kun missään nimessä haluu ketään alkaa "jahtaamaan". On ihan alussa puhunu siitä, että on tosi epävarma naisten suhteen ja on tosi huonoja kokemuksia, mutta mä en nyt tiiä onko tämä nyt sitä käytöstä vaiko sitä ettei oo kiinnostusta muhun tarpeeksi???? Tällasena jatkunu ny kuukauden päivät ja alkaa huumori loppumaan ja mietin sopivaa tapaa kysyä asiaa. Sillä tavalla järkevästi etten mä häntä nolaa enkä itteeni :) Haluun vaan tietää missä mennään ja mitä tuossa välissä tapahtui, kun oli niin tykästyneen oloinen ja yht'äkkiä ei sitten niin ookaa. Jos ny treffeille pyytäisin ni sillä selviäis aika monta asiaa kyllä eikä tarvis enää mietiskellä enempiä.
Kommentit (6)
Ei me voida tietää. Kysy siltä mieheltä. Hän saattaa yhtä lailla miettiä sinusta, mahtaatko tykätä enää.
Ihmisten pitäisi nähdä enemmän livenä ja jutella puhelimessa. Tuo viestittely jättää liikaa tulkinnanvaraa ja naiset kyselee liikaa toisiltaan mitä sen miehen päässä liikkuu, kun ainoastaan se mies voi sen kertoa!
Kysymällä selviää, ei tod. kannata tulkita suhteen tilaa viesteistä. Kasvokkain juttelette niin selviää asiat kuin itsestään.
Voi olla kumpaa tahansa. Oman kokemukseni perusteella tekisin kuitenkin välittömästi tulkinnan ettei ole kiinnostunut. En varmasti alkaisi jahtaamaan ja unohtaisin koko homman. Asian kysymisestä ei välttämättä ole kauheasti iloa, mikäli hän kuuluu miestyyppiin joka ei syystä tai toisesta kehtaa sanoa naiselle suoraan jos ei kiinnostakaan.
Voi olla ettei ole enää kiinnostunut tai tavannut jonkun kiinnostavamman ja katselee josko se juttu etenisi. Tai sitten esimerkiksi miehen vanhemalla epäillään vakavaa sairautta. Kaikki ei heti halua jutella ulkopuolisten kanssa tällaisista. Ja tämän takia miehen ajatukset on muualla. Tai sitten töissä on todella stressaavaa. Itselläni ainakin tuolloin voi kuukausi mennä hujauksessa ohi. Mies ei välttämättä ole edes tajunnut että viestittely on muuttunut ja nyt sinä olet huolissasi. Joten kysy hyvä ihminen äläkä yritä vauva palstan avulla arvailla
Tekisin itse tuosta myös päätelmän, että he's not that into you.
Mies joka on ihastunut, pyrkii tapaamaan ja viestittelemään itse aktiivisesti.
Harmi juttu, mutta luovuta yrittämästä.
He’s not that into you