Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
IS: – Ehkä suomalaistenkin kannattaisi nyt kokeilla, voisiko sitä päästä protestien avulla mitaleille. Se voipi olla näissä kisoissa ainoa mahdollisuus, Seppo Räty heittää.
05.10.2019 |
Eipä tähän ole juuri lisättävää.
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Seppo on oikeassa. Suomelle kuuluu mitalli jo sen takia, että alkueriä kauemmas ei olla menty, ja jonkun täytyy olla viimeinen, jotta joku voisi voittaa. Reilun pelin hengessä viimeiselle mitalli.
Alue: Aihe vapaa
linkki
https://www.is.fi/yleisurheilu/art-2000006262718.html