Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko sinulla hyväsydäminen mies?

Vierailija
04.10.2019 |

Jos on, miten tämä ilmenee?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Viehätyn kovista ja aggressiivisista miehistä, jotka ovat raamikkaita eli kykeneviä tekemään väkivaltaa toisia ihmisiä kohtaan.

Vierailija
2/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kohtelee minua hyvin. Kohtelee lasta hyvin, kohtelee jopa kissoja hyvin.

Entisenä vapaaottelijana pystyisi muuhunkin, mutta valitsee toisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen kyky tehdä väkivaltaa mainittu. Se kai on miehessä tärkeintä.

Vierailija
4/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväsydämisiä miehiä en ole eläessäni nähnyt eikä ole muuten kukaan ystävättäristänikään. Sitäkin enemmän pettämistä, väkivaltaa (miehiltä joista ei olisi ikinä kuunaan uskonut) ja sanoinko jo pettämistä. Usko siis vanhempaa naista ja valitse sinkkuus. Se on tie oikeaan onneen.

Vierailija
5/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän OT, mutta isäni on hyväsydämisin ihminen kenet tiedän. Hyväsydäminen, mutta vahva. Kunpa pystyisin itsekin joskus samaan.

-M28

Vierailija
6/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän OT, mutta isäni on hyväsydämisin ihminen kenet tiedän. Hyväsydäminen, mutta vahva. Kunpa pystyisin itsekin joskus samaan.

-M28

👍🏼Ap

Vierailija
7/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli taas esittää naista.

Vierailija
8/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on hyväsydäminen. Sellainen tyyppi, joka kävelylenkillä kääntää selällään olevia koppakuoriaisia jaloilleen. 

Vierailija
9/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän tulee sellainen olo, kuin tämän kirjoittaja olisi halunnut alleviivata, että mies ei todellakaan ole nössö.

Vierailija
10/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uli taas esittää naista.[/

Mitä tarkoitat?

Olen ap ja nainen.

Minulla ei ole koskaan ollut hyväsydämistä miestä. Kaksi itsekästä on kyllä ollut, siihen ne suhteet sitten kaatuikin.

Vierailija
11/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän tulee sellainen olo, kuin tämän kirjoittaja olisi halunnut alleviivata, että mies ei todellakaan ole nössö.

Eikä vaan vähän. Se lienee tuossa oleellista, että mies on entinen vapaaottelija.

Vierailija
12/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on! Kohtelee kunnioittavasti kaikkia eikä ikinä sano kenenkään ulkonäköön mitään pahaa. Minua kohtelee kuin prinsessaa, mutta eniten hänen hienoudestaan kertoo se että kohtelee hienosti ihan kaikkia.

Vierailija
13/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehen kyky tehdä väkivaltaa mainittu. Se kai on miehessä tärkeintä.

Näin ei kai saisi sanoa, mutta parasta seksiä pitkään aikaan oli ravintolaillan jälkeen, kun 192cm mieheni iski nenän sisään yhdeltä pienemmältä mieheltä, joka vahingossa käveli minua päin ;) Se mies ei päässyt lattialta ylös omin avuin.

Yök. Tosi sankarillista lyödä itseään pienempää, ja vielä siksi että toinen teki vahingossa jotakin.

Vierailija
14/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on onnekseni hyvä mies, jolla on hyvä sydän. Se näkyy ja tuntuu, enimmäkseen tuntuu, tuntuu hänen lähellään hyvälle ja usein huomaan pienet asiat. Tunsin sen heti hänen lähellään kun tavattiin, oli kuin olisin tullut kotiin, rauhoituin ja rentouduin, jäin nojaamaan siihen ääneen ja olemukseen. En epäröinyt yhtään tutustua häneen, tiesin, että me kuulutaan yhteen, kuin olisi tunnettu aina. Hänen katseensakin on sekä täysin varma itsestään että vilpitön,. Hyvä sydän, hyvä luonne, hyvä mies.

Pitkällä ajomatkalla hän joskus laulaa Ismo Alankoa "Rakennan sun sydämeesi taloa".

Vierailija
15/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt! Parin hudin jälkeen löysin lopulta ihanan kiltin miehen! On ystävällinen kaikille, lapsista vanhuksiin, naiset, miehet, vammautuneet, eläimet jne. On kohtelias vanhemmilleen ja sukulaisilleen ja huolehtii heistä. On eron jälkeen hoitanut käytännössä yksinhuoltajana lapsensa, kun heidän äitinsä ei kyennyt olemaan turvallinen vanhempi. Ihanaa, kun voi luottaa siihen, että toinen näkee yhtä vahvasti positiivisessa valossa minut kuin minä hänet. Riidat jää väliin, kun ei tarvitse epäillä toisen motiiveja, vaikka välillä jokin juttu menisikin pieleen. Samalla on kuitenkin rehellinen ja kertoo, jos on aidosti jostain asiasta eri mieltä.

Vierailija
16/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, vaan sydäntautinen ukko, joka näyttää 20 vuotta vanhemmalta.

Vierailija
17/19 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Asettaa minut ja lapset aina etusijalle asiaa enempää ajattelematta. Hän ei edes itse huomaa sitä. Ihan arkisia pieniä asioita, asettelee paremman tyynyn minun puolelle sänkyä, tekee välipalan itselleen ja samalla myös minulle ilman että olen pyytänyt. Näkee minun keskeneräisen työn ja tekee sen pyytämättä loppuun.

Meillä hevosia ja niiden kanssa hyväsydämisyyden näkee hyvin. Mies on hevosille hyvin hellä ja siksi hevoset rakastavat häntä. Hevoset eivät siis ole varsinaisesti mieheni.

Vierailija
18/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Ei ihan oikeasti tee pahaa kärpäsellekään. Ei siis halua, että tehdään esimerkiksi keittiöön sellaista kärpäsansaa, vaikka näin omena-aikaan keittiössämme pörrää armeija pieniä hedelmäkärpäsiä.

Symppaa muutenkin kaikkia eläimiä ja ihmisiä kissanpennuista pulsuihin. Välillä ostaa kerjäläisille ruokaa kun kokee olevansa niin hyväosainen, vaikka on tällä hetkellä työttömänä... Onhan tuo pöljä, mutten voi olla arvostamatta.

Vierailija
19/19 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Minä ja lapset menee etusijalle kaikessa.

- Perhekeskeinen. Haluaa viettää vapaa-aikansa raskaan työn päätteeksi meidän kanssa.

- Jos minä en jaksa, mies tekee, aina. On kyse tiskeistä, lasten yöheräilyistä, lasten neuvoloista, ruoasta tm.

- Seksi. Minä menen etusijalle.

- Muistaa naistenpäivän, hääpäivän, syntymäpäivän, äitienpäivän.

- Hyvä isä. Touhuaa lasten kanssa.

- Muistaa minua pitkien työpäiviensä välissä mukavilla viesteillä.

- Tänään otti vauvan aamulla klo 5 ja antoi minun nukkua klo 8 saakka. Oli keittänyt kahvit ja tehnyt minulle aamupalan.