Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

LÄHIHOITAJAT HUOM! Yksi kysymys

Vierailija
04.10.2019 |

Haluaisin kouluttautua lähihoitajaksi ja suuntautua vanhustyöhön. Ala kiinnostaa tosi paljon. Mutta olen yh äiti. Valmistuttuani lapseni olisi vasta 8-vuotias. En siis voisi tehdä vuorotyötä, ainoastaan aamuvuoroja. Kannattaako silti kouluttautua, löytyisikö töitä, jossa ei tarvitsisi tehdä iltaa tai yötä.?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutatkin ihan perinteiseltä lähäriltä.

Vierailija
2/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lähäreitä paikalla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän vanhuspuolen hommat yleensä vuorotyötä ovat. Se on eri asia, pystyykö vuoroista sitten neuvottelemaan esimiehen ja työkavereiden kanssa. Eikö lapselle löytyisi hoitajaa iltavuorojen ajaksi edes silloin tällöin?

Vierailija
4/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset harkitsisi jotain muuta vanhusten parissa toimivaa ammattia, jossa työskennellään vain päivävuorossa? Jos siis haluat nimenomaan vanhusten parissa työskennellä. Fysiatri, toimintaterapeutti, jalkahoitaja, mitä näitä nyt on.

Toki jos rahkeita on, voisihan sitä perustaa oman kotihoitoyrityksen. Kävisit vaikka pitämässä seuraa yksinäisille vanhuksille, keittelisit kahvit, laittaisit leipomaan kaffepullat ja ulkoiluttaisit, kerran viikossa vanhusten bingo/tanssit, jotta tapaavat toisiaan - hoitotoimenpiteetön työnkuva ja työajat miltei itse määriteltävissä.

Vierailija
5/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työntekijöistä pula, uskon että pystyisit tekemään pelkkiä aamuja. Sopimuskysymys. En mäkään ole vuosiin tehnyt öitä kun en jaksa valvoa ja hyvin on sopinut se.

Vierailija
6/6 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä teen pelkkää keikkaa ja kyllä aamuvuorojakin on joka päivälle, monissa palvelutaloissa ja kotihoidossa. Näin pk-seudulla.