Mies 29v + 5v miettii; en muista naisvieraiden nimiä
Viimeisimpien vuosien aikana on ollut kolme vierasta. Tässä kuvaukset heistä:
-Yökerhonainen, alle 30v. Käyttäytyi hyvin seksuaalisesti baarissa aiheuttaen häpeää kavereissa ja kutsui itsensä kylään minun luokseni. Asunnolla mukava käytös muuttui kuitenkin heti dominoivaksi ja tökeröksi huonolla tavalla ja nainen käänsi asian lopulta minun syykseni. Nainen esim.penkoi tavaroitani ja käyttäytyi kuin olisi omassa kodissa. Kohtaaminen jäi lyhytaikaiseksi.
-Kilttinainen, alle 22v. Löysin tämän naisen semi-uskonnollisesta tapahtumasta ja sain hänet instatreffeille kanssani kaupunkiin. Tuolloin hän oli vielä hymyilevä ja myönteinen, vaikka vähän varautunut. Kävimme toisilla 'treffeillä' eräässä tapahtumassa, jolloin hän jo selvästi hermostunut ja vapiseva. Siitä huolimatta sain hänet asunnolleni käymään, jossa hän arvosteli leipomaani ruokaa, mutta söi sitä aika paljon. Jälkikäteen ajatellen tuossa tapahtui jotain kohtalokasta, koska sen jälkeen hän oli täysin perässä vedettävä; kävi luonani vielä kerran ja alkoi heti hyperventiloimaan sekä oli jopa vähän vihaisen oloinen. Sen jälkeen puhuttiin vielä puhelimessa.
Yökerhonainen 2, alle 22v: Perusmukava, mutta kiinnostunut lähinnä itsestään ja puhui jatkuvasti jännämiehistä ja miten jännittäviä ne ovat, vaikka tunteet ovat ristiriitaisia. Oli hieman epätodellista kuunnella näitä juttuja vielä omassa kodissa saakka, mutta vaihtelua sekin. Ei toistuvia kontakteja.
Kommentit (5)
Olet melkoinen pleijeri. Mikä on salaisuutesi millä hurmaat naiset? Kyselen vinkkejä koska kuiva kauteni on kestänyt jo 46 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Olet melkoinen pleijeri. Mikä on salaisuutesi millä hurmaat naiset? Kyselen vinkkejä koska kuiva kauteni on kestänyt jo 46 vuotta.
Yksi noista tuli itse juttelemaan minulle ja muissa tapauksissa rupesin vain juttelemaan itse.
Vierailija kirjoitti:
Hei ap, oletko sinä se, joka seuraa Kuopiossa uimarannalla nuoria tyttöjä`? Näin kerran tällaisen tapauksen, että vähän omituisen näköinen hiippari hiippaili rannalla tyttöporukan lähettyvillä. Meinasin jo mennä kysymään, häiritseekö tämä mies teitä, mutta tytöt lähtivät pyörineen pois.
Lapsena kävin uimarannalla. Ja miksi kukaan olisi mielestään omituisen näköinen hiippari? Voisit kysyä myös neutraalisti jos asia kiinnostaisi.
Miksi joku muistaisi kolmen vieraan ihmisen nimet?