Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä vähin äänin eroon järjestötoiminnasta, loukkaamatta ketään

Vierailija
04.10.2019 |

Syy kyllä on ihmisissä, jotka puhuvat niin paljon pahaa muista ja riitelevät keskenään. En minä itsekään juoruton pulmunen ole, mutta haukkuminen haukkumisen vuoksi, siitä en tykkää. Enkä siitä, että osa ei välitä laeista ja asetuksista sekä yhteiskunnan säännöistä. Mutta osa on kivoja, en haluaisi loukata heitä. En kuitenkaan ole niin ystävä, että jäisin kaipaamaan. En halua osoitella syyllisiä, ettei sitten tule jälkeeni riitaa. Minusta tykätään jostain kumman syystä. Menin, kun ei ollut uudella paikkakunnalla tuttuja. Nyt en oikeastaan enää tarvitse tätä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon siis vähin ääni koettanut jättäytyä pois, mutta mulle soitellaan ja kysellään, missä olen. Nyt olen ollut pari viikkoa "kovassa flunssassa". 

Vierailija
2/8 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele sana EI.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat haukottelemaan seuraavan kerran tavatessa, nukahtaakin sopii. 

Vierailija
4/8 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi "vähin äänin"? Sanot vaan suoraan, että sulle riitti nyt se pa*kanjauhaminen

Vierailija
5/8 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku projekti niin et enää ehdi, kudo vaikka villasukkia lastensairaalaan

6/8 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että et ole palaamassa näillä näkymin, kun on kaikenlaisia kiireitä etkä ehdi. Eivät he luultavasti kysy sen tarkemmin, kun ette ole läheisiä.

Hyvästit voi jättää sanoen, että ehkä vielä palaat toimintaan joskus. Sehän voi olla tottakin, ei sitä koskaan tiedä.

Ikävää sinänsä, että haluat lopettaa pahan puhumisen yms. takia, mutta ihan ymmärrettävää. En itsekään haluaisi vapaaehtoisesti olla sellaisessa yhteisössä.

Vierailija
7/8 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukut kommarit mulkuiksi ja lähdet ovet paukkuen.

Vierailija
8/8 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim.järjestön jäsenyydestä pääsee pois kirjallisel ilmotuksel posti osoitteeseen ja jos kuuluu jonkun järjestön tai ry:n hallitukseen voi siitä erota kirjallisel ilmotuksel, itse jäin pois yhdistyksestä kun en jaksanu kattoo ilkeitä riidanhaastajia . voi kirjoittaa ihan ystävällisesti että eroan kiireiden, työn ym. takia ei sellaseen tarvi kenenkään lupaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi