Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun MIES teki tänään POSITIIVISEN raskaustestin :D

Vierailija
01.06.2006 |

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoin juuri telkkarista sarjaa Grey´s anatomy (asun ulkomailla), joka on lääkärisarja ja alkutesteissa sanotaan, että sarjaa tehdessä on tutustuttu oikeisiin " medical caseihin" . Sarjassa oli mies, jonka vaimo oli raskaana ja myös miehellä alkoi kasvaa vatsa. Hänet ensin diagnosoitiin " empatia" caseksi, kunnes hän teki salaa raskaustestin. Se näytti positiivisti, jolloin hänet tutkittiin tarkoin. Häneltä löydettiin jokin aika harvinainen sairaus, joka vaati kirurgisen toimenpiteen.

...no tämä oli vain telkkaria, mutta saattoi siinä olla jotain perääkin. Jos olisin miehesi, pistäisin hänet testeihin.

Vierailija
2/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin miehelle sitten mitä täällä sain tietää ja tottahan sekin reppana säihkähti :( Tutkittiin kivekset, mutta ei löydetty mitään ihmeellistä eikä ne ole kuulemma mitenkään arat.. tehtiin uusi testikin ja positiivinen se oli edelleen mutta nyt paljon haaleempi viiva..

Tilattiin aika lääkärille huomiseksi..

Ap, edelleen huolesta sekaisin..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todernnäköisesti ei mitään hätää, mutta ei se ole turha käynti jos ei huolen aihetta löydy!

Tsemppiä!

Anteeksi kun hymyilyttää, kun ajattelen, että miehesi kertoo että teki positiivisen raskaustestin ja siitä tämä lääkärikäynti.. ;)

Vierailija
4/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mitään ihmeellisiä taikka uusia outoja oireita ei ole ollut missään. Ja jos nyt olisi sitten jotain vakavampaa niin nythän se sitten selviää ja tarpeeksi ajoissa!!!! Kaikkea hyvää teille :)

Vierailija
5/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen kertomaan mitä lääkärissä sanotaan.. kyllä minua paljon helpotti ettei kiveksistä mitään pattia löydetty ainakaan itse

ap

Vierailija
6/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos mies menis lääkärille näyttämään kiveksiään niin ei tosiaan huolis mua mukaan :-)

Vierailija:

Tällaisessa tapauksessa menisimme molemmat lääkäriin.

Vierailija
7/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Epäilivät veritulppaa jalassa, jota onneksi ei kuitenkaan löytynyt. Itse olen myös käynyt pissatestissä sunnuntaina (olin raskaana) ja tulokset sain heti seuraavana päivänä.

Että ei nuo lisäkokeet lauantaina kuulosta ollenkaan mahdottomalta.

Ap:lle jaksamisia! Toivottavasti kaikki hyvin.

Tottakai ottavat kokeita jos kyse akuutista tilanteesta, kuten esim. tulppa. Ap:n tapaus ei kuitenkaan ole akuutti.

Vierailija
8/187 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" missäpäin on labrat huomenna auki?"

Vierailija
9/187 |
03.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan että kaikki menee hyvin.

Vierailija
10/187 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut voimailulajien harrastajat käyttävät HCG:tä nopeuttaakseen oman testosteronituotantonsa käynnistymistä hormonikuurin jälkeen.

Olisiko tämä selitys?

Vierailija
11/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Jotkut voimailulajien harrastajat käyttävät HCG:tä nopeuttaakseen oman testosteronituotantonsa käynnistymistä hormonikuurin jälkeen.

Olisiko tämä selitys?

Vierailija
12/187 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähä kyllä ihmetyttää, kun ei mitään oo täällä asiasta maininnut, tais kusettaa ja kunnolla.

Vierailija
13/187 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olisi ollut tämä ketju se hänen aloituksensa?

Vierailija
14/187 |
14.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi mies teki testin?

Vierailija
15/187 |
15.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ap muuten kertoilis hiukka kuulumisia..

Vierailija
16/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka täällä eilen oli... oletko vielä täällä se hoitsu?? mistä osasit arvata??

Vierailija
17/187 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriaika on vasta kahdelta, mutta kyllä täällä ollaan jo tulisilla hiilillä..

Kyselin mieheltä että onko käyttäny anabolisia steroideja kun harrasti painonnostoa mutta vannoi ettei ole.. ainoastaan näitä lisäravinteita, proteiineja ja muita laillisia aineita.. sanoin että lupaan että en suutu jos nyt vaan kerrot totuuden, mutta edelleen se vannoi että ei mitään steroideja ole ollut..

En kyllä voi oikein olla uskomattakaan miestä kun ei hän harrastuksensa aikana ollut mitenkään ylilihaksikas vaan aivan tavallinen " työllä lihaksensa" saaneen näköinen..

En tiedä.. voi kun kaikki menisi hyvin..

Ap

Vierailija
18/187 |
16.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu kertoon!

Vierailija
19/187 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka mielestä miehelläkin olevat NAIShormonit aihauttaa plussan testiin. Jos naishormonit sen tekisivät, näyttäisi testi jokaisella kerralla plussaa naisellakin, olipa raskaana tai ei.

Vierailija
20/187 |
06.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle ja miehellee jaksamista - toivottavasti kaikki käy hyvin !