Vammautunutta ystävääni pilkattiin miten vastaisitte tähän pilkkaan?
Eli tällaisella viestillä pilkattiin :
Etkö sä nolo kääpäoikein tajua, mitä n selviytyminen? Se ei ole muiden avun varassa roikkumista, kuten sun elämäsi on, vaan se on sitä, että olet omillasi, selviät itse. Jos et sitä ole tähän päivään mennessä elämästä oppinut, ihme vauva, niin alahan harjoitella"
"
Kommentit (14)
Voisitko tatu selvittää tuon IP n ? Olisi rikosilmoituksen paikka.
Kostaisin jotenkin. Rikkoisin pilkkaajan omaisuutta jne.
"Toivottavasti neliraajahalvaannut onnettomuudessa. Siinäpähän sitten pärjäilet itseksesi, senkin vauva."
Vastaisin: teen sinusta rikosilmoituksen.
Tuo täyttää kunnianloukkauksen tuntomerkit.
Tai sitten vastaisin näin: Oletko muistanut kiittää Luojaasi siitä ettet itse ole vammautunut?
Jos et ole muistanut, mene ja kiitä.
Saman pilkkaviestin voisi lähettää melkeinpä joka toiselle ihmiselle Suomessa. Harva täällä täysin omillaan toimeen tulee
Varmaan laittaisin jotain, että Tiedän kyllä, että loppupeleissä jokainen vastaa itsestään, mutta elämässäni on niin ihania ihmisiä, että minun ei tarvitse selvitä yksin.
Tuota ei kannataisi päästää rikkomaan muita lisää vaan ohjattuun hoitoon ajateltiin kannustaa.
Toisilla on kyllä sen verran kovat sosiaalidarvinistiset periaatteet, että mietityttää tappaisivatko tosiaankin itsensä ennen kuin ottaisivat hätäapua ja elatusta vastaan... epäilen. Ei se kuoleminen niin helppoa ole.
Hmm. Henkilö on siis täysi idiootti, joka omassa elämässään voi todella huonosti, ei osaa käsitellä tunteitaan terveellä tavalla ja todennäköisesti salaa vihaa itseään. Olen pahoillani, että olette joutuneet moisen uhriksi.
Minä varmaan joko ignooraisin ja poistaisin viestin tai vastaisin jotain että ”wau, sulla täytyy mennä todella huonosti, kun vaivaudut kirjoittamaan tuollaista mulle - toivottavasti voit puhua pahasta olostasi jollekin läheisellesi”. Sitten blokkaisin henkilön ja ignooraisin vastaisuudessa henkilön niin some- kuin tosielämässäkin.
Jos alkaa julkisesti levitellä jotain loukkaavia viestejä, ilmoittaisin poliisille.
Hyviä vastauksia pisteli niin vihaksi että oli pakko ottaa oikein lukua. Tämä oli kokkari mies, näin sen ainakin käsitin. Suositeltiin terapiaa henkiseen vajavuuteen.
"Syö paskaa ja kuole, h uoranpenikka." Ja sitten blokkia.