Markkinointikielto
Miten saisin lopetettua Elisan soittelun? Tarjoavat milloin Elisa viihdettä, tablettia ym. En halua mitään Elisalta nyt enkä myöhemminkään.
Kommentit (7)
Sinulla on tai ainakin pitäisi olla nenäsi alla "suu" niminen aukko.
Siitä tulee aivojesi ohjaaman ns "puhetta" jolla voit vaikuttaa moniin asioihin.
Tyyliin: "Kiellän teitä enää soittelemasta minulle näitä myyntipuhelujanne, onko selvä!"
Eiks olekin jänskää?
Jos koettaisit kysyä sitä soittajalta, että mistä rekisteristä on saatu numero ja ilmoittaisit sitten sinne rekisterinpitäjälle kiellon, mutta voi onnistua suoraankin soittajan kautta.
Jos minulla on suoramarkkinointikielto, niin voinko kieltää myös kauppakeskuksen sähkönmyyjää puhumasta minulle? :D
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on tai ainakin pitäisi olla nenäsi alla "suu" niminen aukko.
Siitä tulee aivojesi ohjaaman ns "puhetta" jolla voit vaikuttaa moniin asioihin.
Tyyliin: "Kiellän teitä enää soittelemasta minulle näitä myyntipuhelujanne, onko selvä!"
Eiks olekin jänskää?
Joka kerta sanon ja lopetan puhelun lyhyeen. Mutta tyypit vaan soittelee.
Oma Elisassa kai saa säädettyä markkinointiasetuksiakin? Tai ilmoita Elisan asiakaspalveluun, ettet halua markkinointia. Lisäksi tee suoramarkkinointikielto Robinson-rekisteriin (pitää uusia ajoittain, voimassa 3 vuotta kerrallaan)
Siitä pääset helposti eroon ryhtymällä Elisa/Saunalahden asiakkaaksi. Loppuu tarjoukset kuin seinään.
Robinson. Ja jos silti tulee soittoja, karjaiset heti, että mulla on markkinointikielto. Sitä pitää noudattaa.