Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Somessa toisilleen lässyttävät pariskunnat

Sösselisöö
04.10.2019 |

Eräällä pariskunnalla on seuraavanlainen tapa: Toinen lisää kuvan, joskus jopa molemmat samaan aikaan. Heti kuvan lisäämisen jälkeen käydään tykkäämässä toisen kuvasta ja lisäämässä joku todella typerä ja siirappinen kommentti siihen alapuolelle, johon toinen vastaa vähintäänkin yhtä ällöttävästi alle 5 min sisällä. Yleensä kommenttiin lisätään vielä itse keksittyjä "hassunhauskoja ja söppeleitä" hashtageja.
Kyseessä aikuiset yli 30-vuotiaat ihmiset.
Kaikki tietävät, että somen ulkopuolella todellisuus on tämän pariskunnan kohdalla jotain muuta: mies narsisti ja nainen, joka on taivutettu miehen vallan alle. Riitoja, eripuraa ja alistamista mahtuu arkeen. Silti pariskunta harjoittaa tätä somesössötystään.

Itse olen sitä mieltä, että satunnaiset hellyydenosoitukset somessa ovat ok ja ihanaa, mutta että jatkuva tykitys... se menee yli eikä voi olla aitoa.

Kysymys kuuluukin: mitä SINÄ ajattelet, mikäli näet tuttaviesi harjoittavan samantyylistä toimintaa somessa? Uskotko vai epäiletkö kulissiksi?

Kommentit (101)

Vierailija
21/101 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei mä tiiän tällasen pariskunnan! Nainen on niin alistettu kuin olla ja voi ja äijä raahasi sen maailman toiselle puolelle väkisin. Sieltä nyt postailevat kuinka "onnellista" se elo onkaan. Ja kaikki kotopuolessa tietää, että ei se taida ihan sitä olla miltä näyttää.

Mitä v*ttua sä selität, tunnistin sut kyllä ja tahallas pistit ku tiiät et huomaan. Oot pelle.

Vierailija
22/101 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhden vastaavanlaisen pariskunnan. Varsinkin naisella on tapana jatkuvalla tykityksellä pistää jokainen tilapäivitys/kuva niin, että mies on siihen tägätty mukaan.

Todellisuus näillä on se, että mies on selvinpäin ihan ok, mutta alkoholisti kun on, niin niitä ryyppyputkia aina silloin tällöin on - jolloin luonnollisestikin on täysi somehiljaisuus ja sillä toisen merkkaamisella joka paskallakäyntiin sitten hehkutetaan sitä, että tuo ihana mies on nyt selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/101 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kanssa tällaisen pariskunnan. Ainakin tällä naisella on jotain lievää kehityshäiriötä ja kommenttien perusteella mies ei ole juuri älykkäämpi. Hyvää viihdettä ovat joka tapauksessa ja haluan uskoa että heillä menee kuitenkin hyvin 👍

Vierailija
24/101 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo näillä pariskunnille on viihdearvonsa.

Toisaalta säälittää, että eivät itse tajua olevansa naurun aiheena. 😔

Vierailija
25/101 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tämän pariskunnan. #parhaassaseurassa 😂

Vierailija
26/101 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Rakkaan kanssa", "Parhaassa seurassa", "Ihanuuden kanssa", myötähäpeän silmät päästäni näiden kahden puheita. Häpeän ja nauran.

Vierailija
27/101 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tiedän ihmistyypin, tunnen suurta myötähäpeää näitä kohtaan. Mulla on yksi tällainen työkaveri, jota aloin seurata instagramissa aika äskettäin. Päivitti tekevänsä vaimonsa kanssa remonttia tms. Vaimo tägätty kuvaan ja kuvatekstinä jotain "lapsi saatu nukkumaan, nyt makkarissa alkaa tapahtua.." ja vaimo kommentoi heti alle jotain vihjailua vipinästä makkarissa, tietysti sydänten ja silmäniskujen kera 😉❤️ ja lisäksi jotain hashtageja, jotka on inside-läppää jota ulkopuoliset ei ymmärrä.

Lopetin seuraamisen. Kova on tarve näyttää, että hyvin menee ja ollaan onnellisia, vaikka todellisuus ainakin joku aika sitten oli jotain ihan muuta.

N40

Vierailija
28/101 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla herää kyllä kaikenlaisia epäilyksiä kun harrastusporukassa kävi niin että mies ensin huhuili itselleen seuraa ja ilmeisesti sitä pian saikin. Sitten ihan parin viikon päästä nuo kaksi olivat jo kihloissa ja parin kuukauden päässä naimisissa. Nyt ovat yhdistäneet someprofiilinsa tyyliin Matti ja Maija Meikäläinen ja ovat kaikissa kuvissa identtisissä vaatteissa jne. Pelottavaa.

Vierailija
29/101 |
27.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei näillä lässytyspäivityksillä ole edes viihdearvoa. Turhauttavaa lukea viikonloppu toisensa jälkeen pitkät päivitykset hanipuppelista seksinjälkeisten ? kuvien kera.

Vierailija
30/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista näille lässyttäjäpariskunnille ja kulissit alas. :D

Vierailija
31/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tiedän ihmistyypin, tunnen suurta myötähäpeää näitä kohtaan. Mulla on yksi tällainen työkaveri, jota aloin seurata instagramissa aika äskettäin. Päivitti tekevänsä vaimonsa kanssa remonttia tms. Vaimo tägätty kuvaan ja kuvatekstinä jotain "lapsi saatu nukkumaan, nyt makkarissa alkaa tapahtua.." ja vaimo kommentoi heti alle jotain vihjailua vipinästä makkarissa, tietysti sydänten ja silmäniskujen kera 😉❤️ ja lisäksi jotain hashtageja, jotka on inside-läppää jota ulkopuoliset ei ymmärrä.

Lopetin seuraamisen. Kova on tarve näyttää, että hyvin menee ja ollaan onnellisia, vaikka todellisuus ainakin joku aika sitten oli jotain ihan muuta.

N40

Minä taidan tietää heidät. Itä-Suomesta pienestä kunnasta? Mies juoksee vieraissa sen kun ehtii ja nainen leikkii somessa kotia.

Vierailija
32/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaisesta varsinaisesti jotain haittaa ulkopuolisille, paitsi tietysti myötähäpeä, mutta sen kanssa kyllä pärjää.

Vierailija
33/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

....elävät lopun alkua.

Vierailija
34/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri someylisti ja hehkutti Facebookissa onneaan. Sai naljailua siitä että yrittää vaan todistella muille onneaan. Pari kuukautta myöhemmin tuli ero kun tämä somehehkuttaja vaihtoi miestä lennosta uuteen eikä kaikki tajunneet uuden hehkutuksen olevan eri suhteesta kun molemmilla miehillä oli sama etunimi

Vierailija
35/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en tee enää mitään päivytyksiä miehestäni somessa. En jaksa muiden kuvittelevan ties mitä meistä. Eipä sillä - ei mulla ole enää sormuksiakaan, vaikka onnellisesti olen parisuhteessa! :D 

Vierailija
36/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän pariskunnan joka suuntasi ulkomaille. Harrastavat tätä lässytystä ihan "nekstillä leveillä" somessa. Lässytyksen lisäksi haluavat luoda illuusion siitä, että ovat myös varakkaita, vaikka todellisuudessa ovat lähes rahattomia. Häätkin (kuulemma paskat sellaiset) järjestivät ennen ulkomaille muuttoa ja vieraat ovat jälkeenpäin lähinnä nauraneet sitä, että jos on niin rikas kuin antaa ymmärtää, niin miksi järjestää omakustannehäät, joissa ei edes tarjota vieraille yhtä lasillista juhlajuomaa? Riitelevät kuulemma myös verissäpäin ja vielä useasti muiden nähden. Silti some laulaa rakkauslauluja...

En itse seuraa tätä pariskuntaa, mutta olen nähnyt heitä seuraavilta ihmisiltä parhaita paloja sometileiltä. Ja nämäkin seuraajat ovat harkinneet seuraamisen lopettamista, koska ei vaan jaksa katsoa tuollaista touhua aikuisilta ihmisiltä.

Vierailija
37/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatoin vähän oksentaa suuhuni, kun luin, että jotkut IHAN OIKEASTI päivittävät Suomeen pian tapahtuvasta seksin harrastamisesta. Ei oo kyllä kaikki inkkarit kanootissa näillä hepuilla.

Vierailija
38/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän joitain amerikkalaisia tuttuja opiskeluajoilta jotka tekevät jotain samankaltaista.

Kirjoittavat aina kaiken kansan nähtäväksi Facebookiin synttärionnittelut, hääpäiväonnittelut, ja pitkät tarinat siitä miten tärkeä puoliso on jne. En tiedä harrastaako suomalaiset tuota. Itselle tuollaiset on ainakin yksityisasioita.

Toisaalta sitten joku tuttavanainen saattaa nähdä sen ja olla että "höh miksei mun mies ikinä tee mitään tuollaista romanttista".

Vierailija
39/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei mä tiiän tällasen pariskunnan! Nainen on niin alistettu kuin olla ja voi ja äijä raahasi sen maailman toiselle puolelle väkisin. Sieltä nyt postailevat kuinka "onnellista" se elo onkaan. Ja kaikki kotopuolessa tietää, että ei se taida ihan sitä olla miltä näyttää.

Mitä v*ttua sä selität, tunnistin sut kyllä ja tahallas pistit ku tiiät et huomaan. Oot pelle.

:D oh dear

Vierailija
40/101 |
29.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tämän pariskunnan. #parhaassaseurassa 😂

Ei hitto eräs tuttuni kanssa käyttää tuota hashtagia. Onko tää joku kolmekymppisten suomalaisten lähiönaisten juttu?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kolme