Lue keskustelun säännöt.
neuvoja ä-päivärahasta...
01.06.2006 |
Jos äitiysloma alkaa ihan vuoden 2006 lopulla, eli joulukuun loppupuolella, niin lasketaanko ä-päiväraha vuoden 2004 vai 2005 tulojen mukaan?
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla