Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DNA:n tympeä asiakaspalvelu

Vierailija
04.10.2019 |

Olen 2 kertaa lyhyessä aikavälissä käynyt kahdessa eri DNA-kaupassa ja myyjät on todella tympeän ja ärsyyntyneen oloisia. Onko minussa jotain vikaa vai onko niille sanottu, että olkaa mahdollisimman vittumaisen oloisia? En ainakaan seuraavalla kerralla osta kyseiseltä lafkalta yhtään mitään.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon pörssiyhtiötä hetkauta mihin sinä kannat homeiset roposesi. 😂

Minä olen saanut aina hyvää palvelua DNA:lta joka paikassa.

Vierailija
2/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkan: Olisi mukavaa ja kohteliasta asiakkaan kannalta vaikka edes sanoa se ”moi, voinko auttaa?” kun astun liikkeeseen sisään eikä vaan ärsyttävää toljotusta! Opetelkaa käytöstavat, kiitos.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tiedän, mutta en ennen ole saanut kyseiseltä lafkalta noin surkeaa palvelua. Onko muka sattumaa, että nyt kahdessa eri kaupassa sattuu olemaan tympeitä myyjiä? Onko niiden palkkaa alennettu tms?

Ap

Vierailija
4/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne myymälöissä olevat on palkattu ulkonäön perusteella. Soittamalla saa paljon parempaa palvelua, mutta se ei tietenkään auta jos on joku asia mikä on pakko hoitaa myymälässä paikan päällä :/

Vierailija
5/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö aina vittuilla? Säki näytät olevan pelkkää mätää sisältäs, ja ulkopuolelta varmasti kans.

Vierailija
6/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se paska palvelu pörssiyhtiönkin romahduttaa. Jos siis tämä ei ole vaan yksittäistapaus. En minäkään osta firmasta, josta saan huonoa palvelua. Tarpeeksi moni kun näin ajattelee, niin kyllä se jossain aikanaan näkyy.

Vierailija
7/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai olet ottanut vuoronumeron? Kai ne nyt tympeitä on jos etuilet jonossa.

Vierailija
8/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin keski-ikäisenä on perin ikävää asioida näissä puhelinpuodeissa sun muissa, kun ei välttämättä ymmärrä kaikkia hienoja termejä ja sitten naureskellaan päin näköä. Myöskään se ei ole mukavaa, että nämä asiakaspalvelijat heittävät läppää keskenään, vaikka jokaisella on asiakas palveltavanaan.

Vierailija
9/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa joka tuon on huomannut. Minä vaihdoin liittymät DNAsta muihin juurikin tuon myymälöiden surkean palvelun vuoksi.

Vierailija
10/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olen! Eikä jonoa edes ollut, olin ainut asiakas molemmilla kerroilla. Sitä suuremmalla syyllä olisin odottanut edes vaikka juuri sen yksinkertasen ”moi, tervetuloa! kerro jos voin auttaa”.

Vierailija
11/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olen! Eikä jonoa edes ollut, olin ainut asiakas molemmilla kerroilla. Sitä suuremmalla syyllä olisin odottanut edes vaikka juuri sen yksinkertasen ”moi, tervetuloa! kerro jos voin auttaa”.

Hei, mulla täsmälleen sama kokemus. Olin ainut asiakas ja liikkeessä oli 3 myyjää joista kaikki tuijotti mua murhaavasti sanomatta sanaakaan. Käännyin samantien pois, koska lähellä oli onneksi Telia.

Vierailija
12/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas sain myymälässä tosi hyvää palvelua, mutta puhelimitse palvelu on ollut surkeaa. DNA hubi on palveluna surkea ja tökkii, eikä asiakaspalvelu ole mitenkään hyvittänyt näitä käyttökatkoksia. Sen kerran kun Elisa viihteen kanssa oli jotain ongelmaa, sai aina hyvityksenä esim. kuukaudeksi jonkin ohjelmakirjaston käyttöönsä. DNA:lta ei saa edes pahoitteluja.

Vierailija
13/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut jo vuosia sama juttu, ihan sama missäpäin liikkeessä käy. Pahin oli sellon DNA liike.

Vierailija
14/14 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin juuri tänään avata keskustelun DNA:n kuuluvuudesta. Onko muut huomanneet että se on huonontunut tässä ehkä puolen vuoden aikana pahasti? Työpaikalla oli täydet palkit aina, mutta nykyään edgeä pukkaa ja joutuu työpuhelimesta laittamaan netin jaon päälle että voi käyttää omaa puhelinta. Samoin Tampereella keskustassa on nykyään monia paikkoja missä putoaa kuuluvuus aivan täysin. Kotona oli ennen täydet tolpat, nykyään välillä häviää kokonaan ja sitten taas täydet kunnes taas jossain kohtaa kaikki pois. Eikä ole vain minun puhelimessa vika, muidenkin perheenjäsenten puhelimet tekevät samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi