Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies jätti ensin

Jätetty ja harmistunut
04.10.2019 |

Huomasin, ettei arvomme kohtaa tapailemani miehen kanssa ja olin jo aikeissa jättää hänet sen takia. Mies kuitenkin ehti ensin. Kysyin yllättyneenä syytä ja mies sanoi minun olevan liian voimaantunut ja tiedostava hänen makuunsa? Siis mitä? Mitä mies oikein tarkoitti tuolla? Yritin kysyä, mutta mies totesi keskustelun jatkamisen turhaksi.

Ihmettelen myös omia tunteitani. Luulisi, että olen iloinen, kun pääsin miehestä eroon ja säästyin jättämisen vaivalta. Silti minua ärsyttää tilanne todella paljon. Mistä tämä johttuu ja mitä voisin asialle tehdä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimostani tuli myös AP:n kaltainen 10 yhteisen vuoden aikana. Arvostan häntä yhä ihmisenä ja lasteni äitinä, mutta romanttiseen suhteeseen arvomme eivät enää matsanneet.

Joo, eksällä oli myös tuollainen lastensa äiti. Sitten minusta tuli tuollainen 15 vuoden jälkeen. Kyse ei ole siitä, että naiset sekoavat päästään ihan tuosta vaan, vaan kyse on suhdeen dynamiikasta mihin isolta osalta on vaikuttanut miehen huono kyky kantaa vastuuta ja se sitten räjähtää silmille jossain vaiheessa.

Minua arveluttaa tällä hetkellä, uskallanko luottaa enää yhteenkään mieheen vai "pilaako" suhde minut taas lopulta ja joudun käyttäytymään vastoin luontoani.

22/28 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut, tää on kyllä 5/5

😄

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku alapeukuttaja kertoa, miksen saisi olla harmistunut? Ettekö itse olisi?

Vierailija
24/28 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko Mensan jäsen?

En, mutta olen asiantuntija.

Vierailija
25/28 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimostani tuli myös AP:n kaltainen 10 yhteisen vuoden aikana. Arvostan häntä yhä ihmisenä ja lasteni äitinä, mutta romanttiseen suhteeseen arvomme eivät enää matsanneet.

Joo, eksällä oli myös tuollainen lastensa äiti. Sitten minusta tuli tuollainen 15 vuoden jälkeen. Kyse ei ole siitä, että naiset sekoavat päästään ihan tuosta vaan, vaan kyse on suhdeen dynamiikasta mihin isolta osalta on vaikuttanut miehen huono kyky kantaa vastuuta ja se sitten räjähtää silmille jossain vaiheessa.

Minua arveluttaa tällä hetkellä, uskallanko luottaa enää yhteenkään mieheen vai "pilaako" suhde minut taas lopulta ja joudun käyttäytymään vastoin luontoani.

Sinulle on käynyt näin, minulle omalla tavallani. Molemmat olemme yksittäistapauksia. Kohdallani ei kyllä ollut kysymys vastuunkannosta.

Vierailija
26/28 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mitä voisit tehdä? Soita sille ja sano että sinä jätit hänet eikä toisinpäin, oppiipahan olemaan ja sitten sinullakin on taas hyvä mieli.

Vierailija
27/28 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tässähän kävi kätevästi. Halusit ukosta eroon ja se tajusi itse lähteä. Olisit vaan tuulettamut ja todennut että jee, ehdit ensin. En oikein ymmärrä ongelmaa?

Vierailija
28/28 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta tässähän kävi kätevästi. Halusit ukosta eroon ja se tajusi itse lähteä. Olisit vaan tuulettamut ja todennut että jee, ehdit ensin. En oikein ymmärrä ongelmaa?

Ongelma on se että tapailu päättyi tämän voimaantuneen naikkosen mielestä väärällä tavalla. Ei ihme että mies lähti kävelemään.