Mies jätti ensin
Huomasin, ettei arvomme kohtaa tapailemani miehen kanssa ja olin jo aikeissa jättää hänet sen takia. Mies kuitenkin ehti ensin. Kysyin yllättyneenä syytä ja mies sanoi minun olevan liian voimaantunut ja tiedostava hänen makuunsa? Siis mitä? Mitä mies oikein tarkoitti tuolla? Yritin kysyä, mutta mies totesi keskustelun jatkamisen turhaksi.
Ihmettelen myös omia tunteitani. Luulisi, että olen iloinen, kun pääsin miehestä eroon ja säästyin jättämisen vaivalta. Silti minua ärsyttää tilanne todella paljon. Mistä tämä johttuu ja mitä voisin asialle tehdä?
Kommentit (28)
Koska voimaantunutta itsekästä nykynaista ei yksikään mies jätä.
No etköhän sä pärjää yksikseenkin.
Olet kiukkuinen kun et saanut tehdä oman tahtosi mukaan. Olet niin muka - voimaantunut, että kuvittelet sinulla olevan valta vaikuttaa kaikkeen ja tehdä ainoastaan päätöksiä. Ei se niin toimi, ei mikään niin ei toimi ja mitä paremmin sen tajuat, sen parempi.
Ole hyvä neuvosta.
Taidat olla niitä teen-sen-itse naisia, joille mies on vaan seksilelu. Teet aivan kaiken itse, vaikka mies olisi parempi ja tarjoutuisi tekemään kyseisen asian. Sitten parutaan palstoilla miten et löydä miestä, vaikket edes tarvitse sellaista.
voimaantunut ja tiedostava = seisoo piiska kourassa miehen selän takana vahvana ja itsenäisenä vaatimassa paljon tekemättä itse mitään. Kun kaikki ei mene tämän tahtomalla tai suunnittelemalla tavalla hänestä tulee vihainen kuin pikkulapsesta jolta on viety kaikki lelut ja karkit. Esim. nyt olet harmistunut, kun mies jätti ensin : (
Hahah. Täysin tyypillistä ihmisluontoa. Rejection breeds obsession.
Heheheh, hyvä että meni näin päin etkä sinä päässyt aiheuttamaan obsessiota miehelle.
Miksi ihmiset ovat näin pihalla ihmispsykologiasta, jos ei itse ymmärrä mikä tässä aiheuttaa aplle tuota oloa?
Toistan: Rejection breeds obsession.
Et ollutkaan se uniiki lumihiutale, joka on se ykköspalkinto miehelle, kuin miehelle.
Luulen, että aloitit liian monta lausetta sanalla minä isolla kirjoitettuna ja korostit ylivertaisuuttasi kuinka muut ei ole sinun arvoisia.
Onpa ikäviä kommentteja. En ole mikään pirttihirmu, mutta miehellä oli niin persumaisia mielipiteitä, etten voinut niitä hyväksyä.
Aina kun nainen käyttää itsestään luonnehdintoja "voimaantunut", "vahva", "räväkkä", "itsenäinen" yms. lähden kiitämään välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
No etköhän sä pärjää yksikseenkin.
Ei tuo nyt siltä kuulosta.
Ex-vaimostani tuli myös AP:n kaltainen 10 yhteisen vuoden aikana. Arvostan häntä yhä ihmisenä ja lasteni äitinä, mutta romanttiseen suhteeseen arvomme eivät enää matsanneet.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun nainen käyttää itsestään luonnehdintoja "voimaantunut", "vahva", "räväkkä", "itsenäinen" yms. lähden kiitämään välittömästi.
En minä itseäni noin luonnehtinut vaan se mies. En mielstäni ole tuollainen, vaikka tietysti minulla on omat arvoni ja mielipiteeni.
Kaipasi enemmmän myötäilevää luonnetta naiseltaan.
Jätetty ja harmistunut kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minä itseäni noin luonnehtinut vaan se mies. En mielstäni ole tuollainen, vaikka tietysti minulla on omat arvoni ja mielipiteeni.
Ihminen on yleensä sokea omalla käytökselleen. Muiden viat ja puutteet nähdään ja omat unohdetaan iloisesti. : )
Yritä seuraavallakerralla olla nopeampi.
😂