Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tapaillut miestä muutaman kuukauden ja viime päivinä hän ei enää

Vierailija
04.10.2019 |

ole soittanut minulle töiden jälkeen kuten aiemmin ja kertonut tulevansa luokseni vaan tullut luokseni ilmoittamatta ihan yllättäen. Sitten kysynyt että "kukas tuolta parvekkeelta hyppäsi kun kesti niin kauan avata ovi". Miltä kuulostaa? Epäileekö tosissaan että tapailisin muita ja siksi ei ole enää etukäteen ilmoittanut tulostaan, jotta saisi minut "rysän päältä kiinni"?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

JUOKSE.

Vierailija
2/7 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa

Vierailija
4/7 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

JUOKSE.

Miksi niin?

Ap

Vierailija
5/7 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohhoijaa

🤔?

Ap

Vierailija
6/7 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tuosta on tullut selvä tapa, että hän joka tapauksessa tulee sinun luo aina töiden jälkeen, niin ilmoittamatta jättäminen voi johtua ihan siitä. Ehkä hän nyt olettaa, että tarvitsee ilmoittaa vain jos ei tule ja sinä vastaavasti ilmoitat, jos ei voi tulla? Jos sinua ahdistaa se, että hän vain olettaa voivansa tulla joka päivä, niin asiasta kannattaa jutella.

Mutta huono läppähän tuo on. Kannattaa miettiä ja tarkastella, onko käytöksessä muuta, mikä viittaa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja omistushaluun. Ja jos sulla on ystävä, johon luotat, niin kannattaa kysyä puolueettoman osapuolen mielipidettä. Joskus kun on tuollaisessa tilanteessa, ei itse näe läheltä, mikä siinä suhteessa on vikana. Voi alkaa ajatella, että kuvittelee vaan, mutta sitten toiset huomaavat selvemmin, että ystävää rajoitetaan nyt enemmän kuin aikaisemmissa suhteissa.

Vierailija
7/7 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos tuosta on tullut selvä tapa, että hän joka tapauksessa tulee sinun luo aina töiden jälkeen, niin ilmoittamatta jättäminen voi johtua ihan siitä. Ehkä hän nyt olettaa, että tarvitsee ilmoittaa vain jos ei tule ja sinä vastaavasti ilmoitat, jos ei voi tulla? Jos sinua ahdistaa se, että hän vain olettaa voivansa tulla joka päivä, niin asiasta kannattaa jutella.

Mutta huono läppähän tuo on. Kannattaa miettiä ja tarkastella, onko käytöksessä muuta, mikä viittaa sairaalloiseen mustasukkaisuuteen ja omistushaluun. Ja jos sulla on ystävä, johon luotat, niin kannattaa kysyä puolueettoman osapuolen mielipidettä. Joskus kun on tuollaisessa tilanteessa, ei itse näe läheltä, mikä siinä suhteessa on vikana. Voi alkaa ajatella, että kuvittelee vaan, mutta sitten toiset huomaavat selvemmin, että ystävää rajoitetaan nyt enemmän kuin aikaisemmissa suhteissa.

Kiitos asiallisesta vastauksesta! Itse olen miettinyt voisiko tuo "kukas parvekkeelta hyppäsi" olla vain miehen huumoria. Ja ilmoittamatta oven taakse tuloon voi kyllä ollakin se, että ei näe tarpeelliseksi ilmoittaa kun aika on aina suunnilleen sama. :)

Ap