Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Thaimaa

Vierailija
01.06.2006 |

Matkaesite kertoo että Thaimaa on täynnä itseään tyrkyttäviä prostituoituja joista on haittaa ellei niitä palveluja etsi. Miten se sitten voi olla suosittu häämatka- ja perhekohde. Mä en haluais häämatkalla hätistellä niitä pois enkä kyllä lapsille esitellä. Noista syistä en ole käynyt. Kertoisko joku joka tietää. Valehteleeko matkatoimiston esite vai eikö muita morsiamia ja äitejä haittaa moinen meno?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä läheskään kaikkialla mitään prostituutiota ole siis näkyvää sellaista. Prostituutiohan on kuulunut Thaimaan kulttuuriin jo vuosituhansia.

Vierailija
2/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten saimme olla rauhassa mokomilta ja uskallan lähteä uudestaankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en muista mikä matkaesite. Moni. Esim. se, jossa on listattu kohteen plussat ja miinukset. Oisko ollut aurinkomatkat?

Vierailija
4/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ollut Thaimaassa kerran eikä kukaan tullut itseään tyrkyttämään mun miehelle, kun kaksistaan kuljettiin. Siellä riittää niin paljon miehiä, joilla ei oo vaimo ja perhe mukana, ettei kannata tuhlata aikaa perheellisiin tai varattuihin miehiin.

Hieno maa, suosittelen.

Vierailija
5/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai jollekin rauhalliselle paratiisisaarelle.

Itse en ole törmännyt tyrkkyihin prostituoituihin kuin juuri Pattayalla ja Bangkokin kuuluisalla huorakadulla, jonne pitää kyllä ihan varta vasten mennä.

Saarilla on rauhallista. Prostituoituja löytää, jos haluaa, mutta he istuvat tietyissä baareissa ja odottelevat asiakkaita.

Prostituutio on kuulunut aina luonnollisena osana Thaimaan kulttuuriin, eikä se ole mikään perheen häpeän aihe, jos tyttö jossain elämänsä vaiheessa työskentelee prostituoituna. Thaimaan prostituoidut ovat myös rekisteröityjä, kaikilla on kaulassa " henkilökortti" , jollaisen saa ainoastaan käymällä säännöllisesti terveystarkastuksissa.

Vierailija
6/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

läsimaiset vanhat ukot kulkevat nuorten prostituoitujen kanssa koko loman rannoilla, ravintoloissa jne. Ostavat koko lomaksi ,ei siis vain joku alue jossain tai tietyt baarit. Voisko joku pistää tähän ketjuun ne kohteet jonne voi häämatkalle ja lasten kanssa mennä. Kun tuntuu olevan kiinni kohteesta

Vierailija
7/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

läsimaiset vanhat ukot kulkevat nuorten prostituoitujen kanssa koko loman rannoilla, ravintoloissa jne. Ostavat koko lomaksi ,ei siis vain joku alue jossain tai tietyt baarit. Voisko joku pistää tähän ketjuun ne kohteet jonne voi häämatkalle ja lasten kanssa mennä. Kun tuntuu olevan kiinni kohteesta

Vierailija
8/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on paljon prostituutiota tai ovat sellaisia kanariamaisia paikkoja

Pattaya, Phuketin Patong Beach, Samuin Chaweng, Koh Phangan,

Jos menisitte vaikka Khao Lakiin tai Krabiin (tosin se Ao Nang on täysi turistipaikka mutta melko hiljainen kuitenkin) siis jos näihin valmismatkakohteisiin haluat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi