Miten suhtaudut jos mies masturboi sängyssänne yöllä kun nukut vieressä?
Onko kellään tullut tällaista vastaan? Itse ihan säikähdin sillon ensimmäistä kertaa kun tämä tapahtui , että apua.., heräsin kun sänky heilui.
Mies ei ole ehdottanut seksiä moneen päivään vaikka siitä ei ole kauaa, kun seksiä oli usein ja se oli intohimoista.
Heräsin viimeyönä tähän sängyn heilumiseen kaksi kertaa ja tämä hämmentää minua.
Olin miehelle suuttunut sitten päivällä. Tilanne kärjistyi niin että molemmat huudettiin.
Olenko aiheesta tuohtunut?
Kommentit (28)
Eikö sun miehellä ole kotona omaa aikaa/tilaa,kun sen pitää yöllä tumputtaa sun vieressä,kun nukut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvän naisen pitäisi suhtautua niin, että liittyy hommaan mukaan ja joko hyppää päälle tai menee peiton alle imeskelemään sen orkkuun.
Nukut muutenkin paremmin nussittuna.
Mites toi miehen nahkapussien lupsutus naisen unta parantaa?
Varmaan sama kysymys että miten naisen letun lipsuttaminen miehen unta parantaa... Sitä kutsutaan hyväilyksi tyhmä !
Kysysin varmaan mitä tekee ja haluuks apua :DD Ois kyl hauskaa saada se tommosesta kiinni. Kun yleensä se oon minä meillä, joka haluan enemmän ja joudun hoitaan hommat itse :D
Oliko ap teillä sen huutamisen jälkeen sovintoseksiä?
Vatuttaisi kyllä kovasti että ei minulle sitä anna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvän naisen pitäisi suhtautua niin, että liittyy hommaan mukaan ja joko hyppää päälle tai menee peiton alle imeskelemään sen orkkuun.
Nukut muutenkin paremmin nussittuna.
Mites toi miehen nahkapussien lupsutus naisen unta parantaa?
No kunnon poskihoidon jälkeen se mies ei vonkaa eikä runkkaa häiritsevästi. Ole osa ratkaisua, älä ongelmaa. Pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Kysysin varmaan mitä tekee ja haluuks apua :DD Ois kyl hauskaa saada se tommosesta kiinni. Kun yleensä se oon minä meillä, joka haluan enemmän ja joudun hoitaan hommat itse :D
Sä oot kiva! Olispa mullakin tollanen. :)
t. nro 27
Taivas, miten typeriä ihmisiä sitä onkin.
Nussittuna tosiaan nukkuu paremmin, mutta jos imeskelee miehen orkkuun, ei ole NUSSITTU.
Oma orgasmi sitä unensaantia helpottaa, ei toisen.