Miten suhtaudut jos mies masturboi sängyssänne yöllä kun nukut vieressä?
Onko kellään tullut tällaista vastaan? Itse ihan säikähdin sillon ensimmäistä kertaa kun tämä tapahtui , että apua.., heräsin kun sänky heilui.
Mies ei ole ehdottanut seksiä moneen päivään vaikka siitä ei ole kauaa, kun seksiä oli usein ja se oli intohimoista.
Heräsin viimeyönä tähän sängyn heilumiseen kaksi kertaa ja tämä hämmentää minua.
Olin miehelle suuttunut sitten päivällä. Tilanne kärjistyi niin että molemmat huudettiin.
Olenko aiheesta tuohtunut?
Kommentit (28)
Mun mies tekee tuota joka ikinen yö. 1-3 krt yössä.
Seksiä meillä on 1-2 krt viikossa. Mies on ollut aina nyrkkikyllikin ystävä.
Sama, mutta mies runkkas vessassa, mun teki mieli illalla, pantiin ja tössähti siihen kun lörpsähti.
Ihmetteli etten tykännyt kun vihdoin sain.
No hyvän naisen pitäisi suhtautua niin, että liittyy hommaan mukaan ja joko hyppää päälle tai menee peiton alle imeskelemään sen orkkuun.
Nukut muutenkin paremmin nussittuna.
Vierailija kirjoitti:
No hyvän naisen pitäisi suhtautua niin, että liittyy hommaan mukaan ja joko hyppää päälle tai menee peiton alle imeskelemään sen orkkuun.
Mites toi miehen nahkapussien lupsutus naisen unta parantaa?
Aivan luonnollista se on, myös naiset masturboivat parisuhteessa.
Mä haluan seksiä useammin kuin mies ja silti mies runkuttelee ja siksi hänen tekee niin harvoin mieli.
Nice one.
Sanoisin, että voi poistua vessaan harjoittamaan hommiaan, että saan nukuttua.
Vierailija kirjoitti:
Aivan luonnollista se on, myös naiset masturboivat parisuhteessa.
Joo on, kunhan se ei vähennä peiton heiluttelua YHDESSÄ.
Mäkin joskus masturboin meidän sängyssä kun mies nukkuu vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Mä haluan seksiä useammin kuin mies ja silti mies runkuttelee ja siksi hänen tekee niin harvoin mieli.
Nice one.
Ehkä olet ruma ja ikävä. Tai katsot jotain p-skoja teeveeohjelmia ja annat näin huonon kuvan itsestäsi.
Riidan kehittäminen kumppanin masturboinnista on ehkä tyhmintä mitä pystyit tekemään. Onneksi sentään olet sen verran järkevä, että tulit nyt kysymään vauva-mammoilta neuvoa seuraavaan virheeseen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites toi miehen nahkapussien lupsutus naisen unta parantaa?
No niin, eikös tiedemiehet ole sanoneet että miehen spermassa on rentouttavaa magnesiumia ja mitä vielä, öhh melatoniinia? Eikös se ole kuin täydellinen luontainen unilääke naisille, tiedemiehet kertovat ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice one.
Ehkä olet ruma ja ikävä. Tai katsot jotain p-skoja teeveeohjelmia ja annat näin huonon kuvan itsestäsi.
Niin. Siltä juurikin tuntuu, että olen miehen mielestä ällöttävä. Miksi sitten on minun kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice one.
Niin. Siltä juurikin tuntuu, että olen miehen mielestä ällöttävä. Miksi sitten on minun kanssa?
Laiskuus + uusi ei vielä näkyvissä.
Mäkin joskus masturboin meidän sängyssä kun mies nukkuu vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nice one.
Laiskuus + uusi ei vielä näkyvissä.
Miksi sitten haluaa kanssani naimisiin? En ole rikas.
En tiedä onko koskaan tehnyt mutta ei se mua haittaisi, siitä vaan.
Ai miksi olit vihainen?