Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten pitkän tutustumisen jälkeen päästätte miehet asioimaan "b-puolelle"?

Vierailija
03.10.2019 |

Tuli mieleen kun eräs tindermies kertoo että hänellä on myös liukastetta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En koskaan. Ja hassu juttu, mieheni kaikki minua edeltävät tyttöystävät ovat tätä harrastaneet mutta mies meni naimisiin minun kanssa, joka en suostu. Go figure, kohta 20 vuotta naimisissa.

Olen tavannut miehen, joka pakonomaisesti etsii netistä peppuseksiseuraa. Kotona kaunis miestä 10 vuotta nuorempi vaimo, jonka kanssa seksiä saa niin paljon kuin haluaa, mutta ei peppua. Matkustelevat ja harrastavat yhdessä, täydellinen pari.

Vaan niinpä mies ruokatunnilla käy toisaalla vetämässä kakkoseen.

juu paitsi en etsinyt mistään netistä vaan työmaalta yh n jonka kanssa harrastettiin sitä b rappua aina kun nähtiin

Vierailija
22/27 |
06.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut naiset eivät ole päästäneet koskaan. Toiset nopeammin tai hitaammin. Oman otokseni ja arvioni mukaan noin 20-25% naisista on B-positiivisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vuotta yrittänyt silloin tällöin houkutella, vaan eipä ole kovin innostunut paria lähestymisyritystä enempää. No eipä ole pakko ja olen sitten pariakin irtonaista pannut kakkoseen tässä vuosien varrella, muun ilonpidon ohella.

Vierailija
24/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun b-puolella ei asioi kukaan. Jos b-puoli on ollut miehelle tärkeä niin olemme jatkaneet eri suuntiin heti suosiolla. Sen verran olen jo elämää kokenut että tiedän ettei mun periaate muutu.

Vierailija
25/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotta oltu yhdesäs, eikä vieläkään ole ollut asiaa tuonne kakkarööriini. Eipä mies ole sinne pahemmin koskaan kaivannutkaan joten hyvä näin.

t. 38v nainen

Vierailija
26/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä. Oli käynyt väärinkäsitys, ettei kumpikaan tykkää peppujutuista. Sitten kerran asia tuli puheeksi ja ryhdyttiin heti toimeen.

Vierailija
27/27 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten vitussa siitä tulee väärinkäristys