Mies ei halua nähdä minua alasti ja häpeän itseäni
En ole lihava mutta voisin kiinteytyä. Aion kuitenkin laihduttaa ja se projekti on edennyt hyvin ja aloitan harrastuksen.
Olin jo ennen miestä tämä sama nainen kun nytkin (aika tuore suhde) ja kun ensimmäisen kerran harrastimme seksiä niin olin alasti tietysti.
Sen jälkeen hän hienovaraisesti kommentoi kun kerroin laihduttamisesta koska olin ylpeä itsestäni, että minun ei tarvitse laihtua mutta voisin kiinteytyä. Hän on itse hyvässä kunnossa ja lihakset näkyvät kunnolla. Niin myös hänen exänsä.
En oikein jaksanut silloin sen kummemmin miettiä kommenttia koska kyse oli silloin vain pinnallisesta suhteesta vielä.
Se on alitajunnassa kuitenkin pyörinyt ja muodostunut isommaksi ongelmaksi.
Siitä lähtien mies ei ole saanut nähdä minua alasti tai ole edes pyytänytkään. Minulla on aina paita päällä kun harrastamme seksiä eikä hän sitä pyydä ottamaan pois.
Myöskin saunassa olen pyyhe päällä.
Tuntuu, että hänelle se on enemmän ok kuin alaston vartaloni. En kestä tätä.
Olen muutenkin ollut aina arka alastomuuden suhteen mutta viime vuosina hiljalleen olen voinut heittäytyä seksiin kunnolla paitsi nyt en tunne itseäni haluttavaksi ainakaan omana itsenäni.
Mies kyllä tahtoo seksiä usein ja kehuu kauniiksi, kertoo rakastavansa, haluaa kanssani yhteisen tulevaisuuden jne mutta tunnen riittämättömyyttä. Täytyy peitellä itseään. Ruokahalu on kadonnut aikalailla ja ahdistaa. En tunne kelpaavani ja pidän itseäni ällöttävänä.
Kommentit (33)
No mutta, sehän on hyvä, että nyt ei ruoka maistu, niin laihdut nopeasti miehen haluamiin mittoihin. Sitten elätte onnellisina elämänne loppuun asti, kunhan pidät huolta, ettet liho yhtään. Eli ei lapsia, ei sairauksia, ei syömistä.
Itsellä ollut 5 v kestänyt suhde, jossa olen ollut suurin piirtein onnellinen koko ajan. Mutta vieläkin muistan, kuinka mies tuttavuuden alkuaikana heitti jotenkin, että enhän minä (siis minä tämän kirjoittaja) nyt ihan täydellinen ole, mutta hän tyytyy minuun.
Vaikka hän on monta kertaa sanonut, ettei hän ole a) niin sanonut tai b) sitä tarkoittanut miltä se kuulosti, niin ikuisesti se on jäänyt mieleen. Ei mulla niin vahva itsetunto ole, että en olisi piitannut. Tyhmä heitto, ellei ollut takoitettu loukkaukseksi.
Jokaisen meistä täytyy varoa sanojaan, koska ei voi tietää, mikä osuu arkaan paikkaan ja jää mielen pohjalle kaivelemaan. Ok-on oltu onnellisia joo...mutta ehkä hän kuitenkin joka päivä joutuu "tyytymään"...who knows...
Tuo ei ole ok. Itse olen ihan rehellisesti lihava, mutta mieheni haluaa silti katsella ja kosketella alastonta vartaloani. Hän ei todellakaan hauku kehoani, vaan rakastaa minua tällaisena. On huolestuttavaa, että mies ns. kouluttaa sinua itseään miellyttäväksi. Sinun tulisi riittää ihan omana itsenäsi. Suosittelen vakavasti harkitsemaan suhteen jatkoa.
En minäkään haluaisi rumaa miestä.
t. nainen
Miksi miehen pitäisi arvostaa, jos ap ei arvosta itsekään?
vasta rakastuneena miehesi pitäisi kehua sinua, kerta on kiinnostunut juuri sinusta ja suhteesta juuri sinun kanssasin. mies taisi kännissä vain paljastaa todellisen luonteensa. todella inhottavaa käytöstä. suhteessa pitäisi olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka hyväksyy sellaisena kuin hän on. meillä kaikilla on hyviä ja huonoja puolia. puoliso ei ole mikään muutosprojekti. sinulla on huono itsetunto, mutta tuo oli törkeää mieheltä.
No kukaan ei ole täydellinen ja aina on parantamisen varaa. Sehän on totta.
Jos mies sanoo näin hallitakseen niin pahempi juttu.
Kropassasi ei varmasti ole mitään vikaa. Syy on miehen liialliset vaatimukset kropan suhteen, jos hän itse tarkkailee lihaksiaan, ei tajua ettei naisilla ole vain samanlainen kroppa kuin miehillä tai fitnessnaisilla. Salilla voi käydä jos haluaa, muttei miesten vaatimusten vuoksi. Luultavasti kiinteydessä ei ole siis vikaa, paitsi jonkun ylivaativan mielikuvituksessa, jota sinun ei tarvitse miellyttää. Voit hyväksyä itsesi millaisena tahansa ja erota jos tuntuu pahalta, tai sanoa ettei naisen kroppa ole noin lihaksikas kaikilla. Jokainen on nuorempana liian kriittinen itseään kohtaan, vaikka voisi nähdä hyvät puolet itsessään. Kuntosalilla kohtuus on parempi kuin nivelvammat
Nykyaika on älyttömän seksikeskeistä ja kuitenkin ihminen käyttää oikeasti naurettavan pienen osan ajastaan siihen hommaan.
Minun kanssa olisi vaikea välttyä näkemästä minua alasti. Olen aina kotona alasti. olen kotinaturisti ja alasti, oli 30 ast. helle tai pakkanen. Painan n. 118 kg.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies vaihtoon. Hän humalassa paljasti totuuden.
Toinen asia on, että mies on pinnallinen! Ottakoon sitten sen fitnesspimun jota naiseltaan vaatii.Et tule ikinä riittämään, tai sitten sun pitäis alkaa harrastaa fitnestä tosissasi 5 krt viikossa ja ruokavalio päälle, kahden vuoden kuluttua voit olla sitten siinä kunnossa mitä miehesi haluaa...
Niin. Puolestani voi lähteä jos siltä tuntuu jos en riitä tai varmaan minä lähden pian kun tämä epävarmuus kalvaa.
Sanoisi sen sitten vaan kunnolla ja lähtisi. Hän itse on halunnut sitoutua minuun koko ajan tiukemmin, paljon innokkaammin kuin minä. Puhuu kihlauksesta ja yhteenmuutosta mutta miksi, jos en kerta kelpaa näin?
Ahdistaa kun en tiedä, on niin ristiriitaisia ne jutut välillä. Sen jälkeen kun avauduin siitä humalassa kommentoimisesta niin ei ole vartaloani kommentoinut vaan vakuutellut, että olen ihan hyvä näin ja rakastaa jne.
Jotenkin ei vain tunnu siltä. Ehkä tuntuu enemminkin siltä, että hän haluaisi muokata minusta haluamansa version pikkuhiljaa.
Haluaa kouluttaa minua mm kotitöissä yms. Alkuun otin sen vitsillä mutta nykyään.. Tiedän, ei tämä voi jatkua, en voi hyvin.
Ap
Jätä nyt hyvä ihminen tuollainen tyyppi. Jos muovaa ja kouluttaa on jonkin sortin psyko. Toi pahenee vaan koko ajan, kun alistu ja suostut. Älä itsesi takia odota, että se sanoisi kunnolla ja lähtisi. Ei tule sitä tekemään. Sun kiduttaminen on sille kivempaa. Älä odota, lähde heti.