Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minun täytyy ilmeisesti olla todella hyvännäköinen kun ensinäkemältä keski-ikäiset naiset näyttävät vihaavan ja miehet tykkäävän ennenkuin sanaa olen sanonut?

Vierailija
03.10.2019 |

Olen alle 30. Pyrin kohtelemaan kaikkia ystävällisesti enkä esitä mitään. Onko n. 50v naiset kasvatettu miellyttämään muita ja heistä on vääryys ettei minulla sellaisia tarvetta ole? Vai mikä voi ihmisellä olla ongelma tuntemattoman ihmisen kanssa?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä 5-kymppisenäkin voi olla hyvännäköinen. Koen mitätöintiä itsekin töissä, koska naiset ovat kateellisia toisilleen ihan kaikesta.

Vierailija
2/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytätkö ulkonäköäsi edistääksesi omia etujasi, siitä lienee kysymys. Vai mitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit myös kuvitella omiasi. Ihmisillä kun on yleensä tarve tuntea itsensä erityisiksi ja muiden käytöksestä haetaan ja tarvittaessa keksitään tukea tälle haaveelle. 

Vierailija
4/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisketju with a twist

Vierailija
5/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli parikymppisenä hämmentävä ongelma humalaisista keski-ikäisistä naisista baareissa. En ollut mitenkään älyttömän kaunis, ihan tavallisen näköinen ja pukeuduin aika tylsästi t-paitoihin ja farkkuihin. Silti se oli aika yleistä, että sain kimppuuni jonkun naisihmisen vaikken tehnyt muuta kuin satuin vain olemaan samassa tilassa hiljaa ja join oluttani. En tiedä, että ärsytinkö jollain lailla vai vaikutinko sopivan reppanalta tyypiltä jolle saattoi purkaa omaa pahaa oloaan ja vtutustaan. Yleensä en sanonut näissä tilanteissa mitään, kuuntelin vain haukut ja sitten katselin haukkujan loittonevaa selkää tämän saatua sanottavansa sanottua.

Pointtini on kai se, että keski-ikäiset naiset osaavat olla varsinkin kännissä kaameita jostain minulle tuntemattomasta syystä. Ehkä se selviää sitten kun olen itse siinä iässä.

Vierailija
6/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylitulkitset. Moniko keski-ikäinen kiinnittää edes huomiota toisiin? Omassa elämässä on tarpeeksi tekemistä, toisiin vertailu on nuorten ja epävarmojen hommaa.

Vierailija
7/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ap menee hämilleen kun kerron että olen keski-ikäinen nainen ja rakastan ap:tä. Ei nyt lepakkomielessä vaan agape-rakkaudella. Niinkuin kaikkia ihmisiä tulisi rakastaa. En nyt näe miltä ap näyttää mutta sen voin sanoa että jokatapauksessa on kaunis varmasti. Jokainen on. Runaa ihmistä en ole koskaan nähnytkään vaan näen kaikissa kauneuden ja parhaan potentiaalin.

Vierailija
8/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu pois sieltä mummotunnelista.

Mee yökerhoon, siellä parikymppiset pyyhkii sulla lattiaa

ja jengi ihmettelee: mitä toi TÄTI täällä pyörii

Vierailija
9/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia ongelmia sinulla sitten on tuntemattomien keski-ikäisten kanssa?

Vierailija
10/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli parikymppisenä hämmentävä ongelma humalaisista keski-ikäisistä naisista baareissa. En ollut mitenkään älyttömän kaunis, ihan tavallisen näköinen ja pukeuduin aika tylsästi t-paitoihin ja farkkuihin. Silti se oli aika yleistä, että sain kimppuuni jonkun naisihmisen vaikken tehnyt muuta kuin satuin vain olemaan samassa tilassa hiljaa ja join oluttani. En tiedä, että ärsytinkö jollain lailla vai vaikutinko sopivan reppanalta tyypiltä jolle saattoi purkaa omaa pahaa oloaan ja vtutustaan. Yleensä en sanonut näissä tilanteissa mitään, kuuntelin vain haukut ja sitten katselin haukkujan loittonevaa selkää tämän saatua sanottavansa sanottua.

Pointtini on kai se, että keski-ikäiset naiset osaavat olla varsinkin kännissä kaameita jostain minulle tuntemattomasta syystä. Ehkä se selviää sitten kun olen itse siinä iässä.

Minkälaisissa räkälöissä oiken ramppaat?

pois sieltä ostarin häppäriltä..mee töihin

Vierailija
11/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikisketju with a twist

Mä luulen, että tää on uliketju: ulin teesien mukaan keski-ikäiset naiset vihaavat nuoria naisia.

Vierailija
12/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään keski-ikäisillä herää jotain? Isäni ikäiset miehet kiinnostuvat.

Ap

En kehtaisi edes mainita, jos isäni ikäiset kiinnostuisivat.

Vierailija
13/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo sua ap koskaan tavannut, mutta varmasti olet kaunis ja seksikän ja ihana ihminen! Keep it going!

Vierailija
14/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten he ilmentävät tuota vihaa ja tykkäämistä? Miten käyttäytyvät, elehtivät, mitä sanovat? Anna esimerkkejä.

Vierailija
15/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä korjaa ongelman. En ollut nuorena mikään kaunis, mutta olin laiha. Keski-ikäiset naiset eivät tykänneet. Haukuttiin työpaikoilla ja jätettiin ulkopuolelle. Nyt olen itse keski-ikäinen. Ystäviä (naisia) pukkaa joka tuutista. Eipä tarvinnut kuin vähän lihoa ja ikääntyä niin jo helpottaa olo.

Miehien kiinnostus oli usein kyseenalaista, joten en välitä vaikka olen jo näkymättömässä iässä. Naisten kanssa sitä hengaillaan muutenkin tällä pallolla pidempään, kun me naiset tilastollisesti elämme miehiä pidempään. Kohdistan siis sosiaaliset voimani kaltaisiini täti-ihmisiin.

Vierailija
16/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tällainen keski-ikäiset naiset ovat kauheita- aloitus. Mielestäni kaikki nuoret ovat kauniita, niin naiset kuin miehet. Olen myös kohtelias kaikille. Entä jos sittenkin itse käyttäydyt tylysti ap?

Vierailija
17/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään keski-ikäisillä herää jotain? Isäni ikäiset miehet kiinnostuvat.

Ap

Oikeassahan olet. Ihmiset kuolevat sisältäpäin noin 35-vuotiaina. Heillä ei ole enää mielihaluja, ei toiveita tai fantasioita. Tällaiset "parasta ennen"-ihmiset ovat eräänlaista ympäristöönsä reagoivaa biomassaa, eivät enää omatoimisia ihmisyksilöitä. Kyseessä on vain vaistonvarainen refleksi saavuttaessa  viidenkymmenen vuoden ikään.

LOL, tässä tapauksessa naurahduksenomainen fysiologinen vaste

Vierailija
18/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaisia ongelmia sinulla sitten on tuntemattomien keski-ikäisten kanssa?

Ei pelkästään tuntemattomien, mutta jos muistelen kouluaikaa, niin keski-ikäiset naisopettajat olivat karmeimpia. Pimahtelivat, rähisivät, oikuttelivat.

Nuorena asiakaspalvelijana keski-ikäiset naisasiakkaat olivat karmeimpia. Pimahtelua, tyhjästä rähjäämistä jne. 

Hieman vanhempana reissuissa tai julkisissa kulkuvälineissä keski-ikäiset naiset olivat karmein ihmisryhmä. 

Sukulaisista keski-ikäiset naiset ovat karmein ihmisryhmä. Naapureista samoin. Taloyhtiön hallituksessa samoin. Harrastuspiireissä samoin.

Olen keski-ikäinen nainen itsekin nyt, mutta en pistä vahinkoa kiertämään. Pidän itseni tiukassa kurissa.

Vierailija
19/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä oon tullut siihen tulokseen (vanhustyö), että kaikkein hankalimmat, ilkeimmät ja katkerimmat asiakkaat ovat naisia. En tiedä, onko se sitten sitä että naisen rooli on ollut aiemmin suppeampi ja sitä kautta on kertynyt jonkinlaista ahdistusta ja katkeruutta elettyä elämää ja mahdollisesti menetettyjä tai saavuttamattomia mahdollisuuksia kohtaan. Sitten puretaan sitä pahaa oloa vanhempana aika rankallakin tavalla.

Vierailija
20/36 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humblebragging...