Muita Arianan konserttiin meneviä?
Mietin tuota laukkujuttua.. eikö tavaroita saa pitää taskussa? Pitääkö ne olla pakosti jossain läpinäkyvässä laukussa? Rahat ja kaikki, ei saa olla edes lompakkoa?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Eipä tuo miss räpsyripsi kiinnosta pahemmin.
Miehiä viehättää tommoset 13-14-vuotiaalta näyttävät pikkubimbot kuten Ariana.
Joudun mennä miesystävän teinityttären kanssa kuuntelemaan sitä vinkumista. Eipä oikein huvittais olla siellä missään pissislauman keskellä. Siksi tämä siirrettiin minun vastuulle koska miesystävää ei kiinnosta, saa kuulemma päänsäryn sen äänestä. :-/
Tottakai kamat pitää olla läpinäkyvässä laukussa, koska Ariana on tehnyt sellaisia laukkuja yhteistyössä H&M:n kaa, ja jotta saisi niitä myytyä ja lisää rahaa tililleen!!!
toisaalta ymmärtää ton, koska sen Manchesterin keikalla kuoli ihmisiä itsari-iskussa.
Taidan vaan ottaa yhteyttä sinne asiakaspalveluun..
Vierailija kirjoitti:
Joudun mennä miesystävän teinityttären kanssa kuuntelemaan sitä vinkumista. Eipä oikein huvittais olla siellä missään pissislauman keskellä. Siksi tämä siirrettiin minun vastuulle koska miesystävää ei kiinnosta, saa kuulemma päänsäryn sen äänestä. :-/
Mies pistää omat perhejutut sinun vastuulle? Mikä tossu olet. Missä mies itse luuraa?
Eipä tuo miss räpsyripsi kiinnosta pahemmin.