Kumpi on todellinen ongelma, maailmanlaajuinen väestöräjhdys vai Suomen vauvakato?
Kannattaa miettiä kumpi noista on todellinen ongelma jatkossa. Väestöräjähdys on tuhat kertaa pahempi asia.
Kommentit (20)
Höpöhöpö! Väestöräjähdystä ei ole olemassakaan.
Eliitti on huolissaan tulevien veronmaksajien kyvystä rahoittaa omaa porsasvirkaa. Siinä ei glopaalit ongelmat ja ilmastonmuutos enää kiinnostakaan, kun porsasteleva virkaeliitti on huolissaan verokertymästä ja oma possuvirka on maksajien puutteen vuoksi vaakalaudalla. Siksi vauvakato puhuttaa. Muutenhan näitä ei kiinnosta yhtään syntyykö lapsia vai ei, raha ratkaisee.
Kerrankin joku puhuu niin kuin asia todellisuudessa on. Suomen vauvakato on pelkästään hyvä asia.
Niin, miksei valtio osta tai adoptoi lapsia esim Afrikan maista ja kasvata niistä Suomessa tulevia veronmaksajia. Luulisi olevan kannattava investointi.
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksei valtio osta tai adoptoi lapsia esim Afrikan maista ja kasvata niistä Suomessa tulevia veronmaksajia. Luulisi olevan kannattava investointi.
Jussi Halla-aho ei pitäisi tästä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ilmoittanut viestisi asiattomaksi
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan, kun Kiina- ja Intialaiset alkaa vyörymään Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin mietein. Mitä väliä sillä kuka tätä maata asuttaa ja tekee töitä, valkoinen, keltainen, musta tai punainen.
Ei ne muualta tulleiden veroeurot sen huonimpia ole. Ja tulijoita on, kuhan luonteenlaatu sopii tähän ilmastoon.
Miks niiden vauvojen pitäs olla just suomalaisia.
Ihan itse suuressa individualismin ja vihan aikakaudella suomalaiset hävittävät itse itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minäkin mietein. Mitä väliä sillä kuka tätä maata asuttaa ja tekee töitä, valkoinen, keltainen, musta tai punainen.
Ei ne muualta tulleiden veroeurot sen huonimpia ole. Ja tulijoita on, kuhan luonteenlaatu sopii tähän ilmastoon.Miks niiden vauvojen pitäs olla just suomalaisia.
Ihan itse suuressa suvaitsevaisuuden ja tyhmyyden aikakaudella suomalaiset hävittävät itse itsensä.
Sosiaalietuuksien leikkauksista siinä on kyse, koska jollakin tavoin pitää pystyä perustelemaan, mutta kunhan ne saadaan tehtyä, syntyvyyskin lähtee taas normalisoitumaan.
Kyllä se maailmanlaajuinen väestönräjähdys on paha asia, suomen vauvakato on vain hyvä asia.
Oikeastaan melkein kaikissa länsimaissa on vauvakato ja väki vähenee niissä maissa.
Olisi elintärkeää saada vauvakato jokaiseen maahan.
Syntyvyyttä saadaan laskettua tasa-arvolla, tasa-arvo "aiheuttanut" vauvakadon länsimaihin koska sen ansiosta naiset eivät joudu synnyttämään eikä hoitamaan lapsia sekä myös parisuhteista on tullut "turhia" tasa-arvon ansiosta.
Jos suomessa alkaa oma väestö vähenemään liikaa niin sitten tänne voidaa houkutella ihmisiä sieltä missä niitä on liikaa.
Vaaleat ihmiset tulee katoamaan, se on surullinen fakta.
Jos suomi täytetään afrikkalaisilla, niin suomalaisten määrä ei ole kasvanut. Päinvastoin.
Vierailija kirjoitti:
Vaaleat ihmiset tulee katoamaan, se on surullinen fakta.
Sitten kukaan ei enää ruoki afrikkalaisia
Muutamat lisävauvat Suomeen oliskin väestöräjähdyksen viimeinen niitti :'D
Suomessa? Koska maa on verrattain harvaan asuttu:
Lyhyellä tähtäimellä vauvakato, koska väestön ikääntyminen hidastaa talouskasvua.
Pitkällä tähtäimellä väestöräjähdys, koska ennen pitkää koko pallo alkaa muuttua elinkelvottomaksi.
Itse olen sitä mieltä että talouskasvu saakin hidastua, ei ole ongelma.
Sillä mitä Suomessa tapahtuu, ei juuri ole maailman väkimäärään vaikutusta.
Suomessa, toinen asia on, että poliitikot valitsivat tukea exponentiaalisen massalisääntymisen heillä, joita ei sureta opiskelut tai työt.
Maassa jossa pelkästä olemassaolosta maksetaan.
Työkyvyttömiksi hyväksikäytetyille ei edelleenkään ole terapioita, ei ole tulossakaan. Kaikkeen muuhun on kyllä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palataan asiaan, kun Kiina- ja Intialaiset alkaa vyörymään Suomeen.
Miksi kiinalaiset vyöryvät Suomeen? Väki juurikin vähenee Kiinassa... Ja suuressa osassa Intiaa on Suomen tyyppinen hedelmällisyysluku...
Vierailija kirjoitti:
Te alapeukuttajat. Olennaisesti mikään ei ole muuttunut 10 vuodessa:
https://www.tiede.fi/blogit/skeptikon_paivakirja/vaestorajahdys_ei_ole_…
Näinhän se on.