Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mielestäni naisen paikka on kotona lasten kanssa

Vierailija
03.10.2019 |

En ole seksisti kuitenkaan. Jos joku nainen haluaa luoda uraa ja "leikkiä miestä" niin feel free. Miten kannattaa lähestyä naista jos haluaa parisuhteen samanhenkisen ihmisen kanssa? Mulla on ollut huonoa tuuria aiemmin. :/

M31

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että sopiva löytyy helposti, kun vaan kerrot että olet kykenevä ja halukas elättämään kotirouvan. On paljon oravanpyörästä pois haluavia naisia.

Noh olisi kuitenkin hyvä jos naisella olisi lasten syntymään asti kohtuupalkkainen työpaikka ja säästöjä tai ehkä tekisi kotoa osa-aikaisesti hommia. Itse en tienaa ihan tarpeeksi pyörittääkseni lapsiperheen arkea yksin.

ap

Tuo on sitten aika huono homma. On kyllä naisia (matalasti koulutettuja, matalapalkkaisissa töissä), jotka käyvät töissä vain siksi, että on rahan takia pakko. Siis sellaisia, joille sopisi oikein hyvin kotiäidin rooli. Heidän ammateissaan vaan ei etätyö ole mahdollista eikä palkka ennen lapsiakaan ole ollut häävi. Toisaalta he ovat usein aloittaneet seurustelun aikaisemmin ja monilla lapsiakin viimeistään kolmekymppisenä, eli olisit jo heidänkin suhteensa noin 5 vuotta myöhässä.

Vierailija
22/28 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan siten, että jo tutustumisvaiheessa avaa suunsa ja kyselee, mitä mieltä toinen on kotiäitiydestä.

No ihan varmaan saat itsellesi vaimon kotiäidiksi mistä vaan, jos tulosi ovat sen verran hyvät, että sinä yksin pystyt vaivattomasti elättämään koko perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen kotona koiran ja kissan kanssa.

Siis sä olet palkannut hoiturit itseäsi hoitamaan pelkällä ruokapalkalla. Nerokasta.

?

Vierailija
24/28 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskon että sopiva löytyy helposti, kun vaan kerrot että olet kykenevä ja halukas elättämään kotirouvan. On paljon oravanpyörästä pois haluavia naisia.

Noh olisi kuitenkin hyvä jos naisella olisi lasten syntymään asti kohtuupalkkainen työpaikka ja säästöjä tai ehkä tekisi kotoa osa-aikaisesti hommia. Itse en tienaa ihan tarpeeksi pyörittääkseni lapsiperheen arkea yksin.

ap

Eli naisen on ensin säästettävä omalla työllään ansaitsemista rahoista, jotta voi sitten jättäytyä palvelemaan muita niillä omilla säästöillään? Ja sitten vielä hoitaa kodin ja lapset ja tehdä töitäkin kotoa käsin siinä samassa, jotta mies voi käydä pienipalkkaisessa työssään ja tulla valmiiseen kotiin pelaamaan pleikkaria töiden jälkeen?

Ihmettelen, miten ovellasi ei ole jo jonoa kaikista halukkaista naisista. :D

P.S. Kommentoija numero 11, oletko oikeasti nainen vai löytyikö vauvapalstalta oikeasti nyt ensimmäinen mies jolla on aivot?

/7

Tietääkseni olen mies ja ap on kypsymätön nulikka ja samaa sanoisi omakin isäni. Nulikan ajatuksia kutistaa toinen ihminen, oli se sitten mies tai nainen. Se on sitä kun pelätään että toinen kasvaa suuremmaksi kuin itse. Lapsellista.

Vierailija
25/28 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan heti ottaa esiin se että nainen ei ole sinulle yksilö ja ihminen vaan työkone ja olemassa vain muita ihmisiä varten. Että jos naisella oli suunnitelmia olla oma itsensä ja onnellinen niin ei pitkäksi aikaa seuraasi erehdy.

M41

Lopeta toi valkoritarointi. Et saa pi*lua netin välityksellä kuitenkaan.

Ottaaks koville ku kaikki miehet ei olekaan yhtä tyhjäpäitä ku sinä

Ehkä olet vain naisellinen

Vierailija
26/28 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on monen naisenkin mielestä. Itse ainakin mielelläni olin 3v lapsen kanssa kotona, ei minkäänlaista hinkua kuskata lasta sairastumaan laitokseen jota päiväkodiksi kutsutaan. Kolmevuotiaana jo kaipasi leikkikavereita, ainoa lapsi. Tänä päivänä vain kukaan nainen ei uskalla jättäytyä miehen elatuksen varaan koska yhteenkään mieheen ei voi luottaa. Tiedän perheen jossa on 10 lasta ja mies vain yhtäkkiä päätti että hänelle riittää ja löysi toisen naisen. Äiti jäi kotiin 10 elätettävän kanssa, yhteiskuntahan heitä nyt elättää. Eläkettä ei tule saamaan, työtä ei tule saamaan, milläpä elät kun lapsilisätkin loppuu aikanaan. Tiedän toisen perheen jossa 3 teini-ikäistä, joiden isä päätti että hänellä on oikeus elää omaa elämää.  Sai lähdöllään aikaan kolme pahasti eroon reagoivaa teini-ikäistä joita yhteiskunta nyt hoitaa, ja masentuneen äidin, joka viimeisillä voimillaan yrittää selvitä arjesta. Tässäpä ehkä syy myös vähäiseen lapsilukuun perheissä, elättäjään ei voi koskaan luottaa, naisten palkat on pienet, niillä ei päivähoitoja maksella, yhteiskunnan tukeenkaan ei voi luottaa. On siis pakko jättää lapset tekemättä ennen kuin saa työpaikan ja tienattua rutosti rahaa ennen sitä. Niin että jos tuollaisen naisen jostain löydät, katsokin että olet luotettava. Suomalaiset miehet on jo aika lailla maineensa pilanneet, rintamakarkuruudella.

Vierailija
27/28 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kovin syrjäytynyt ja estynyt ja siksi haluan alistaa muita ihmisiä, jotta kokisin olevani vahvempi itse. Ap

Vierailija
28/28 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräkammarin poika on taas keittänyt siellä aamukahvit ja lähtenyt ainoalle mahdolliselle foorumille eli Vauvikseen avautumaan. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi