Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin tuttavan "yliopistossa" opiskelevan pojan tänää kotikaupunkimme kaupassa iltapäivällä klo 13 aikaa!? Onkohan tuttava valehdellut

Vierailija
02.10.2019 |

Poika opiskelee helsingissä yliopistossa ja meiltä matkaa sinne lähes 100km.
Kuitenkin tämä poika oli tänää klo 13 aikaa meidän kuntamme keskustassa eikä täällä todellakaan ole yliopistoa!

Onkohan poika lentänyt sieltä ulos vai koko juttu ollut valetta!? Muka tänä syksynä aloitti..

Ei varmasti voi olla mitään vapaita ja miksi ei muka ollut koulussa!? Ihan terveeltä vaikutti ja kaverin kanssa oli.

Tosiaan asuu kotona mutta käy koulua Helsingissä

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No esimerkiksi oma juuri yliopiston aloittanut siskoni tulee tänään jo kotiin heti kun pääsee, koska tänään oli vain aamulla yksi luento. Monesti ei lainkaan läsnäolopakkoa koska luennotkin löytyy netistä. Voihan olla, että poika oli käymässä kotipaikkakunnalla esimerkiksi asioita hoitamassa tai voi opiskella etänä loppuviikon.

Vierailija
22/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida ap olla itse käynyt yliopistoa kun ei ymmärrä näin yksinkertaista asiaa. Minä opiskelin yliopistolta maisterin tutkinnon neljään vuoteen (vuoden alle määräajan) ja silti minulla oli joka viikolla vähintään yksi vapaapäivä keskellä viikkoa. Ja saattoi jonain päivänä olla vain yksi luento klo 8-10 ja loppu päivä vapaata. Toi piti opiskella kotona mutta jos oli muuta menoa päivällä niin opiskelin sitten illalla. Sitten taas vastaavasti jonain päivänä saattoi olla luentoja klo 8-18. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Provo, mutta ihan hauska. Itse sanouduin irti työstäni kun sain opiskelupaikan yliopistossa. Kahden viikon kuluttua aloituksesta kävin raapimassa työpaikan ovea että ottakaa mut takaisin, pliis. Luentoja 3 kpl viikossa, 1,5 h kerrallaan. Onneksi pääsin takaisin töihin.

Vierailija
24/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

...   voiks tosta hei käräyttää johonki kelan käräytyslinjalle?

Vierailija
25/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, selvitä kuka on pojan professori ja kantele hänelle!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä