Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoputatko koskaan toista rakastelun aikana

Vierailija
02.10.2019 |

Tyyliin: "Hei voisitko sä nyt tulla, ei mulla ole koko päivää aikaa tässä"?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun vaimoni hoputtaa usein ja puhuu että ei sulla nyt tule, kokeillaan huomenna uudestaan jne. No silloin ei kyllä ainakaan tule. Minun onkin aina fantasioitava jostain vieraasta naisesta että ylipäätään tulen niin pian ettei vaimo vihellä peliä poikki kun kestää liian kauan. Hän on muutenkin hyvin epäseksuaalinen ihminen eikä ole kertaakaan 25 vuoden yhdessäolomme aikana saanut orgasmia yhdynnässä tai muutenkaan minun toimestani. Seksiasentoja meillä on tasan yksi eli lähetyssaarnaaja ja suuseksi on täysin poissuljettu ajatus. Masturboinnilla vaimo kyllä saa, mutta voi olla viikkokausia ettei halua edes masturboida. Olisipa siis kiva joskus kokeilla seksiä halukkaan naisen kanssa.

Vierailija
22/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"eikä ole kertaakaan 25 vuoden yhdessäolomme aikana saanut orgasmia yhdynnässä tai muutenkaan minun toimestani. "

Olisiko kuitenkin syytä katsoa peiliin myös, että oletko tehnyt voitavasi, vaikka sormin ellei nuolla anna?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"eikä ole kertaakaan 25 vuoden yhdessäolomme aikana saanut orgasmia yhdynnässä tai muutenkaan minun toimestani. "

Olisiko kuitenkin syytä katsoa peiliin myös, että oletko tehnyt voitavasi, vaikka sormin ellei nuolla anna?

On niin estoinen ettei anna sorminkaan koskea paitsi joskus kahden promillen humalassa.

Vierailija
24/25 |
04.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kokemus on että mies joko hoputtaa muka leikillään jo parin minuutin jälkeen, jolloin ei pysty keskittymään nautintoon kun alkaa vaan miettimään että tässä on nyt kiire ja mies ei jaksa minua hoidella ja ompa ahdistavaa. Jolloin taas joudun teeskentelemään orgasmin.

Toinen paha että mies ei suoraan hoputa mutta alkaa nuokkumaan jalkojen välissä tai huokailemaan jos käyttää vibraa tai nuolee. Siinä tulee sama tunne ja sama reaktio.

Jos mies osaa tehdä asiat oikein, ei tarvitse hoputtaa kun jo tulen.

Eli muistaa edes esittää kiinnostunutta jollei oikeasti ole. Jos mies on kiihottuneen oloinen ja koskettelee ja ääntelee vähän niin tulee hyvä ja rento olo jolloin ei tuleminen kestä kauaa.

N24

Vierailija
25/25 |
05.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kokemus on että mies joko hoputtaa muka leikillään jo parin minuutin jälkeen, jolloin ei pysty keskittymään nautintoon kun alkaa vaan miettimään että tässä on nyt kiire ja mies ei jaksa minua hoidella ja ompa ahdistavaa. Jolloin taas joudun teeskentelemään orgasmin.

Toinen paha että mies ei suoraan hoputa mutta alkaa nuokkumaan jalkojen välissä tai huokailemaan jos käyttää vibraa tai nuolee. Siinä tulee sama tunne ja sama reaktio.

Jos mies osaa tehdä asiat oikein, ei tarvitse hoputtaa kun jo tulen.

Eli muistaa edes esittää kiinnostunutta jollei oikeasti ole. Jos mies on kiihottuneen oloinen ja koskettelee ja ääntelee vähän niin tulee hyvä ja rento olo jolloin ei tuleminen kestä kauaa.

N24

Tästä sun tekstistä tulee paha mieli. Huokailee koskettaessa??! Ihan kamalaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan