Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hoputatko koskaan toista rakastelun aikana

Vierailija
02.10.2019 |

Tyyliin: "Hei voisitko sä nyt tulla, ei mulla ole koko päivää aikaa tässä"?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
2/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoputan, mutta tosi harvoin. Silloin on yleensä kiire esim töihin mut annan silti. N38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut välillä kun mulla ei kestä mielenkiinto kuin 5-15min. Siinä ajassa kuitenkin ehtii saada aika monta orgasmia niin mitä minä siihen sitten jään jos toinen on niin saamaton että ei saa hommiaan hoidettua ajoissa. Välillä on seksikumppani jäänyt ilman kun minä pidän vaan huolen itsestäni.

Vierailija
4/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoputan, mutta tosi harvoin. Silloin on yleensä kiire esim töihin mut annan silti. N38

Miehes tyytyy tollaseen? Miehet ei kyllä taida kaivata kovin kummoista seksiä jos tuollaisetkin sänkypuheet kelpaa.

Vierailija
5/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehes tyytyy tollaseen? Miehet ei kyllä taida kaivata kovin kummoista seksiä jos tuollaisetkin sänkypuheet kelpaa.

Hän sanoi että tosi harvoin noin. Eikö ole hyvä että edes antaa silloin vaikka on kiire?

Vierailija
6/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nopeast syttyvä nainen ja kiimainen.

Hoputan ja kerjään miestäni sisään. Viimeksi mies sormetti n 5 min, ja kiima otti vallan. Anelin miestä työntymään jo sisään. Epäilen, että mies tahallaan panttaa sitä työntymistä, kun nauttii saadessaan minut vikisemään ja uikuttamaan kiimoissani. Lopulta kerjään miestä työntymään heti. Laukean muutamassa minuutissa, ja mies laukeaa kun pimppini sykkii kalun ympärillä. Ja joka jumalan kerran, mies työntyessään sisään kysyy : tuntuuko hyvältä? Vaikka tasan tarkkaa tietää vastauksen! TUNTUU!!

Vierailija
7/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies tykkää välillä pikaisista, minä haluan pidemmän kaavan kautta. Harrastamme molempia.

Vierailija
8/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain silloin kun on kiire salarakkaani luokse.

Vierailija
9/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joskus saiskin hoputtaa... Saan esileikissä miehen niin kiimaan ettei kestä kauaa kun tulee.

Vierailija
10/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo jos ajallisesti on kiire. Myös tilanteissa joissa ollaan jyystetty kauan/lujaa ja alapää ollut herkkä niin hoputan koska en halua että pinppiä sattuu. Mulla on myös herkempi kohta, joka tuntuu ihan pirun hyvältä kun mies tietyssä asennossa rynkyttää mutta yhtäkkiä myöhemmin alkaa tuntumaan ikävältä. Joskus myös ajatukset harhailee, toinen kiimassa siinä huohottaa ja sinua naurattaa joku ihan asiaankuulumaton asia (mistä lie pälkähtänyt mieleen??), ja aina asiasta ei pääse yli, täytyy vaan todeta että sori, fiilis vähän meni mut anna tulla vaan :D

Vierailija
11/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin vain kuvitella reaktiota, jos mies hoputtaisi naista tulemaan jo.

Vierailija
12/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:D Kaulimesta KLONK otsaan.

Vierailija
13/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nopeast syttyvä nainen ja kiimainen.

Hoputan ja kerjään miestäni sisään. Viimeksi mies sormetti n 5 min, ja kiima otti vallan. Anelin miestä työntymään jo sisään. Epäilen, että mies tahallaan panttaa sitä työntymistä, kun nauttii saadessaan minut vikisemään ja uikuttamaan kiimoissani. Lopulta kerjään miestä työntymään heti. Laukean muutamassa minuutissa, ja mies laukeaa kun pimppini sykkii kalun ympärillä. Ja joka jumalan kerran, mies työntyessään sisään kysyy : tuntuuko hyvältä? Vaikka tasan tarkkaa tietää vastauksen! TUNTUU!!

Minun täytyy kokeilla tuota ihanan naiseni kanssa yöllä, tämä on fantasiani.

Tosin puhuisin tuhmempia kuin kysyisin tuntuuko hyvältä monta kertaa. Työnnyn mielummin mahdollisimman paksulla ja isolla erektiollani sisään puhuen todella tuhmasti ja kiltisti.

Vierailija
14/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

NO EN! Sehän olisi ihan kauheaa.

Vierailija
15/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, haluan tuntea seksin pitkään ja kauan kiihkeän rakastelun aikana orgasmiin saakka.

Vierailija
16/25 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaimoa ikinä hoputtanut millää tavalla, hän on kyllä useinkin kysellyt jokohan herra alkaa tulla vai teetkö omin käsin loput ja se on kyllä helpoin konsti saada mies kestämään pidempään, nimittäin latistuu fiilikset oikeasti siinä vaiheessa. Varmasti sama käy naiselle, jonka mies alkaa kysellä "oletko lähellä" tai "tuleeko kohta jo orkku"? Älkää nyt hitossa kukaan koskaan kyselkö joko seksikumppani voisi kohta saada orkun, koska sellainen vie fiilikset ja saaminen vain vaikeutuu. Jos haluatte pidempää sessiota, pyytäkää toista hidastamaan hiukan, jotta kestää pidempään. Herkemmille miehille voisi kuvitella tulevan jo erektion kanssa ongelmia, jos nainen hoputtaa laukeamisen kanssa, koska siitä tulee sellainen tunne että naista ei voisi vähempää kiinnostaa!!!

Vierailija
17/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kenen reaktiota? Et koskaan ole kuullut, kun naiset ovat kertoneet, kuinka mies tivaa yhdynnässä "joko tulit, tuutko jo, milloin tulet, tule jo"? Saakelin ärsyttäväähän se on. Kuule, jos et huomaa olenko tullut, niin voin kertoa, että en tullut

Vierailija
18/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole vaimoa ikinä hoputtanut millää tavalla, hän on kyllä useinkin kysellyt jokohan herra alkaa tulla vai teetkö omin käsin loput ja se on kyllä helpoin konsti saada mies kestämään pidempään, nimittäin latistuu fiilikset oikeasti siinä vaiheessa. Varmasti sama käy naiselle, jonka mies alkaa kysellä "oletko lähellä" tai "tuleeko kohta jo orkku"? Älkää nyt hitossa kukaan koskaan kyselkö joko seksikumppani voisi kohta saada orkun, koska sellainen vie fiilikset ja saaminen vain vaikeutuu. Jos haluatte pidempää sessiota, pyytäkää toista hidastamaan hiukan, jotta kestää pidempään. Herkemmille miehille voisi kuvitella tulevan jo erektion kanssa ongelmia, jos nainen hoputtaa laukeamisen kanssa, koska siitä tulee sellainen tunne että naista ei voisi vähempää kiinnostaa!!!

Tämä! En ymmärrä, miten seksi on joillekkin niin vastenmielistä että pitää tuijottaa henkistä rannekelloa ja hoputtaa jos menee "yliajalle".

Vierailija
19/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ollut välillä kun mulla ei kestä mielenkiinto kuin 5-15min. Siinä ajassa kuitenkin ehtii saada aika monta orgasmia niin mitä minä siihen sitten jään jos toinen on niin saamaton että ei saa hommiaan hoidettua ajoissa. Välillä on seksikumppani jäänyt ilman kun minä pidän vaan huolen itsestäni.

Kuulostatpa oikein unelmien partnerilta... 

Vierailija
20/25 |
03.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai ennen seksiä ilmoitetaan että nopeasti sitten ettei mene koko iltaa( lue 2min kauemmin). Haluan päästä nopeasti nukkumaan ja seksin jälkeen kaivetaan puhelin kouraan. Yksi on kanssa kun kesken seksin haukotellaan ja manataan kuinka väsyttää niin että saatan kohta nukahtaa muna sisällä. Ja taas seksin jälkeen kaivetaan puhelin käteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi