Kuinka paljon nuorempi on liian nuori esim. yhden illan juttuun?
Minua, 4-kymppistä yh-äitiä houkuttelee sänkyyn n. 25-v. poika. Kyllä toisaalta haluttaisi kokeilla pitkästä aikaa nuorta miestä mutta toisaalta tuntuu ettei voi noin nuoren kanssa...
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ikä jaettuna kahdella plus 7 on sellainen jota ei varmasti katsota kieroon.
Kyse on yhden illan jutusta, ei parisuhteesta. Jos nuorempi osapuoli on jo 25-vuotias, tuskin kukaan katsoo kieroon. Täysin eri asia kuin tuo 42-vuotias perheenisä, joka pani lapsensa 16-vuotiasta ystävää.
Sanavalinnoista jo huomasi, että juttu täysin keksitty. Toi on myös huvittavaa, että miehet luulevat nuorten naisten olevan tiukempia. Kysehän on siitä, että miehen vehje pienenee jopa useita senttejä iän myötä.
Tarkotitko että minä, ap, keksin koko jutun? En keksinyt. Ennenkin tämä nuori mies minulle ehdotellut mutta nyt tuli jo todella yksityiskohtaisia ehdotuksia...
Vierailija kirjoitti:
Eli näiden vastausten perusteella voisin harkita 'antautuvani' nuorelle miehelle... Toisaalta vieläkin tuntuu että onko se 'kehdonryöstö' vaikka tiedän ettei tämä mikään neitsyt ole.
Ei sun ole mikään pakko sen kanssa seksiä harrastaa, jos et halua.
Itse olen 40+v ja seksisuhde ollut 31v mieheen pari vuotta.. En vaihtais enää ikäiseeni mieheen, koska nuorten miesten kanssa seksi on NAUTINTOA.
Ihan sama, onko aloitus keksitty vai ei. Miten te jaksatte näitä oma ikä miinus Saturnuksen renkaat kertaa äitisi puhelinnumero -kaavoja? Rakkaus on niin harvinaista, että jos se tulee kohdalle, niin antaa mennä. Jos siis täysivaltaisista aikuisista puhutaan. Ja ihan sama ”pelkän” seksin suhteen.
Ap saa nautintoa ja kummastelijat puheenaiheen kahvipöytään. Kaikki voittavat.
Mitä väliä jos on vapaaehtoista, hauskaa ja laillista?
Kun näitä ikäerojuttuja lukee, niin tulee olo kuin seurakunnan mummobingossa kaikkien vahtiessa numeroita kaakatuksen kera.
Jos kaksi aikuista ja täysjärkistä ihmistä harrastaa seksiä keskenään, niin suurin murhe on se tarttuuko toisesta tauteja. Loput on sitten ihan omasta asenteesta kiinni millaisen stressin itselleen järjestää.'
Suosittelen, että ap jättää tyypin väliin ihan vain siksi ettei osaa nauttia elämästään. Se 25 vuotias jätkyräinen tuskin pohtii ja analysoi tilannetta saati miettii käyttääkö ap:ta hyväkseen.
Vierailija kirjoitti:
Kun näitä ikäerojuttuja lukee, niin tulee olo kuin seurakunnan mummobingossa kaikkien vahtiessa numeroita kaakatuksen kera.
Jos kaksi aikuista ja täysjärkistä ihmistä harrastaa seksiä keskenään, niin suurin murhe on se tarttuuko toisesta tauteja. Loput on sitten ihan omasta asenteesta kiinni millaisen stressin itselleen järjestää.'
Suosittelen, että ap jättää tyypin väliin ihan vain siksi ettei osaa nauttia elämästään. Se 25 vuotias jätkyräinen tuskin pohtii ja analysoi tilannetta saati miettii käyttääkö ap:ta hyväkseen.
Ehkäpä tässä on vaikeutena kuitenkin se että olen aika vasta eronnut pitkästä suhteesta ja ainahan se uusi mies vähän ujostuttaa ja mietityttää, nyt vielä tuo ikä lisää jännitystä...
Vierailija kirjoitti:
Eli näiden vastausten perusteella voisin harkita 'antautuvani' nuorelle miehelle... Toisaalta vieläkin tuntuu että onko se 'kehdonryöstö' vaikka tiedän ettei tämä mikään neitsyt ole.
No ainakin kiinnitä huomiota siihen, että pääset tuosta alentuvasta asenteesta eroon. Ei ole mukava tämän nuoremman miehen kannalta, että kutsut häntä "pojaksi" tai puhut "kehdonryöstöstä". Seksin pitäisi olla kahden aikuisen välinen asia ja sinä asenteellasi asetat teidät nyt aika epätasa-arvoiseen asemaan. Ei ole sinun asiasi miettiä tämän miehen puolesta kenen kanssa hän saa harrastaa seksiä. 25-vuotias ON aikuinen, joka tekee omat päätöksensä, joten kohtele häntä niin. Jos et siihen pysty, niin anna koko asian olla.
Vierailija kirjoitti:
Jos kyse on pelkästä seksistä, niin miksi ikäero olisi mikään ongelma? Selvästi kuitenkin aikuisista kyse. Mä en edes miettisi. Jos jotain muuta haluaa, niin on 17 v aikamoinen ikäero.
Niin. Parisuhteeseen ryhtymisen kynnyksen kyllä ymmärtää. Mutta toisaalta onhan noita pariskuntia, jotka toimivat vieläkin isommalla ikäerolla. Ei sitä vaan voi tietää, mikä kenellekin sopii ja kenen kanssa kolahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma ikä jaettuna kahdella plus 7 on sellainen jota ei varmasti katsota kieroon.
Kyse on yhden illan jutusta, ei parisuhteesta. Jos nuorempi osapuoli on jo 25-vuotias, tuskin kukaan katsoo kieroon. Täysin eri asia kuin tuo 42-vuotias perheenisä, joka pani lapsensa 16-vuotiasta ystävää.
Sanavalinnoista jo huomasi, että juttu täysin keksitty. Toi on myös huvittavaa, että miehet luulevat nuorten naisten olevan tiukempia. Kysehän on siitä, että miehen vehje pienenee jopa useita senttejä iän myötä.
Tarkotitko että minä, ap, keksin koko jutun? En keksinyt. Ennenkin tämä nuori mies minulle ehdotellut mutta nyt tuli jo todella yksityiskohtaisia ehdotuksia...
Et sinä ole etsinyt, vaan tuo ketä lainasin. Monet nuoret miehet tietävät, että hiukan vanhempien naisten kanssa saa hyvää seksiä ilman draamaa. Anna palaa.
Tämähän riippuu ihan ihmisestä. Jos näyttää mieheltä ja käyttäytyy kuin aikuinen, ja on ainakin täysi-ikäinen, niin kai sen pitäisi riittää. Etenkin jos se nuorempi osapuoli itse on aloitteellinen, etkä tietenkään saa olla missään valta-asemassa häneen nähden.
Vierailija kirjoitti:
Anna palaa! Kumpikin haluaa, siinä ei ole mitään väärää.
16v on suojaikäraja, eli voisit huoletta panna vaikka vielä 9 vuotta nuorempaakin.