Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku välttelee?

Vierailija
02.10.2019 |

Auttakaa vähän, kun olen tästä ihmeissäni. Tilanne on semmoinen, että joudun vapaa-ajan jutussa tapaamaan toisinaan yhtä miestä, olkoon hän tässä nyt vaikka Jari. Olen hänen kanssaan pari sanaa vaihtanut, ihan asiaa. Olen itse aika hiljainen ja ujo.

Nyt olen pari kertaa huomannut, että tuo Jari välttelee minua. Hän oli tulossa samaan aikaan yhteen tilaisuuteen kuin minä, mutta kääntyi vaivihkaa pois ja tuli n. 5 min päästä, ettei joutunut kohtaamaan minua. Hän ei ymmärtänyt, että peilautui ovesta ja että näin hänet. Toinen tilanne on vähän samanlainen ja itse asiassa kolmaskin.
En ole tehnyt mitään pahaa, olen täysin normaali, vähän ujo, en mitenkään päällekäyvä tai rasittava. Mitä ihmettä tämä on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se luulee että olet ihastunut siihen ja yrittää nyt vältellä sinua. Jotkut miehet luulee että jos nainen ujostelee ja on semmonen hiljaisempi niin se tarkoittaa automaattisesti ihastumista.

Vierailija
2/5 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta, että johtuisi sinusta.

Itse en ole kovin seurallinen ja jos ei pysty antamaan itsestään "supervaikutelmaa", mitä vaaditaan nykyään, en jaksa tulla haaskaamaan ihmisten aikaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totuus: olet rasittava.

Vierailija
4/5 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihastunut sinuun, muttei ole sellainen miehekäs mies joka käy kii kuin sika limppuun, vaan sieltä toisesta ääripäästä.

Vierailija
5/5 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus toisen vahva perseen haju voi säikäyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi