Saako varatun kanssa flirttailla?
Olen harrastanut työkaverini kanssa kevyttä flirttiä pari viikkoa. No, vaikea sitä on kutsua flirtiksi, kun molemmat olemme melko ujoja. Tekstailimme aluksi työhön liittyvistä asioista kerran pari päivässä, jos oli jotain. Jossain vaiheessa viestejä alettiin vaihdella myös iltaisin. Oletin kaverin olevan sinkku, koska näin hänet eräässä deittisovelluksessa (ei Tinder) ja tykkäsin.
Noh, tällä viikolla jutellessamme viesteitse hän tunnusti, että hänellä on tyttöystävä toisella paikkakunnalla. Hän oli pahoillaan, että oli antanut minulle vääriä signaaleja. Hän itse toi kuitenkin tuon deittisovellus-asian ilmi, joten en ennen tätä osannut ajatella, että hän ei olisi vapaa.
Tällä viikolla sain deittisovelluksesta ilmoituksen, että tämä työkaveri on tykännyt minusta myös. Hän aloitti keskustelun deittiapissa viitaten erääseen vitsiini, josta minä sitten jatkoin juttua nyt jo aika rohkeasti flirttaillen. Halusin testata, miten hän siihen reagoisi, ja näytti lähtevän mukaan. Hän sanoi kyllä myös, että hän kokee tarvetta selittää tämän, miksi on deittisovelluksessa jne. Sanoin, ettei ole minun asiani.
Kevyt flirttailu ja tekstailu on nyt tuon jälkeen jatkunut ihan tavalliseen tapaan. Itse olen hieman ihastunut mieheen, vaikka nyt tämä paljastus saikin tunteeni viilenemään. Miehestä en tiedä, mutta päätellen hänen tavastaan olla lähelläni voisin olettaa jonkinlaisia lämpimiä tunteita olevan. En aio tehdä aloitetta tässä asiassa, mutta en haluaisi lopettaa flirttiäkään. En kuitenkaan halua joutua tilanteeseen, jossa mahdollisesti olisin syyllinen heidän suhteensa särkymiseen.
Kommentit (33)
Se mikä ei ole laissa kiellettyä, niin antaa mennä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Pimppaa se haluaa arjen ratoksi
Mikähän siinä on, että miesten on pakko saada sitä reikää niin paljon, että pitää parisuhde vaarantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän siinä on, että miesten on pakko saada sitä reikää niin paljon, että pitää parisuhde vaarantaa.
Hetken ilo on aina parempi kuin hetken kärsimys.
Miksei sais flirttailla? Miksei saisi vaikka mennä sänkyyn asti? Sähän kuitenkin olet sinkku.
Flirtti on aina sallittua, mutta pitää harkita tilanteen mukaan viekö sen pidemmälle.
MIksi pitää nimenomaan flirttailla? Normaali keskusteluun kuuluva hymyili ja juttelu tietysti ok, mutta mitä haet sillä, että vartavasten flirttaat varatuksi tietämän henkilön seurassa?
Olet jo syyllinen. Kevyt flirtti on yhtä pissapäistä vaikka naistenlehdet opettavat muuta.
Sinä saat tehdä aivan mitä haluat, et ole luvannut uskollisuutta kenellekään. Sitten jos pääsitte onnellisesti yhteen niin ainakin tiedät ja tunnet miehen tavat eli poissaollessasi hän todennäköisesti flirttailee toisen kanssa deittisovelluksessa.
Flirttailun lisäksi hipsuttelu ja lusikassa nukkuminen varatun kanssa on vielä ihan ok
Vierailija kirjoitti:
MIksi pitää nimenomaan flirttailla? Normaali keskusteluun kuuluva hymyili ja juttelu tietysti ok, mutta mitä haet sillä, että vartavasten flirttaat varatuksi tietämän henkilön seurassa?
En mä aluksi tiennyt, että se on varattu.
Enkä oikein tiedä, että onko se meidän irl-kanssakäyminen mitä. Flirttaillaan selvästi niissä viesteissä, mutta sitten se oikea kanssakäyminen on sellasta vähän noloa flirtin yrittämistä. Yleensä tää mies tulee norkoilemaan mun työpisteelle, sitten vähän rupattelee siinä jotain, heittää jotain flirtinmoista, punastuu, menee vaikeaksi ja lähtee pois. Itse toimin kutalailla samoin. Olemme molemmat 31-vuotiaita. Varmaan viimeksi teininä ollut näin hankalaa tämä ihastuksen kanssa rupattelu.
Yöks kauhea ketku moraaliton idiootti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaihtelu virkistää.
Textailu ei ole mitään flirttailua. Varsinkaan varatulta.
Miksi se on ap:n vika, jos mies on pettävä porsas? Eiköhän se mies ole itse vastuussa omasta flirttailustaan.
Mitä pahaa flirttailussa? Piristää yleensä molempien päivää.
Saa.
Niin vapaasti kuin sielu sietää.
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä ole laissa kielletty.
Sharia laissa saattaa olla
Jaaha.