Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

mikä todennäköisyys selvitä ilman raskausarpia ja mahanahan venymistä kolmannesta raskaudesta jos

Vierailija
01.06.2006 |

on selvinnyt jo kaksi raskautta ilman näitä? Mietityttää kestääkö kroppa vielä kolmannen rääkin? Mites teillä kolmen tai useamman lapsosen äidit?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin että kimmoisuus pysyy eikä jää roikkunahkaa? ap

Vierailija
2/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko luonnostaan kimmoisa iho?

Mulla kolme raskautta ja jokaisesta tullut paljon kiloja. Mukana yksi kaksosraskaus, eikä arpia ole ikinä tullut yhtään.

mulla siinä suhteessa ollut hyvä onni:))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Onko luonnostaan kimmoisa iho?

Mulla kolme raskautta ja jokaisesta tullut paljon kiloja. Mukana yksi kaksosraskaus, eikä arpia ole ikinä tullut yhtään.

mulla siinä suhteessa ollut hyvä onni:))

Vierailija
4/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kahden ekan jälkeen palautu vatsa ihan kuntoon.

Kaksosten jälkeen ei enää vatsaa saa niin " hyväksi" . Olen kyllä yrittänyt, mutta sikspäkki on kaukana.

Vierailija
5/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lupa olla vähän turhamainenkin. Tykkään käyttää kesällä bikinejä julkisella rannalla, joten olisin mieluusti ilman raskausarpia. Ap

Vierailija
6/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahanahka ei kauheasti venynyt. Jostain syystä mahani on ollut aina tosi pieni ihan lopussakin, niin pieni, etteivät monet edes huomanneet raskauttani. Painoa on tullut vain 6 - 8 kiloa, vaikka vauvat ovat olleet ihan normaalikokoisia, 3,6 - 4,2-kiloisia. Mahanahka on palautunut ihan ennalleen, viimeisen jälkeen tosin hitaammin, mutta minulle jouduttiin tekemään sektio perätilan takia. Ikääkin oli viimeisen syntyessä 42 vuotta.

Vierailija
7/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lupa olla vähän turhamainenkin. Tykkään käyttää kesällä bikinejä julkisella rannalla, joten olisin mieluusti ilman raskausarpia. Ap

Kyllä elämä on minua kaltoin kohdellut...

Vierailija
8/8 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ehkä voinut tehdä asialle itse jotain.