Minä olen alusta alkaen ollut lasteni suhteen lunaja.
Päivällä olen imettänyt heitä 4 tunnin välein, yöllä en ollenkaan. Syötön yhteydessä olen vaihtanut heille myös vaipat mutta en muuten. Hoitokertojen välissä he makasivat vauvoina sängyssä eikä heitä huomioitu vaikka he olisivat kuinka itkeneet koska heidän täytyi oppia, että lapsi ei aikuisia saa komentaa eikä huutamalla saa mitään haluamaansa. Nyt he ovat 3-18 vuotiaita eikä kukaan heistä ole koskaan pyytänyt esimerkiksi kaupassa mitään saari saanut kiukkukohtausta jos ei saa mitä haluaa koska he tietävät että rangaistus olisi ankara. Tuo estimoinenkin tottelee täysi-ikäisyydestään huolimatta meitä vanhempia täydellisesti, ei puhettakaan että hän saisi itse mistään päättää niin pitkään kun hän meidän vanhempiensa luona asuu. Olemme onnistuneet hyvin lastemme kasvatuksessa mieheni kanssa ja kasvatuksen tarkoitus on lapsen oman tahdon muuttaminen.
Kommentit (10)
Vierailija kirjoitti:
Ihan aluksi: Mikä on lunaja?
Luna on kuu, olisko lunaja kuutamolla? Siltä ainakin vaikuttaa tekstin perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Se on semmoinen pyöreämuotoinen sininen hattu, joka erottaa vakaumukselliset trollit muista ihmisistä.
Ap
Mitä tarkoitta lunaja? Tarkoittaako se lasten kaltoinkohtelua?
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea se tarkoittaa sitä, että täysikuun aikaan puemme vaatteet nurin- ja väärinpäin ylle, ja juoksemme kuun valossa silmämunat muljahdellen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Se tarkoittaa ihmistä, joka saa (seksuaalista) mielihyvää kuvitellessaan kuinka hän rääkkää lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen kaikkea se tarkoittaa sitä, että täysikuun aikaan puemme vaatteet nurin- ja väärinpäin ylle, ja juoksemme kuun valossa silmämunat muljahdellen.
Ap
Minä olen oikea ap ja lunaja tarkoittaa ihmistä, joka osaa kasvattaa lapsensa eli murtaa näiden oman tahdon ja tekee heistä käskyjä totteleviä aivottomia lampaita.
Ylläpito, poistakaa tuo mielisairas lastenrääkkääjän viesti heti koska se ei ole kovin hyvää mainosta Vauva-lehdelle!
Lunajasta viis, mikä on estimoinen?
Cool story, bro.