Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?

Vierailija
02.10.2019 |

Mä eroaisin heti miehestäni ja sitten perustaisin yrityksen, että saisin kerrankin käydä töissä kuten muutkin ihmiset.Mitä sinä tekisit?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rahan takia yhdessä, mahtavaa AP.

Jätä se ja anna hänelle mahdollisuus voittaa lotossa ja elämässä.

Opiskelemaan ehkä lähtisin jos tarpeeksi voittaisin, ja voishan sitä tehdä kaiken laista

Miksi antaisin? Luuletko että hän olisi kovin haluttu sinkkumarkkinoilla? Lähden sitten, kun pärjään taloudellisesti.

Ihan sama. Sä et ole onnellinen hänen kanssaan, etkä ole hänelle rehellinen. Jätä se.

Vierailija
22/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin yhdelle perheelle hienon talon Kouvolasta ja lupaisin maksaa ylläpidon kunhan lupaavat pysyä siellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin järkkäisin kaikki asiat kuntoon. Koti vaihtuisi lennosta. Miehen pitäisin :D Ei ökyilyä, vaan sopivan kokoinen talo veden ääreltä. Autokaupoille myös tietenkin. Kaikki ekologista yms. Lapseni ja hänen kahden lapsensä elämä myös kuntoon, oma asunto, auto ja tietty summa rahaa. Sitten sijoituspuuhiin.

Jotakin hyvää tekisin, esim. vanhusten suhteen. Itsekin tässä jo ikää kertyy, joten liippaa läheltä. Lapsista jo huolehditaan, on kaiken maailman konserttia ja keräystä ja jokainen kynnelle kykenevä mainitsee aina lastenklinikan kummina jne. olevansa. Syöpälapsillekin satelee lahjoituksia, mikä ihanaa!!

Olen miettinyt jonkinlaisen kummilapsen elämän parantamista. Ehkä auttaisin yhtä, ja antaisin mahdollisuuden koulutukseen ja elämään. Mua ei kuitenkaan kuseteta, eli en usko nigerialaisiin lentäjiin.

Maailmalle lähtisin koluamaan paikkoja. Suunnittelisin siinä samalla kaikenlaista, mitä voisin tehdä ja saada aikaiseksi. Terveysasioista sen verran, että hampaat ainakin laitattaisin kuntoon. Pari implanttia tarttis. Kauneusleikkauksiin no no. Rahakas voi rupsahtaa ihan rauhassa.

Suurin voittoni lotosta 5 euroa, tästä se lähtee!

Vierailija
24/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin elämästä,vuosikymmenien köyhyyden jälkeen. Ostaisin talon,kesämökin,auton.Palkkaisin siivoojan ja lastenhoitajan.Auttaisin läheisiäni.Matkustelisin ja lahjoittaisin osan rahoista Suomen köyhille lapsiperheille,ihan henkilökohtaisesti,että näkisin avun menevän perille itse omin silmin.Auttaisin euroopassa kaduilla asuvia ihmisiä,esim.Lontoossa on paljon näitä kaduilla asuvia ihmisiä,pääsemään pois kaduilta,omaan kotiin ja pääsemään elämään kiinni.

Vierailija
25/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työn suhteen en muuttaisi mitään, pidän työstäni.

Sitten ostaisin itselleni kämpän. Rakastan miestäni mutta rakastan myös yksin asumista. Pidän omasta rauhasta ja järjestyksestä enemmän kuin yhteisestä asumisesta. Erota en siis haluaisi.

Loput rahat sijoittaisin asuntoihin, osakkeisiin ja rahastoihin.

Niin aluksi voisin lähteä parin viikon lomalle vaikka Jenkkeihin ja Karibialle.

Vierailija
26/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähtisin HETI suomesta ja takaisin en tulisi. mulla ei ole täällä YHTÄÄN mitään.

Mikä pitää sinut nyt täällä jos täällä ei sinulle ole YHTÄÄN mitään?

Samaa ihmettelin. Eihän täällä ole pakko olla, jokainen voi lähteä silloin kun lähtee. En ymmärrä yhtään ihmisiä, jotka eivät ota mitään vastuuta omasta onnellisuudestaan, vaan valittavat vain mitään tekemättä.

Vierailija
27/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

lähtisin HETI suomesta ja takaisin en tulisi. mulla ei ole täällä YHTÄÄN mitään.

töissä pakko käydä valitettavasti.

Vierailija
28/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauttisin elämästä,vuosikymmenien köyhyyden jälkeen. Ostaisin talon,kesämökin,auton.Palkkaisin siivoojan ja lastenhoitajan.Auttaisin läheisiäni.Matkustelisin ja lahjoittaisin osan rahoista Suomen köyhille lapsiperheille,ihan henkilökohtaisesti,että näkisin avun menevän perille itse omin silmin.Auttaisin euroopassa kaduilla asuvia ihmisiä,esim.Lontoossa on paljon näitä kaduilla asuvia ihmisiä,pääsemään pois kaduilta,omaan kotiin ja pääsemään elämään kiinni.

Miljardejako meinasit voittaa?

Vierailija
29/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap miksi eroaisit? Jos ei ole avioehtoa niin joutuisit antamaan puolet voitosta miehellesi tasinkona. 

Vierailija
30/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ulkomailla töihin. Turhaa kitiset ja huudat täällä, tee jotain.

Vierailija
31/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa ihmettelin. Eihän täällä ole pakko olla, jokainen voi lähteä silloin kun lähtee. En ymmärrä yhtään ihmisiä, jotka eivät ota mitään vastuuta omasta onnellisuudestaan, vaan valittavat vain mitään tekemättä.

millähän rahalla sitä lähtis ulkomaille asumaan kun englannin kielikin surkeaa ja mitään erityistaitoa ei ole? nimenomaan lottovoitolla lähtisin ulkomaille asumaan, en tekisi töitä vaan elelisin miljoonillani.

Vierailija
32/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ulkomailla töihin. Turhaa kitiset ja huudat täällä, tee jotain.

mitähän mä olen kitissyt/huutanut kun sanon että lottovoitolla muuttaisin pois suomesta? miten voi vaikuttaa sinun elämääsi näin paljon minun mielipiteeni joka ei vaikuttaisi sun elämään millään tavalla? ei mahdollisuutta mennä ulkomailla töihin koska en osaa englantia niin hyvin.

Vierailija
33/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi eroaisit? Jos ei ole avioehtoa niin joutuisit antamaan puolet voitosta miehellesi tasinkona. 

Niin on, kannattaisi erota jo nyt ennen sitä lottovoittoa.

Vierailija
34/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi. En enää rakasta häntä. Tulen aina viimeisenä hänen listallaan, eka yritys ja rankka työ, sitten lapsi ja hänen harrastuksensa ja aikaa ei sitten muuhun olekaan.

Vierailija
35/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

millähän rahalla sitä lähtis ulkomaille asumaan kun englannin kielikin surkeaa ja mitään erityistaitoa ei ole? nimenomaan lottovoitolla lähtisin ulkomaille asumaan, en tekisi töitä vaan elelisin miljoonillani.

Millä kielitaidolla sitten siellä pärjäisit? Suunnitelmasi ontuu nyt vähän. Sinua liritettäisiin silmään siellä samantien, jos et kerran kieltä osaa ja olisit pian entinen miljonääri.

Vierailija
36/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaisi. En enää rakasta häntä. Tulen aina viimeisenä hänen listallaan, eka yritys ja rankka työ, sitten lapsi ja hänen harrastuksensa ja aikaa ei sitten muuhun olekaan.

Ymmärrän miestäsi, minäkään en jaksaisi tuollaista muijaa yhtään. Miksi et eroa jo nyt? Tai miksi miehesi ei eroa sinusta? Oletteko molemmat samanlaisia kurjia tyyppejä?

Vierailija
37/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä kielitaidolla sitten siellä pärjäisit? Suunnitelmasi ontuu nyt vähän. Sinua liritettäisiin silmään siellä samantien, jos et kerran kieltä osaa ja olisit pian entinen miljonääri.

pärjään englannilla perus asiat, että pärjään esim hotellien, ostosten yms kanssa. perus puhekieli menee mutta ei muuten. oikeesti miten joku voi jaksaa vänkätä tästä? :D

Vierailija
38/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se takaisi sopuisan eron. Toisin kuin voittaa viikko eropaperien postituksesta ja jemmata kaikki itsellään. Jos vielä jää miljoonia, niin miksi ahnehtia enemmän? Kun vaakakupissa on mielenrauha ja sopu.

Vierailija
39/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva varmaan todellisuudeessa lahjoittaa rahaa hyväntekeväisyyteen, kun se voitto napsahtaa. 

Itselleni ostaisin kyllä ihan alkuun.. kunnon talvikengät. Mitään muuta en juuri nyt toivo. 

Vierailija
40/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän miestäsi, minäkään en jaksaisi tuollaista muijaa yhtään. Miksi et eroa jo nyt? Tai miksi miehesi ei eroa sinusta? Oletteko molemmat samanlaisia kurjia tyyppejä?

Kun ei nyt vaan ole mahdollista erota. Varmaan ollaan molemmat samanlaisia surkimuksia.