Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tekisit jos voittaisit lotossa?

Vierailija
02.10.2019 |

Mä eroaisin heti miehestäni ja sitten perustaisin yrityksen, että saisin kerrankin käydä töissä kuten muutkin ihmiset.Mitä sinä tekisit?

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perustaisin rahaston alkoholistien uhreille. Se jakaisi terapioihin rahoitusta, jotta pääsee irti juoposta ja läheisriippuvuudesta. Sekä jakaisi avustusta kodin hankintoihin niille jotka joutuu lähtemään turvakodin kautta.

Vierailija
2/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisen yrityksen perustaisit? Minä kävisin tämän vuorolistan vuorot vielä töissä, mutta sitten lopettaisin. Sen voiton pitäisi kyllä sitten olla useampia miljoonia euroja. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisen yrityksen perustaisit? Minä kävisin tämän vuorolistan vuorot vielä töissä, mutta sitten lopettaisin. Sen voiton pitäisi kyllä sitten olla useampia miljoonia euroja. 

Joku kartano jossa olisi majoitusta, siellä voisi sitten myös itse asua. Tärkein pointti kuitenkin olisi se, että pääsisi käymään töissä ja kokeilemaan normaali ihmisen elämää.

Vierailija
4/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankkisin muistisairaalle äidilleni yksityisen hoitajan ja talonmiehen, itse menisin johonkin hermoparantolaan.

Vierailija
5/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäisin saada rahat riittämään mahdollisimman vähällä vaivalla. Elintaso nousisi väkisinkin ja sen alenemisen pelko saa tekemään kestäviä valintoja. Ostaisin esim. kestävän ja vähäkulutuksisen auton, muuttaisin asumistani vähäenergiaiseksi, ostaisin kulutusta ja aikaa kestäviä vaatteita, söisin terveellisemmin, käyttäisin enemmän aikaa itseeni ja läheisiini.

Matkustaisin "varastoon". Tietyt asiat pitää nähdä nyt kun ne on vielä nähtävissä.

Vierailija
6/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskön juuri juttelin tällaisen miljonäärin kanssa. Hän pyysi miestäni töihin. Voitti euro jackotissa miljoonia ja jatkaa taksin ajamista, vaimo ratsastelee. Olivat jo rikkaita ja heillä oli iso, ihana, uusi talo ja ennen voittoa. Toisilla on elämässä tuuria. Ap

Vierailija
7/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuttaisi paljon mitään. Olen yrittäjä ja tykkään työstäni niin paljon, että jatkaisin ainakin jonkun verran sitä, mutta jonkun verran tietenkin keveyttäisin päiviä. Mieheni kohdalla muutos olisi varmaan isompi, sillä hän voisi lopettaa nykyisessä työpaikassaan ja keskittyä hyvään harrastukseensa ihan täysillä.

Kolme teiniämme jatkaisivat myös normaalisti kouluissaan. Kotimme on itse suunniteltu kymmenisen vuotta vanha ihana meille sopiva talo, jossa varmasti asuisimme tästä eteenpäinkin. Se on myös ollut ikioma jo vuosia, joten muutosta siihen ei tulisi. Vaihtaisimme luultavasti autot sähköautoiksi ja lapset saisivat omat asuntonsa sitten kun kotoa pois muuttavat. Ehkä mekin muuttaisimme sen jälkeen jonnekin maalle.

Vierailija
8/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voitin viime lauantaina 8€. Ei sillä paljon mitään tee.

Vierailija
9/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana ajatella ettei tarvitsisi enää olla miehen kanssa. Ei passata, ei kuunnella sen valituksia säryistä eikä stressistä, raskaasta työstä, ei olla kaverisuhteessa(kun olisi rahaa kelpaisi varmaan jollekin muulle miehelle parempaan suhteeseen). Kaikki muuttuisi.

Vierailija
10/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapattaisin erään, vaikka koko rahalla.

Vierailija
11/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahan takia yhdessä, mahtavaa AP.

Jätä se ja anna hänelle mahdollisuus voittaa lotossa ja elämässä.

Opiskelemaan ehkä lähtisin jos tarpeeksi voittaisin, ja voishan sitä tehdä kaiken laista

Vierailija
12/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtisanoutuisin töistä ja käyttäisin aikani miten huvittaa. Antaisin osan rahoista läheisille. Osan sijoittaisin.

Vierailija
13/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luopuisin yritystoiminnasta.

Vierailija
14/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtisin HETI suomesta ja takaisin en tulisi. mulla ei ole täällä YHTÄÄN mitään.

Vierailija
15/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin työssäni, sillä pidän siitä paljon, mutta 50% työajalla. Siis 2-3 työpvää viikossa. Ostaisin uuden asunnon minulle ja puolisolleni. En isoa, mutta kivan kaksion miellyttävällä näköalalla. Nykyisen näköala on ok, mutta haluaisin sellaisen josta näkyy enemmän luontoa. Siinä se, miten itseeni käyttäisin. Minulla on jo kaikki muut rahalla saatavat asiat mitä olen ikinä toivonut tai halunnut. Sitten auttaisin läheisiäni, esim. maksamalla heidän asuntolainansa pois.

Vierailija
16/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaisin kokopäiväharrastajaksi. Hemmottelisin itseäni ennen kaikkea kiireettömyydellä ja kävisin hierojalla, kosmetologilla, urheilemassa, konserteissa, lukisin jne.

Auttaisin lähimmäisiäni.

En usko että ostelisin kaikenlaista ylellistä tai juuri ylipäätään mitään. Materia ei ole minulle tärkeää ja omistan jo sen mitä tarvitsen. Auton luultavasti vaihtaisin, mutta luksus ei kiinnosta siinäkään.

Ajan kanssa tahtoisin alkaa tehdä rahoilla hyvää muillekin. Ehkä yksinäisille ihmisille. Yksinäisyys on riipaisevaa ja surullista.

Vierailija
17/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppäisin varmaan silloinkin. Mä en näe elämässä mitään tarkoitusta.

Vierailija
18/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

lähtisin HETI suomesta ja takaisin en tulisi. mulla ei ole täällä YHTÄÄN mitään.

Mikä pitää sinut nyt täällä jos täällä ei sinulle ole YHTÄÄN mitään?

Vierailija
19/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä soittaisin esimiehelle että 2 viikon irtisanoutumisajan kuluttua on viimeinen työpäiväni.

Sen jälkeen alkaisin miettimään sijoituksia, tavoitteena sijoittaa 70-80% summasta niin että saisin pääomatuloja sen verran ettei tarvisi käydä töissä. Todennäköisesti etsisin luotettavan asiantuntijan apuun ja opiskelisin itsekin sijoittamista.

Seuraavaksi alkaisin katsomaan uutta asuntoa, ehkä tämän 400e yksiön voisi päivittää jopa 700e kaksioon.

Ja vähän pitäisi myös hemmotella itseään, autot aina kinnostaneet joten varmaan ostaisin uuden auton kerrankin elämässäni. Neliveto, automaatti, tehoa vähintään 250hv, joku mukava hiljainen ja hyvä ajettava hintaluokassa 60-100 tonnia. Huono sijoitus mutta tämä olisi ihan hemmottelua varten.

Vakavasti voisin myös harkita ulkomaille muuttoa, johkin missä ei vihervasemmistohallitusta.

Vierailija
20/41 |
02.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahan takia yhdessä, mahtavaa AP.

Jätä se ja anna hänelle mahdollisuus voittaa lotossa ja elämässä.

Opiskelemaan ehkä lähtisin jos tarpeeksi voittaisin, ja voishan sitä tehdä kaiken laista

Miksi antaisin? Luuletko että hän olisi kovin haluttu sinkkumarkkinoilla? Lähden sitten, kun pärjään taloudellisesti.